Home » Google oglaševanje » Predstavljamo dinamične razširitve oglasov

Predstavljamo dinamične razširitve oglasov

Iskalne navade kupcev na spletu so zmeraj bolj izpopolnjene. Preden se zgodi nakup, kupec izvede večje število iskanj, da dobi želene informacije. Razširitve povezav spletnih mest pomagajo povezati kupce z vsebino, ki jo iščejo tako, da jih povežejo s specifičnimi vsebinskimi pod stranmi, vašega spletnega mesta. dinamične razširitve oglasovAdWords oglas je oborožen ne samo z eno povezavo (naslov oglasa), ampak z več “pomožnimi” povezavami, ki bi utegnile kupce zanimati.

Razširitve povezav obstajajo že kar nekaj časa in bolj spretni oglaševalci, smo jih znali izkoristiti. Novosti, ki jo je Google vpeljal pred kratkim, pa (vsaj na prvi pogled) bodo odprtih rok sprejeli tudi tisti oglaševalci, ki so to funkcionalnost zanemarjali.

Dinamične razširitve povezav spletnih mest, se bodo ustvarile kar same oz. jih bo Google ustvaril samodejno. Tako kot je bilo v navadi sedaj, se bodo pojavile pod vsebino oglasa, kot dodatne, pomožne povezave, ki bodo povezovala kupce z vsebinami vaših spletnih mest. Vseeno, pa Google priporoča, da ne glede na avtomatizem, teh razširitev ne zanemarjamo, saj bodo tiste, ki jih oglaševalci vnesemo “ročno” bolj relevantne, kot tiste, ki jih bo Google izbral namesto nas. Prednost pri prikazu bodo imele tiste razširitve povezav, ki jih bomo nastavili mi. V redkih primerih, pa bo Google sam odločil in tudi prikazal dinamične razširitve povezav, če smatra, da bodo te bolj učinkovite. Kako bodo to lahko določili, mi ni povsem jasno 🙂

Dinamične razširitve povezav, so se že pričele vpeljevati na globalni ravni. Kliki na te povezave bodo brezplačni! Še vedno pa boste plačali za klike na sam oglas ali za klike na ostale razširitve. Če pomislimo, da je po novem Google vključil v svoj AdRank algoritem tudi razširitve povezav, postane malce logično, zakaj se je Google odločil narediti korak naprej in razširitev ponuditi samodejno in brezplačno. Boj za prva mesta bo tako še bolj silovit 😉 Veliko oglaševalcev te funkcionalnosti sploh ni uporabljalo, in tekma “za vrh” je imela še veliko potenciala. Prav tako statistika navaja, da imajo razširitve povezav relativno slab CTR oz. stopnjo klikanosti (po nekaterih podatkih okoli 0.1%), med tem ko oglasi, opremljeni s to vrstnimi razširitvami dosegajo boljšo stopnjo klikanosti, tudi do 10%! Zakaj? Oglas z povezavami zavzame več prostora in je bolj opazen. Dejstvo. Tako bo Google ponudil razširitve povezav zastonj, v upanju, da se bo izboljšal CTR prvih treh oglasov. Ne pozabite: razširitve povezav so namenjene samo tistim oglasom, ki se umestijo na prva tri mesta.

Se boste lotili oglaševanja na Googlu sami ali boste raje prihranili čas in energijo, nenazadnje tudi denar, in oglaševalsko kampanjo prepustili strokovnjakom? Naše ekipa postavlja, vodi in optimizira kampanje vsak dan zato imamo veliko izkušenj in “know howa”. Stopite v stik z našim Google strokovnjakom preko kontaktnega obrazca tukaj ali nas pokličite na brezplačno številko 0803339 še danes in se dogovorite za kampanjo na Googlu!

Za vas sem pisal,

Damjan Avsec

E-priročnik: Google AdWords za začetnike