Home » Izdelava spletnih strani » 5 napak vstopnih strani, ki jih z lahkoto odpravite

5 napak vstopnih strani, ki jih z lahkoto odpravite

Opažam, da lastniki spletnih mest nimajo jasno definiranih ciljev, ki jih le ta prinaša. Občutek imam, da imajo spletna mesta primarno zaradi tega, ker jo ima konkurenca in jasno oni ne smejo pri tem zaostajati. V prvi vrsti jim služi kot virtualna vizitka in s tem ni nič narobe. Dogaja pa se, da na lastni spletni strani izgubljajo dragocene poslovne priložnosti. Zakaj? Ker niso sposobni temeljito izmenjati informacije s potencialnimi kupci, ki obiščejo spletno mesto.

5 napak na vstopni straniNič hudega ni, če ste na spletno mesto navajeni in verjamem, da je samo na “lepe” oči, ne boste prenovili. Potrebujete rezultate, preden boste brez zadržka rekli, da obstoječa stran ni prodajno naravnana in da izgubljate spletni posel. Kaj pa če bi za primerjavo pripravili par produktnih vstopnih strani in jih vzporedno z obstoječo spletno stranjo lansirali ter jih izpostavljali? Če se boste lotili postavitve vstopnih strani, se morate izogniti naslednjim napakam, ki vas lahko veliko stanejo:

1. napaka: vstopna stran ima navigacijo

Če boste v vstopno stran vključili navigacijo, boste potencialnemu kupcu ponudili še ducat drugih možnosti (celo nad vidnim poljem), poleg vaše krovne ponudbe. Ne dovolite, da potencialni kupci zapuščajo vašo vstopno stran s pomočjo navigacije – zares je nepotrebna. Naj se osredotoči na vsebino vstopne strani in vaše ponudbe in naj v miru premisli ali ponudba ustreza. Odstraniti morate vse moteče elemente, v prvi vrsti navigacijski meni.

2. napaka: vstopna stran ponuja več možnosti

Vstopna stran mora imeti samo 1 cilj. Ko ga imate določenega, mu morate slediti. Če je cilj prenos priročnika, potem ni nobene potrebe po temu, da na vstopni strani ponujate ogled videa ali zahtevate, da vas potencialni kupec pokliče na brezplačno tel. številko. Kar zadeva kontaktne kanale, mu posredujte tistega, ki bo najbolj učinkovit pri doseganju cilja. Ponujate izobraževanje? Zbirajte spletne prijave centralizirano: uporabite kontaktni obrazec. Več možnosti, ki jih ponudite, bolj boste “zmedli” obiskovalce in na koncu: manj bo konverzij.

3. napaka: manjka produktni predogled

Tega ne opazim prav pogosto.  Sploh pri storitvenih dejavnostih, ki jih je nekoliko težje prikazati. V ta namen uporabite posnetke zaslona, galerija ali celo video prezentacijo. Napisali smo, da je dobro imeti čim manj motečih elementov nas strani. V danem primeru, so “moteči” elementi povezani s produktom, ki ga prodajate, zato znajo konveriranju vstopne strani koristiti. Zagotovo pa boste zvedeli tako, da boste izmerili.   

4. napaka: vstopne strani niso optimizirane

Tako kot spletno stran, je tudi vstopne strani potrebno optimizirati. Ni dovolj, da vstopno stran promoviramo preko obstoječih spletnih mest, kot npr. iz vašega bloga. Obiskovalce je težko spodbuditi k akciji in večina izmed nas uporablja iskalnik, da pride do želenih informacij. Zato ne pozabite optimizirati vstopne strani za iskalnike. Dobro izhodišče, so urejene osnove: primeren naslov strani, urejeni meta opisi, dobro pa je tudi, da poskrbite za to, da je stran čim hitreje poindeksirana. 

5. napaka: zahvalno stran ne izkoristite za nadaljnjo ponudbo.

Spoznali smo, da je dobro imeti vstopno stran predano 1 ponudbi, in skozi njo, komunicirati čim manj klicev k akciji. Tako ohranjate fokus na primarni cilj. Kaj pa potem, ko vam obiskovalec toliko zaupa, da konvertira? Upam, da ga preusmerite na zahvalno stran 🙂 Da ta ne bo preveč suhoparna/pusta, pa jo komot izkoristite za nadaljnjo komunikacijo. Imate več priročnikov za ostale produkte? Ponudite jih na zahvalni strani. Kupec, ki je ravnokar konvertiral je zelo “vroč”.

Že razmišljate o izdelavi prodajno naravnane spletne ali vstopne strani? Prijavite se na brezplačni preizkus našega dovršenega in enostavnega orodja za uporabo, Spletnik., in v hipu boste lahko ugotovili, zakaj nam izdelavo spletnih strani zaupa že preko 1000 zadovoljnih naročnikov.

Za vas sem pisal,

Damjan Avsec