Home » Google oglaševanje » Google Adwords funkcionalnosti: Določanje lokacije

Google Adwords funkcionalnosti: Določanje lokacije

Spletna stran je kot nekakšna virtualna predstavitev posameznika, podjetja ali skupine ljudi, ki želi uspeti na trgu tako ali drugače. Internet pa je iz dneva v dan bogatejši za nove in nove spletne strani. Konkurenca med spletnimi stranmi je iz dneva v dan večja, zato v zameno z uspeh, nujno potrebno oglaševanje. google adwords funkcionalnostiNa svetovnem spletu je zagotovo najbolj smiselno oglaševati preko Google Adwords. Zakaj? Google Adwords je namreč način oglaševanja preko največjega spletnega giganta Googla in deluje na principu ključnih besed. Ljudje namreč iščejo informacije preko iskalnikov na podlagi vpisanih ključnih besed. Kadar imate zakupljeno določeno ključno besedo, ki jo iskalec išče, bo Google prikazal vaš oglas.

Google Adwords pa nudi ogromno ciljno usmerjenih oglasov, vendar pa je ključnega pomena to, da znate kampanje in oglase primerno nastaviti. Funkcionalnosti Google Adwords so resnično uporabne ter vsekakor koristne za samega oglaševalca.

Tokrat bomo opisali prvo ter vsekakor eno izmed najbolj nujnih funkcionalnosti, in sicer določanje lokacije.

Natančno določanje lokacije Google Adwords kampanje je priporočljivo

Pri oglaševanju je pomembno, da poznate ciljno skupino ljudi, katero želite spodbuditi k določeni akciji. Določanje lokacije je praktično osnovna postavka vsakega Google oglaševanja. Nikakor nima smisla, da ciljate na ljudi iz Avstrije, če je vaš posel lociran in deluje zgolj na območju Slovenije.

Ne glede na to, kako dobro je sam oglas na Google Adwords sestavljen, ne bo imel pomena, če ga ne boste prikazovali na pravih mestih. Lokacijo ciljne skupine lahko vedno znova potem naknadno spreminjate.

Kakšne so prednosti ciljanja oglasov glede na geografske lokacije?

Google Adwords omogoča ustvarjanje izjemno učinkovitih oglasnih kampanj, vendar pa morajo biti zastavljene pravilno. Vsako predpostavko lahko seveda naknadno spreminjate in testirate. Medtem, ko določate geografsko lokacijo, katerim ljudem se naj oglas prikazuje, pomislite, kdo so vaše stranke. Določanje lokacije vam bo vsekakor pomagalo oglas prikazovati pravim osebam in s tem pomagalo zvišati donosnost naložbe oziroma tako imenovani ROI.

Kaj upoštevati pri nastavitvi lokacije Google Adwords?

  • pomislite, kje vse vas vaša ciljna skupina ljudi išče in potrebuje
  • uskladite jezik ciljanja glede na lokacijo
  • od kod prihajajo vaše obstoječe stranke?

Kakšne vrste ciljnih lokacij poznamo?

Slovenija je sicer izjemno majhna država, zato je ciljanje lokacije precej omejeno skorajda na celotno državo. Google namreč omogoča različne ciljne lokacije, ki pa zajemajo razne radije, ki seveda presegajo površje Slovenije.

Ciljne lokacije so lahko:

  • države
  • območja znotraj države
  • radij okoli lokacije

Google Adwords program za vodenje kampanj omogoča, da seznamu date 1000 ciljnih lokacij. Ni vam potrebno ustvarjati vsako posebej s svojo ciljno lokacijo. Vsekakor pa gre to za precej večje zastavljene kampanje.

Pomembno je, da si za Google Adwords nastavitve vzamete dovolj časa in razmislite, kje vaši potrošniki bivajo. To vam bo še kako pomagalo pri določitvi lokacije, komu se naj dejansko oglasi prikazujejo. Nikakor pa v Sloveniji ne pozabite označiti, da se prikazujejo oglasi tako preko Google.com, kot tudi preko Google.si. V Slovenije je še vedno veliko ljudi, ki uporablja tako eno domeno Googla za iskanje oglasov, kot drugo. Bodite prisotni prav povsod. Nastavite oglasno kampanjo pravilno in ciljajte prave ljudi. Uspeh je zagotovljen!

Niste poznali funkcionalnosti? Zaradi tega se s spletnim oglaševanjem ukvarjamo certificirani strokovnjaki. Načrtujte kampanjo z nami! Pridružite se preko 1500 zadovoljnim naročnikom še danes in naročite svojo kampanjo!

E-priročnik: Google AdWords za začetnike