Home » Facebook » Remarketing na Facebooku? Zakaj pa ne!

Remarketing na Facebooku? Zakaj pa ne!

Je še kdo, ki danes ni slišal za Facebook? Zagotovo ne! Facebook je skozi kratek čas postal eden izmed najpomembnejših socialnih omrežij na svetu. Poleg omrežja Twitter je Facebook najbolj razširjen praktično povsod po svetu. Seveda pa se skupaj z njim ustvarjajo priložnosti za marketing. Teh je v neomejenih oblikah… Zakaj ne bi izkoristili Facebook kot kanal za oglaševanje, marketing in širjenje prepoznavnosti. Facebook je skozi čas razvil profil za različne ljudi in podjetja. Iz leta v leto pa uvaja razne novosti, ki smo jih vedno znova veseli, kajne? Tokrat vam predstavljamo precej svežo marketing novost, in sicer možnost remarketinga (ponovnega trženja) preko Facebooka. Odlično, kajne?

 

Remarketing – Dobrodošla novost Facebooka

Več kot milijarda Facebook uporabnikov predstavlja izjemno velik potencial za širjenje vaše prepoznavnosti in povečanju obiska. Ker je Facebook med vodilnimi med socialnimi omrežji, uvaja novosti. Remarketing pa ne cilja popolnoma nove ljudi. Nikakor… cilja tiste ljudi, ki so v preteklosti že izkazali zanimanje za vašo spletno stran, blagovno znamko,… Prava poslastica za marketing strokovnjake bi lahko rekli!

remarketing na facebook

 

 

Za kaj pravzaprav gre?

Ponovno trženje omogoča, da se prikazujejo oglasi ljudem, ki se zanimajo za vas. To pomeni, da dejansko ciljamo tiste stranke, ki so vas v preteklosti že obiskali. Vsekakor je to velika priložnost za vas! Tako lahko brez težav krepimo prepoznavnost.

 

Kje se prikazujejo oglasi? Prikazujejo se na robi strani ali pa jih postavimo neposredno med ‘Novice’. Zagotovo je slednji najboljši prostor, kjer ostanejo opaženi, hkrati pa povsem nevsiljivi. Oglasno sporočilo se bo prikazalo tam, kjer boste vi želeli.

facebook remarketing postopek

 

So oglasi vsiljivi?

Facebook je strategijo remarketinga zasnoval tako, da so povsem nevsiljivi. Oblikovani so na način, da ustrezajo vaši kampanji, hkrati pa so narejeni tako, da izstopajo med ostalimi novicami. Skratka, prikaže se tam, kjer ga uporabnik pričakuje. Ne le, da je strategija remarketinga na Facebooku veliko bolj uspešna, kot navadno oglaševanje, marveč ponuja navezovanje stikov s strankami, obiskovalci,…skratka, ustvarja zavedanje v blagovno znamko, produkt… Si lahko marketing strokovnjak želi še kaj več?

 

Kaj pravi statistika?

Kar 50 % uporabnikov Facebooka se nanj vpiše vsak dan. Vsaka oseba ima v povprečju 130 prijaveljev. Vsekakor pa je pomembno dejstvo, da je Facebook prisoten praktično povsod. Kako pa je z remarketingom? Verjetnost, da bodo ljudje kliknili na vaš oglas, ker vas že poznajo, je kar 42-45%.

 

Ciljate lahko različne uporabnike

Facebook skozi različne algoritme (ki so pravzaprav neznanka vsem), izračuna, koliko je potencialen doseg ljudi ter komu se bodo oglasi prikazovali. Možnosti so naslednje:

  • prikazujete vsakomur, ki je nekoč obiskal vašo spletno stran
  • ljudem, ki so obiskali določene spletne strani
  • ljudem, ki so obiskali določene spletne strani in nikomur več
  • ljudem, ki vas niso obiskali določen čas, ki ga nastavite
  • poljubna kombinacija lastnosti ljudi

nastavitve facebook remarketinga

 

Vsekakor je to priložnost, ki je ne smete zamuditi. Če ima vaše podjetje Facebook profil, potem ga izkoristite tudi za nabiranje novih strank in ciljajte tiste, ki vas že poznajo. Postanite pravi marketing strokovnjak. Več o remarketingu  in kako deluje preko Google oglaševanja si lahko pogledate na odličen video posnetku o remarketingu.

Facebook je nov način sodobnega življenja – Facebook je nov način ter priložnost za povečanje posla! Gradite vaš Facebook posel z nami!  Naši strokovnjaki imajo neprecenljive izkušnje s področja komuniciranja na družabnih morežjih, oglaševanja na le teh in na sploh o grajenju blagovne znamke in posla na Facebooku. Stopite z njimi v stik še danes in pomagali vam bodo poizkati rešitev, popolnoma po vaši meri! Pošljite neobvezujoče povpraševanje še danes!

 

spletnik-blog-izdelava-facebook-strani-oglasevanje