Home » Google oglaševanje » Strategije ključnih besed – 4. del

Strategije ključnih besed – 4. del

Smo pri zadnjem prispevku v seriji, s pomočjo katere so ključne besede postale vaše najboljše prijateljice. V zadnjem delu bo govor potekal okoli negativnih ključnih besed. Za celovit vpogled v delovanje ključnih besed toplo priporočam branje ostalih  delov, saj so logočino strukturirani, da boste pridobili ustrezno zananje od začetka do konca:

Strategije ključnih besed – 1. del.

Strategije ključnih besed – 2. del.

Strategije ključnih besed – 3. del.

Izboljšajte obisk z negativnimi ključnimi besedami

strategije ključnih besedNegativne ključne besede so pomemben del strategije uporavljanja s ključnimi besedami. Uporaba negativnih ključnih besed zagotovo poveča dobičkonosnost kampanje in pomaga pri uravnavanju obiska iz naslova oglaševanja na klik.

Dodajte ustrezne negativne ključne besede. Negativne ključne besde v osnovi preprečijo prikazovanje oglasov tistim potencialnim kupcem, ki so manj “dragoceni” oz. izkazujejo manj zanimanja za vašo ponudbo, pa čeprav so njihove poizvedbe sorodne s ključnimi besdeami vaše kampanje. Pri določnaju ključnih besed imate na razpolago dve orodji: načrtovalnik ključnih besed in poročilo o iskalnih izrazih. Med poizvedbami, ki so generirale obisk, piščite izraze, ki ne ustrezajo vaši ponudbi. Te podatke dobite v poročilu o iskalnih izrazih. Pri določanju negativnih ključnih besedah, se ne osredotoačjte na tiste ključne besde, ki z vašimi obstoječimi niso v sorodu. Pomanjkanje relvantnosti je zadosten razlog, da se oglas ne bo prikazal za zares nerelevantne ključne besede.

Primer: Prodajate računovodsko programsko opremo. Ena izmed ključnih besed je računovodska programska oprema. Ustrezna negativna ključna beseda je brezplačna, saj ne ciljate tistih, ki iščejo brezplačno računovodsko progamsko opremo. Hkrati, pa ne rabite vnašati negativne ključne besde kot so: računalniške igrice, ms office itd…kajti te iskalni izrazi že v osnovi ne bodo prožili vaših oglasov.

Negativno ujemanje

Podobno kot pri dodajanju običajnih ključnih besed, lahko tudi negativnimi določate tip ujemanja: široko, frazno in točno ujeamanje. Negativne ključne besede s širokim ujemanjem ne izločajo sopomenk poizvedbe. Funkcija bo izločila samo tiste ključne besede, ki so vsebovane v frazi (zaporedje ne igra vloge). Če je negativna ključna beseda angleška programska oprema, se oglas ne bo prikazal v primeru, ko bo uporabnik vnesel vse tri ključne besede, v katerem koli zaporedju. Pri določanju negativnih ključnih besed boste imeli nekoliko več dela, saj morate vse variacije negativne kljune besde dodajati posebej. Generalno gledano, je  dobro  imeti v naprej pripravljen  seznam negativnih ključnih besed, prilagojen različnim dejavnostim. Ostanimo pri programski opremi: sklop negaitvnih ključnih besed se lahko vrti okoli negativnih besed, torrent in brezplačen.

Serijo prispevkov s katerimi smo zanimivo področje ključnih besed razdelali od začetka do konca, smo zaključili. Ne pozabite: razumevanje ključnih besed razkriva nov potencial vaše AdWords kampanje. Konec konec je bistvo iskalnih akcij učinkovito povezovanje ključnih besed s poizvedbami. Poskrbite, da boste s pomočjo ključnih besed poskrbeli za učinkovito povezanost.

Za vas sem pisal,

Damjan Avsec

E-priročnik: Google AdWords za začetnike