Home » Google oglaševanje » Strategije ključnih besed – 3. del

Strategije ključnih besed – 3. del

Ta mesec, vas bomo naučili VSE, kar potrebujete vedeti o ključnih besedah. Da so ključne besede “srce” velike večine Google AdWords kampanj, smo že zapisali. V 1. delu, ki ga lahko preberete  tukaj, smo se osredotočili na organizacijo ključnih besed znotraj oglasnih skupin. V 2. prispevku smo nadaljevali s tem, da smo razdelali različne tipe ujemanja ključnih besed in se osredotočili na aplikacije ujemanj ključnih besed.

Nove možnosti ciljanja

strategije ključnih - 3. delOglaševalske akcije lahko izboljšate tako, da iščete nove ključne besede, ki so povezane z vašim poslom ali nove možnosti ciljanja. Tega se lahko lotite na dva načina, s pomočjo AdWords aplikacije: z dinamičnim oglaševanjem in z orodjem za iskanje ključnih besed.

Dinamični oglasi delujejo tako, da ponujajo avtomatsko ciljanje ključnih besed, brez da bi le te vnašali v vaše kampanje. Z dinamičnimi oglasi lahko kampanje za nove trge postavite tako, da vam ni potrebno  izdelati celotne kampanje (dinamični oglasi ne zahtevajo vnos ključnih besed v oglasne skupine). Dinamični oglasi ciljajo poizvedbe (vnesene ključne besede v iskalnik) avtomatsko in jih povezujejo z  vsebino na spletnem mestu. Če prodajate strešne kritine, in imate produktno stran “strešne kritine” na vašem spletnem mestu, se bo ob vnosu ključne besede “strešna kritina” v iskalnik, vaša produktna stran “strešne kritine” samodejno povezala z vašim nekoliko bolj generičnim oglasom. Dinamično oglasno kampanjo lahko izvajate vzporedno z vašimi klasičnimi kampanjami, ki vsebujejo ključne besede.

Orodje za upravljanje s ključnimi besedami omogoča iskanje novih ključnih besed in načrtovanje njihovega delovanja znotraj kampanj. V orodje vnesete nekaj dodatnih parametrov s pomočjo katerih potem Google izračuna nove možnosti ključnih besed in obseg njihovega iskanja. V orodje vnesete nekaj podatkov s katerimi Google razpolaga za lažje izračune. Vnesete produkt ali storitev, vašo vstopno stran, kategorijo vašega produkta ali storitve. Na koncu določite možnosti ciljanja. Orodje vam bo ponudilo nove podatke oz. predloge za ključne besede.

Razširi domet ključnih besed

Sedaj, ko poznate “pravila” in trike določanja in zbiranja ključnih besed in imate občutek o tem, kako delujejo, kot celota, je čas da spoznate kako bi iskalni domet za izbrane ključne besede povečali. To lahko storite že z nekaj enostavnimi spremembami:

Ključne besede naredite bolj konkurenčne. To naredite tako, da povečate uvrstitev oglasa (Ad Rank).  Obstajajo 3 možnosti:

  • Zvišate ponujeno ceno na klik
  • Povečate kvaliteto oglasa
  • Omogočite razširitve oglasov

Dvig ponudbe na klik lahko povzroči povečan “promet” ključnih besed oz. povečano iskanje. Je povprečna cena na klik višja ali podobna ponudbi na klik? Dvignite ponudbo in povečali boste delež prikazov. To storite za tiste ključne besede, ki so najbolj uspešne. Simulator ponudb uporabite, da dobite občutek o temu, kako lahko povišana ponudba vpliva na prikaze in klike – seveda hipotetično.

Lahko se odločite, da boste ciljali partnerska spletna mesta (spletna mesta kot so AOL, Google maps, Google video). To je hitri način, za povečano iskanje na iskalnem omrežju.

Serijo prispevkov preko katerih ste (boste) izvedeli prav vse potrebno za učinkovito uporavljanje ključnih besed bomo zaključili s poglavjem o negativnih ključnih besedah prihodnje.

Boste raje prepustili izvedbo vaše kampanje strokovnjakom? Pridružite se že preko 1500 zadovoljnim naročnikom, ki so izvedbo kampanj prepustili nam. Oddajte povpraševanje še danes.

Za vas sem pisal,

Damjan Avsec

E-priročnik: Google AdWords za začetnike