Home » Google oglaševanje » Nova AdWords razširitev: Call Out!

Nova AdWords razširitev: Call Out!

Vsi, ki smo kdaj ustvarjali Google AdWords oglas, poznamo to tegobo: omejeni smo z znaki, ki jih lahko v “kreativi” uporabimo, hkrati pa želimo poudariti čim več prednosti oglaševanega izdelka. Kreativnost dosežemo že tako, da v relativno kratek oglas, spravimo čim več sporočil. nove razširitve oglasovGoogle nam je pripravil povsem novo razširitev oglasov, ki nam (vsaj v teoriji) to delo nekoliko olajša. Callour razširitve bodo v obliki dodatne tekstovne vsebine, ki se bodo pojavile skupaj z oglasom. Označevale bodo specifično informacijo o vaši storitvi ali produktu (24/7 podpora, brezplačna dostava, itd…). Ker bo funkcionalnost na voljo v naslednjih tednih, bomo morali na dejanski učinek še počakati.

Razširitve “Callouts” ali oblački prikazujejo dragocene informacije potencialnim kupcem, še preden ti kliknejo na vaš oglas. Še več! ta tip razširitev bo prav tako vplival na boljši “Ad Rank” oz. na boljšo umestitev oglasa. Uporabite jih za to, da pritegnete pozornost na podrobnosti vaše storitve ali produkta ali na prednosti le teh. Izpostavite to, kar vaš posel loči od konkurence!

Te razširitve bomo lahko uporabljali tudi s kombinacijo ostalih oglasnih oblik. Že uporabljate razširitve povezav do spletnih mest? Lahko jih boste dopolnili z oblački tako, da boste spodbujali kupce k nakupu. Če v razširitvah linkate do motorističnih čelad in do kovčkov za motoriste, boste lahko z  “callout”  razširitev dodatno okrepili vašo ponudbo tako, da boste sporočili popust (če ste ga pripravljeni ponuditi), za ta dva izdelka. Na ta način boste spodbudili tiste, ki se zanimajo za nakup, da kliknejo na oglas in dejansko opravijo nakup. Razširitve “callouts” ne bodo klikabilne. Njihov namen bo pritegniti pozornost, na dodano vrednost vašega produkta. V kombinaciji z razširitvami povezav bodo izvrsten sporočilni kanal.

Funkcionalnost boste lahko dodajali v zavihku “razširitve oglasov”. Lahko jo boste dodajali na nivoju računa, kampanje ali oglasnih skupin. V kolikor slednjih ne boste določili, se bodo pojavljali “callouts”, ki ste jih boste določili na nivoju računa zato bodite pozorni in poskrbite, da bo dodana vrednost veljala za vse produkte, ki jih oglašujete z AdWords računom. Najbolje bo, da boste podrobne ponudbe v obliki razširitve prihranili za nivo oglasne skupine.

Imejte v mislih: razširitve so omejene – obsegajo lahko do 25 znakov in 4 lahko prikažete na oglas.

Oglaševanje preko spleta prinese veliko uspeha. Zato nikakor ne odlašajte, kontaktirajte strokovnjake PovečajObisk.si in naredite vašo spletno stran vidno v iskalniku Google. Imejte vse pod nadzorom in sproti prilagajajte vaša vložena sredstva. Tako boste z najmanj vložka dosegli maksimalne rezultate. Bodite vidni!

Za vas sem pisal,

Damjan Avsec

spletnik-blog-google-oglasevanje-povecaj-obisk