Home » Marketing in prodaja » Lansiral sem novi produkt, imam omejen proračun za marketing

Lansiral sem novi produkt, imam omejen proračun za marketing

Verjetno vas je veliko, ki imate ideje o storitvi ali produktu, za katerega menite, da je več kot vzdržen na trgu in z njim želite prodreti. Predstavljam si tudi, da je vaš proračun za oglaševanje zelo omejen, saj ste veliko sredstev porabili za nabavo, postavitev spletnih kanalov in še bi lahko našteval..pričetek spletnega poslovanjaV prvi vrsti upam, da ste marketing budžet načrtovali vsaj na letni ravni, ker ga boste tako lažje razporedili skozi celo leto in glede na sezonski vzvod vašega produkta (v kolikor ga ima). Na ta način se boste tudi izognili stroškovnim presenečenjem.

Najuspešnejši podjetnik, je veliko raziskav opravil še preden je izvedel “otvoritev”. Raziskava konkurence, raziskava medijskih kanalov za oglaševanje in raziskava lastnega kupca. To so osnove, s pomočjo katerih, bo poslovanje in načrtovanje lažje. Če vas zanima (in moralo bi vas) kateri medijski kanali so za povprečnega Slovenca najbolj zanimivi in na katerih preživi največ časa, preberite prispevek “Slovenski kupec VS slovenski prodajalec“, v katerem boste prebrale izsledke najnovejše raziskave.

Vrnimo se k oglaševanju: menim, da ste na dobri poti, kadar imate izdelan načrt o tem, kolikšen odstotek oglaševalskega proračuna boste namenili “outbound” oglaševanju, ki ga poznamo kot težje merljivega in morda bolj “klasičnega” in koliko proračuna boste namenili “inbound oglaševanju“. Ob tem, morate imeti izdelano raziskavo vaših potrošniških personah, da se zavedate na katerih kanalih so najbolj prisotni in dovzetni za nakup.

Osredotočimo se na inbound oglaševanje: zelo privlačni kanali v Sloveniji so: Google, Facebook in e-mail marketing. Vsak kanal ima svojo vlogo in na vsakem kanalu morate prepoznati različne priložnosti, ki jih ponujajo. Če sem strogo teoretičen, bi rekel, da je oglaševanje na Facebooku primerno za nagradne igre, oglaševanje na Googlu za potrošnike, ki imajo namero o nakupu in uporabljajo splet za raziskovanje ali celo za nakup, e-mail marketing pa uporabite takrat, ko imate bazo kontaktov in jih lahko nagovorite za ponovni nakup. Vendar, sredstva so omejena, učinke pa želite čim večji. Kam spraviti denar, ko je možnosti tako veliko?

Če ste vsaj malo spretni, se lahko e-mail marketinga lotite sami, s primernim orodjem, ki vam omogoča poosebljeno pošiljanje e-novic in merjenje vsaj osnovnih marketing parametrov. Kvalitetno orodje, smo razvili tudi mi, uporaba tega, pa je v veliki meri brezplačna. Registrirajte se na newsletter.si in preizkusite naše brezplačno orodje.

V prvih korakih vašega obstoja, bi preselil večino oglaševalskega denarja, namenjenemu “inbound” marketing aktivnostim, na Google. Zakaj? Ker je to najhitrejša pot, da svoj spletni posle predstavite ciljni publiki. Malo je verjetno, da ste v samem izhodišču organsko visoko pozicionirani in prav tukaj vam AdWords oglaševanje zelo koristil. Poleg tega, je izredno ciljano, kar pomeni, da se oglasi prikazujejo samo tistim, ki vaš izdelek dejansko iščejo. Google AdWords pa že sam po sebi ponuja veliko različnih oglaševalskih oblik: oglaševanje v prikaznem omrežju, oglaševanje na iskalnikih, YouTube oglaševanje, remarketing. Imate dovolj sredstev za vse? Najpomembnejša se mi zdi oglaševalska konstanta. Učinek bo večji, če boste prisotni skozi celo leto in bolj intenzivno takrat, ko je vrhunec vaše sezone. Poskrbite za to, da boste takrat, ko gre vaš izdelek najbolj v promet, izpostavljeni kolikor se le da in kolikor vam seveda proračun dopušča. V teh vrhih, se osredotočite na različne kombinacije – iskalni marketing s funkcijo remarketinga. Ne bi bilo napačno, če bi v času, ko ne pričakujete nakupnega navala svojo prisotnost širili s pomočjo prikaznega omrežja. Imejte v mislih, da je prikazno omrežje zelo obsežno in nobena mojstrovina ni, zapraviti več 100€ na dan! Več kot boste vložili, večji bo vaš domet in tudi učinek. Predvsem za nove, inovativne produkte, je prikazno omrežje zelo učinkovito, ker vaše storitve ali izdelka verjetno kupci še ne poznajo in ga kot takega, v iskalnikih ne iščejo. Oglaševanje na prikaznem omrežju pa je lahko tudi zelo ciljano in s tem bolj relevantno.

Omejeni oglaševalski denar, boste morali pametno vložiti. Zelo pomembno pri tem, pa je poznavanje vedenja vaših ciljnih potrošnikov in dobro poznavanje oglaševalskih možnosti. Prav tako, ima veliko vlogo dobro izdelana spletna stran in dobro zasnovani vaši spletni komunikacijski kanali.

Prepričan sem, da boste potrebovali pomoč strokovnjakov, saj se želite sami osredotočiti na prodajo in nadaljnji razvoj vašega produkta. Tukaj smo mi 🙂 Svoje oglaševalske kampanje na digitalnem področju načrtujte z nami! Stopite v stik z našimi certificiranimi strokovnjaki in nas pokličite na brezplačno številko 080 3339 ali pošljite neobvezujoče povpraševanje še danes!