Home » Izdelava spletnih strani » A/B testiranje spletne strani: Zakaj je pomembno?

A/B testiranje spletne strani: Zakaj je pomembno?

Spletna stran je izjemno pomembno marketinško orodje za vsako podjetje ter posameznika, ki želi uspeti. Večina svetovnega prebivalstva želene informacije išče ravno preko spleta, kar pomeni, da so to lahko tudi naši potencialni kupci. Spletna stran je virtualna izkaznica ter ogledalo podjetja. Pomembno je, da je oblikovana kvalitetno ter da ponuja dobro vsebino. Ažurnost spletne strani je še kako pomembna v današnjem času, ko želimo stopiti iz sence konkurence. Pri sami spletni strani pa je ključnega pomena, kje so določena področja. To pomeni, da moramo vedeti, kaj privlači obiskovalce, kako bomo dosegli večji efekt pri določeni postavitvi. Za to je potrebno tako imenovano A/B testiranje spletne strani.

Kaj pomeni A/B testiranje spletne strani?

a-b testiranje spletne straniMetoda A/B testiranja je vse bolj priljubljena ter izjemno učinkovita iz marketinškega stališča. Na takšen način natančno vemo, kaj pravzaprav uporabniki želijo in kako jim bomo približali samo spletno stran. Vsaka spletna stran potrebuje določene izboljšave. Pri tem pa je potrebno razumeti potrebe naših obiskovalcev. Velikokrat je zaradi tega nujno potrebna prenova spletne strani. Velikokrat imajo neverjeten vpliv že zelo majhne spremembe, ki so komajda opazne, vendar pa naredijo izjemno veliko pri samem obisku, akciji ali prodaji.
A/B testiranje je namenjeno primerjavi dveh različnih verzij postavitev spletne strani. Pravzaprav gre za testiranje grafike in njenega vpliva na ljudi. Na ta način preprosto ugotovimo, katera postavitev bo prinesla večji učinek. Ljudje smo namreč vizualna bitja, kar pomeni, da velikokrat delujemo zgolj na podlagi videnega. Spletna stran ponavadi ljudi spodbuja k določeni akciji, vendar če ta ni pravilno zastavljena, zaman izgublja potencialne stranke.

  • Kateri so odgovori, ki jih dobimo s pomočjo A/B testiranja spletne strani?
  • Kakšne barve naj bodo naslovi?
  • Kako naj bodo naslovi zapisani, kako odebeljeni in kakšne dolžine?
  • Kam naj se besedilo postavi?
  • Kako naj bo besedilo oblikovano?
  • Katere besede naj se uporabijo pri besedilu?
  • Kje naj bodo postavljeni gumbi, ki nagovarjajo k akciji?
  • Kakšne barve naj bodo gumbi?
  • Kakšne velikosti naj bodo gumbi?
  • Katero besedilo je bolj primerno za poziv k akciji?
  • Kakšne velikosti naj bo celoten modul?
  • Kakšna je boljša postavitev na sami spletni strani?

Vse to so glavna vprašanja, ki se jih zagotovo vpraša vsak oblikovalec spletne strani ter strokovnjak spletnega marketinga. Najbolje je, da se te strani A/B testirajo in na takšen način se dobijo odgovori na zgoraj zastavljena vprašanja. Tako se na preprost način izmaknemo dvomu in dobimo prave odgovore.

Kako se izvaja A/B testiranje?

A/B testiranje spletne strani se izvaja pri dejanskih potrošnikih. Ti na podlagi piškotka izvajajo določene aktivnosti in tako se vidi, katera predloga je bila bolj uspešna. A/B testiranje je testiranje na dejanskih uporabnikih, kar zagotavlja dober rezultate.

Pri samem A/B testiranju je pomembno, da veste, kaj počnete. Najbolje je, da to prepustite strokovnjakom, ki vam bodo na podladgi izkušenj ter znanja izvedli kakovostno testiranje. Nenazadnje gre za profesionalen test, ki vam lahko prinese veliko učinka v prihodnosti. Že enostavne spremembe na spletni strani vam lahko drastično povečajo število akcij in s tem morebiti tudi prodajo.

Potrebujete profesionalno spletno stran, ki bo prodajala? Ste na pravem mestu. Stopite v stik z našim strokovnjakom: pokličite na brezplačno številko 080 3339 ali oddajte neobvezno povpraševanje na naši spletni strani.