Home » Google oglaševanje » Ali veste, kateri on-line medij vam prinaša največ denarja?

Ali veste, kateri on-line medij vam prinaša največ denarja?

Spletno oglaševanje je nekaj, brez katerega danes marketing strokovnjaki praktično ne morejo. Izjemno malo je takšnih podjetij, ki lahko trdijo, da jim splet pravzaprav ne bi prinesel novih strank, prepoznavnosti,… Če dobro pomislimo, praktično vsako podjetje oziroma lastnik spletne strani za prepoznavnost ter povečanje prodaje ali prepoznavnosti, potrebuje on-line oglaševanje.

Največja napaka tistih, ki oglašujejo preko spleta, je zagotovo v tem, da vzpostavijo določeno kampanjo, pripravijo pasice, oglas in potem enostavno čakajo na nove stranke. Napaka! Zakaj?

Poudariti je potrebno, da je spletno oglaševanje takšen medij, ki nudi najbolj natančne statistike, kar jih lahko dobimo. Vsakemu, ki klikne na naš oglas ali povezavo, lahko zelo natančno sledimo. Seveda se to lepo sliši, ampak veste kako to narediti? Ali veste, kateri on-line medij vam prinaša največ denarja in prepoznavnosti? Potem je pravi čas, da spoznate UTM kodo!

 

dosledno-merjenje-spletnega-uspeha

 

 

Kaj je UTM koda in zakaj se potrebuje?

UTM koda (Urchin Traffic Monitor) je nekako precej strokoven izraz, katere funkcija pa pravzaprav ni tako zapletena, kot se sliši. UTM koda bo zagotovo postala vaša najboljša prijateljica (za vedno!) od trenutka, ko boste spoznali njeno funkcionalnost. Več o osnovah UTM kode si lahko preberete tukaj.
UTM koda je namreč ustvarjena koda samo za sledenje vaših povezav in klikov na naprednem statističnem orodju Google Analytics. Kaj vse omogoča orodje Google Analytics si lahko preberete tukaj.

Ne bomo komplicirali, ampak ponazorili s koraki

UTM kodo lahko preprosto ustvarite sami s pomočjo orodja, kjer povezavi enostavno dodate določeno ime, da boste natančno vedeli, za katero povezavo se gre. Da se ne boste preveč ustrašili vseh teh podrobnosti, pa je najbolje, da preidemo kar na primer, kjer boste natančno spoznali postopek in zakaj je UTM koda pomembna za marketing.

1. Korak: Katero povezavo bi radi dodali v članek, na oglasno pasico,…? To povezavo preprosto kopirajte.

utm-nastavitev-1-korak

 

2. Korak: Najdite primerno orodje za generiranje UTM kode. Orodje za generiranje UTM kode so URL Builderji (generatorji kode oziroma URL naslova). Poznamo jih kar nekaj. Preprosto v iskalnik napišite URL Builder in najdite primernega. Kako mora izgledati in kaj vpišete v prazna področja? To je seveda odvisno od vas in tega, kako bi želeli poimenovati povezavo.

Primer URL Builder za tvorjenje UTM kode:

utm-nastavitev-2-korak

3. Korak: Kopirajte nastalo povezavo in jo dodajte vaši kampanji, povezani ključni besedi, oglasnemu bannerju, email novici,…praktično kjerkoli bi želeli meriti učinek povezave.

utm-nastavitev-3-korak

 

4. Korak – tisto pričakovano veselje, ko lahko dejansko vidite klik v Google Analytics 🙂

utm-nastavitev-4-korak

UTM koda ni ‘bav-bav’

Sedaj ste zagotovo spoznali, da UTM koda pravzaprav ne zahteva znanja programiranja. Omogoča pa vam, da lahko izjemno učinkovito ter enostavno merite prav vse povezave, ki jih imate. Na takšen način boste lahko svoje marketing aktivnosti spremljali na vsakem koraku in izvedeli, kateri on-line medij vam prinaša največ denarja. Preprosto, kajne?

Merjenje še nikoli ni bilo bolj zabavno!

Priporočamo vam, da UTM kodo generirate vedno in povsod. Tako boste imeli natančne podatke, koliko obiska ter koristi vam UTM koda pravzaprav prinaša. Zagotovo pa si marketinga brez njen ne boste več predstavljali.

Več o tem, kako statistiko pravilno uporabiti v marketinške namene s pomočjo Google Analytics orodja in kaj je pomembno pri merjenju obiska, pa si oglejte na koristnem video posnetku tukaj.

Imejte merljive povezave – ustvarjajte dobiček!

Nimate zadosti časa, da bi se posvetili vsem aktivnostim digitalnega marketinga? Ne skrbite, mi smo tu, da vam pomagamo. Z našim znanjem in dolgoletnimi izkušnjami! Pokličite na brezplačno številko 080 3339 ali zahtevajte sestanek preko kontaktnega obrazca tukaj.

 

E-priročnik: Google AdWords za začetnike