Home » Izdelava spletnih strani » Izboljšajte konverzije z odzivnim dizajnom

Izboljšajte konverzije z odzivnim dizajnom

Uporaba tablic in pametnih telefonov je mantra, ki jo poslušamo redno. Kar je res, je res. Spletne iskalne navade se spreminjajo, ljudje pa z veseljem brskamo po družabnih omrežjih, preverjamo e-pošto in nakupujemo “on the go”.

Zaradi suverene rasti rabe pametnih naprav je nujno, da je vaša spletna stran odzivna na vse velikosti mobilnih ekranov. Zakaj? Zaradi uporabniške izkušnje. Na tak način, bo veliko boljša.

Kaj je odziven izgled?

Na hitro: odziven dizajn bo znal vsebino spletnega mesta primerno prilagoditi različnim platformam. Več o tem si preberite v našem prispevku: responsive izdelava spletne strani – bodite v koraku s časom.

Google priporoča

odzivna-izdelavaIskalniškim pajkom je odzivna izdelava spletnega mesta bolj po godu. Stran bolj učinkovito preiščejo in jo lažje indeksiranjo ter organizirajo njeno vsebino. Prav tako odziven dizajn uporablja 1 URL in enako HTML vsebino na vseh platformah. Mobilna stran pa uporablja prilagojeni HTML na straneh. Končate pa lahko tudi z več kot enim URL naslovom. To pomeni, da bo Google pregledoval podvojeno vsebino. Podvojena vsebina pa slabo vpliva na umeščanje strani v organskih rezultatih.

Če ste lastnik 1 strani bodo uporabniki lažje delili vašo vsebino in se na njo tudi odzivali v primerjavi s tistimi stranmi, ki imajo različne naslove za namizno brskanje in za mobilno brskanje. Če nekdo na Facebooku deli povezavo iz vaše mobilne strani in njegova prijateljica povezavo odpre na namiznem računalniku, bo njena uporabniška izkušnja slaba, ker je mobilna spletna stran namenjena iskanju na mobilnih napravah. Če je stran postavljena na odziven način, bodo vsi uporabniki zadovoljni.

Povečajte konverzije

V obdobju, ko narašča število spletnih nakupov preko pametnih mobilnih napravah izgubljate konverzije, če vaša spletna stran ne deluje dobro na mobilnih platformah. Razvijalci kontrolirajo prikaz elementov, ki pomagajo konvertirati in tak je tudi pristop k optimizaciji za pospeševanje prodaje. Spletni prodajni segment vam bo uhajal, če bodo uporabniki imeli težjo “pot” do gumba za nakup. Prav tako se veliko vsebine deli na družabnih omrežjih preko mobilnih naprav. Če uporabniki delijo napačno verzijo vaše spletne strani boste izgubljali kontakte. Odzivna izdelava reši oba problema!

Optimizacija uporabniške izkušnje

Kadar uporabniki zapuščajo vašo spletno mesto zaradi slabe uporabniške izkušnje (težave z ogledom strani) je velika verjetnost, da so odšli obiskati naslednjo spletno stran. Spletno stran konkurence. Tam bodo poizkusili poiskati tisto, kar pri vas niso dobili. Ne dovolite si na tak način izgubljati potencialni posel. Posodobitev izgleda vaše spletne strani na način, da omogočite optimalno uporabniško izkušnjo, se vam bom obrestovalo. Na dolgi rok, se bo vaše spletno mesto zasidralo višje v iskalnikih.

Kako pa se vaša spletna stran prilagaja različnim napravam? Delite vašo izkušnjo. Če imate kakršnokoli vprašanje glede prenove spletnega mesta, postavitve odzivne spletne strani, pokličite naše svetovalce na brezplačno številko 080 3339 ali pa stopite z nami v stik preko kontaktnega obrazca tukaj.

Za vas sem pisal,

Damjan Avsec