Home » Google oglaševanje » Dobil sem 4 povpraševanja – kampanja je neuspešna

Dobil sem 4 povpraševanja – kampanja je neuspešna

Stališče do oglaševanja na Googlu je v večini primerov podjetji naslednje: vemo, da je dobro biti prisoten v oglaševalskem prostoru, ker vidimo, da je “tam gori” tudi veliko konkurence. Tudi mi bomo vložili manjšo vsoto denarja za “ta Google” in če po koncu kampanje ne bo velikega “izplena”, dvomim, da se izplača nadaljevati…

google adwords funkcionalnostiMoral sem (malo) karikirati, ampak vseeno, sem naletel, na primere, ki niso daleč od napisane miselnosti nekaterih. Zagotovo vsak želi prodati čim več, čim hitreje. Se znebiti zalog, napolniti kapacitete, da bo prostor za naslednjo rundo. Povrh tega še za čim manjši strošek oglaševanja. Če bi bilo tako enostavno, bi tudi sam odprl spletno trgovino, vložil 300€ v Google oglaševanje, se vsedel za računalnik, ob sebi imel telefon in čakal na naročila. Jok brate. Odpade!

Cilje oz. pričakovanja spletne oglasne kampanje, je potrebno prilagoditi vaši ponudbi (panogi), sezoni in nakupnemu ciklu vaših kupcev. V razmislek:

V sredo, ob 23. uri postanem strašansko lačen, paše mi dostava hrane na dom. Pripravljen sem kupiti takoj. Če nimam ponudnika v mislih, poiščem na spletu. Vem, da je ura pozna, zato izbire ne bo veliko. Gledal bom oglase, ker nekako pričakujem, da bodo ti postavljeni najbolj relevantno in da bodo aktivni tisti, ki dejansko dostavljajo ob tej uri.

Kupujem toplotno črpalko za ogrevanje hiše. Z nakupom se mi ne mudi prav strašansko, saj vem, da bo drag in se bo potrebno temeljito pozanimati kateremu podjetju bom zaupal tako velik nakup, ki me bo grel v prihodnjih letih. Vem, da moram nakup napraviti še letos.

Kar želim skarikirati v teh dveh primerih je, da je pot do dejanskega nakupa bistveno drugačna. Razlikuje se od panoge, do panoge, in vsak dober poslovnež, se bo dobro zavedal nakupnih poti svojih strank. Če imamo nakupno pot v mislih, lahko lažje zastavimo cilje, ki jih lahko pričakujemo od oglasne kampanje na spletu.

Kako veliko, so se nakupovalne navade spremenile, sem pisal v preteklih prispevkih. V prispevku tukaj, preberite kako se celo spletni nakupi spreminjajo: potencialni kupci, zmeraj več iščemo tudi na poti – mobilno, ker nam enostavno primanjkuje časa! Običajno velja, da pri dražjih, dolgoročnejših nakupih veliko poizvedb napravimo na spletu. Tako bomo lažje sprejeli odločitev o tem, katerih nekaj ponudnikov nam najbolje ustreza. Z njimi bomo potem navezali bolj “osebni stik” – v obliki oddaje povpraševanja, klica ali obiska.

Če klimatske naprave nismo kupili neposredno preko Google oglasa, ne pomeni, da je bilo oglaševanje neuspešno. Morda, se mi je zdel vaš oglas profesionalno pripravljen, sem ga opazoval več dni, visoko na iskalnikih in preko njega prišel na spletno stran, ki je bila urejena, profesionalna in je vlivala zaupanje v podjetje. Odločil sem se poklicati in zahtevati ponudbo. Pri vas, in pri parih konkurentih, ki so temu kriteriju prav tako zadostovali.

Oglaševanje preko spleta zagotovo prinese veliko uspeha. Zato nikakor ne odlašajte, kontaktirajte strokovnjake PovečajObisk.si in naredite vašo spletno stran vidno v iskalniku Google. Imejte vse pod nadzorom in sproti prilagajajte vaša vložena sredstva. Tako boste z najmanj vložka dosegli maksimalne rezultate. Bodite vidni!

Za vas sem pisal,

Damjan Avsec

E-priročnik: Google AdWords za začetnike