Home » Izdelava spletnih strani » 5 znakov, da je čas za prenovo spletne strani

5 znakov, da je čas za prenovo spletne strani

Na spletu zares ne morete počivati. Ko imate enkrat postavljeno “infrastrukturo”, jo morate testirati, dopolnjevati, z oglasi privabljati potencialne kupce in še več bi se našlo. Ali ob vseh teh izboljšavah sploh lahko naredite še kaj več? Seveda lahko. Pripravil sem “check listo” s pomočjo katere lahko sami pri sebi vidite, kateri segmenti prodajne spletne strani vam manjkajo, za to, da bo ta opravila svojo prvotno nalogo. Potem se lahko odločite za prenovo spletne strani.

1) Stopnja konverzije je nizka

kdaj je čas za prenovo spletne straniNamen vsake spletne strani mora biti pridobivanje kontaktov. Če ta ni ustrezno “oborožena”, kontaktov ne boste dobili oz. jih boste dobili manj kot bi jih lahko. To merilo je poglavitni znak, da je spletno mesto pomanjkljivo. Če je stopnja konverzije nizka, je potrebno spletno mesto postaviti na način, da bo omogočalo boljše nabiranje kontaktov. Stopnjo lahko izračunate tako, da delite nabrane kontakte (iz kontaktnih obrazcev) z številom ogledov spletnega mesta.

2) Pridobivate neprimerne kontakte

Čeprav prejemate kontakte, se morate vprašati ali so ti primerni? Dobri kontakti so tisti, ki jih vaš oddelek za trženje spremeni v kupce. Če se to ne dogaja prav pogosto, je čas za razmislek.

  • Ali je vsebina vaše ponudbe dovolj jasno artikulirana na spletnem mestu?
  • Ali zajema kontaktni obrazec kvalitetne podatke o namenih potencialnih kupcev, ki vam pustijo kontakt?
  • Ali vaša storitev ali izdelek reši problem, zaradi katerega se obiskovalci odločajo za nakup?

3) Visoka stopnja odboja

Odločitev, da bo obiskovalec na vaši spletni strani ostal in nadaljeval z brskanjem, je zelo kratka. Traja od 3-5 sekund! Poskrbite, da bo potencialni kupec v kratkem času dobil dovolj jasno predstavo o tem, kaj mu ponujate. Postavite se v vlogo kupca. Spletno mesto pokažite prijateljem, sorodnikom in naj oni delijo njihovo izkušnjo vašega spletnega mesta.

4) Preveč tekstovne vsebine

Izogibajte se odstavkom z gostim tekstom – deluje utrujajoče. Slike in prazni prostor me elementi obiskovalcem spletnega mesta olajša “skeniranje” vaše spletne strani. Vaša sporočila strnite v kratke stavke, idealno kar v točke.

5) Manjkajo glavni elementi

Naštel bom nekaj ključnih elementov prodajno naravnanega spletnega mesta. Preverite, ali vaša spletna stran vsebuje vse:

  • Jedrnat naslov iz katerega mora biti razvidno s čim se vaše podjetje ukvarja oz. kaj ponujate.
  • Sliko, ki predstavlja vaš posel (lahko je tudi abstraktni oris).
  • Jasen navigacijski meni, podprt z ključnimi besedami, ki so vašemu poslu pomembne.
  • Besedilo, ki jasno sporoča prednost vaše ponudbe.
  • Kontaktni obrazec nad vidnim poljem.
  • Značke garancije ali izjave obstoječih kupcev, bodo bodočim vlile samozavest v vaš produkt.
  • Povezave do ostalih digitalnih kanalov vašega spletnega eko sistema.

Če razmišljate o prenovi ali o novi spletni strani, je podjetje Spletnik pravi naslov. Pridružite se preko 1500 zadovoljnim uporabnikom, ki s svojo prodajno naravnano spletno stranjo povečujejo obseg svojega posla na spletu. Pošljite neobvezujoče povpraševanje še danes ali preizkusite najboljši urejevalnik v Sloveniji brezplačno!

Za vas sem pisal,

Damjan Avsec