Home » Izdelava spletnih strani » Google Analytics » Google Analytics: Maksimalno izboljšajte donosnost svojih marketinških kampanj!

Google Analytics: Maksimalno izboljšajte donosnost svojih marketinških kampanj!

Predno ga vzamete zlahka, to ni enostaven podvig. Zato se izziva lotite počasi, osvajajte osnove polagoma, gradite trdne temelje in postopoma zvišujte donosnost svojih naložb do njihovega maksimuma. Čez noč ne bo šlo. Še tako dober marketing strokovnjak v svojo prvo naložbo ne more doseči maksimalnega donosa. Potrebno je skozi čas spremljati donosnost v povezavi s stopnjo konverzije, zato da lahko na podlagi tega v prihodnosti sprejemamo boljše odločitve in optimiziramo razmerje med vnosom in donosom.

 

Donost naložbe (ROI)

Za začetek na hitro razčistimo osnove, za katere že itak verjamem, da jih imate v malem prstu. Vendar osvežitev znanja nikoli ne škodi 😉
ROI (= revenue on investment) meri razmerje med vašim dobičkom in stroški oglaševanja. Izračuna se po enostavni formuli:ROI

Vedno, kadar vas zanima kako se je vaša investicija obrnila (v prid ali v izgubo), boste preverili kakšen je ROI odstotek. Večji kot je, večji nasmeh bi vam moral narisati na obraz.

Merite svojo uspešnost in uspeh bo sledil!

kokosDonosnost naložbe je razmerje med vašim neto dobičkom in stroški; je pomemben podatek, saj temelji na vaših marketinških ciljih in kaže dejanski poslovni učinek oglaševanja. Ne glede na to kako računate donosnost svojih naložb, lahko na podlagi teh izsledkov določate, kam boste namenili svoj proračun. Tukaj pač uporabljate kmečko logiko in pitate kokoš, ki vam leže zlata jajca, tisto, ki niti navadnih nima, pa prenehajte pitati (za juhico bo dobra ;).

Vendar če želite ugotoviti kakšna je donosnost vaše naložbe, morate najprej izmeriti konverzije, ki so za vas pomembne:

  • Kolikšen odstotek obiskovalcev si je preneslo vaš priročnik?
  • Kolikšen odstotek obiskovalcev je pustilo svoje kontaktne informacije?
  • Kolikšen odstotek obiskovalcev se je prijavilo za vaše e-novice?
  • Kolikšen odstotek obiskovalcev je kupilo vašo storitev ali produkt?

Sledenje konverzijam je brezplačno orodje Google Analytics, s katerim lahko spremljate koliko klikov vodi do konverzij. Z njim lahko sledite odstotku konvertiranih obiskovalcev in posledično dobite vpogled v donosnost vaših investicij vanje.
Ves čas ohranjajte v mislih samo en cilj: da je vrednost posamezne konverzije večja od zneska, ki ste ga porabili za pridobitev te konverzije.

Spremljajte donosnost svojih naložb

V poslu nikoli zavestno ne delamo slabih investicij. Vedno se trudite svoj vložek dobiti nazaj čim bolje povrnjen. Dobiček je gonilo naših investicij. Če ga želite ustvariti, analizirajte in sledite vašim marketinškim kampanjam in donosnosti, ki jo prinašajo. Ne glede na to kakšna je njena vsebina, na katerem kanalu jo oglašujete in kako lepo ste jo zapakirali, je najpomembnejše, kolikšno vrednost ustvarja v primerjavi s stroški.

S pomočjo Google Analytics orodja se lotite merjenja in sledite konverzijam. Če boste uporabljali to orodje, lahko enostavno ugotovite, kakšen dobiček ustvarja določena ključna beseda ali oglas, ter preprosto sledite stopnjam konverzij in ceni na konverzijo. Poleg osnovnega sledenja konverzijam Google Analytics ponuja tudi napredna poročila o konverzijah in analizo toka konverzije.
Ko boste imeli predočene podatke o konverzijah, bo vaš strateški sestanek postal zelo enostaven:

  • Ugotovili boste kateri oglasi in ključne besede vam ne prinašajo dobička, ter jih nato optimizirali ali popolnoma ovrgli
  • Ugotovili boste katere marketinške kampanje ustvarjajo največji dobiček in vanje vložili še dodatno čas in denar

Kljub temu, da bi si morda želeli izvedeti več praktičnih navodil kako točno meriti stopnjo konverzije, so preobsežni, da bi vam jih lahko nanizala v tem prispevku. Moj cilj je, da vas prepričam, da je tovrsten angažma res koristen vašemu poslovanju. Lahko pa vas napotim v smer nadaljnjega raziskovanja, vi pa kar pogumno zakorakajte po tej poti. Obljubim, da se vam bo obrestovala 😉