Home » Marketing in prodaja » Sezona nakupovanj je pred vrati: že oglašujete?

Sezona nakupovanj je pred vrati: že oglašujete?

Kako dobro ste pripravljeni na decembrsko nakupovalno mrzlico? Predvidevam, da že imate aktivnosti začrtane. Si letos obetate veliko prodaje? Koliko od tega pa bo delež prodaje na spletu? Verjetno ste si že sami pri sebi odgovorili na ta vprašanja, ko ste izdelovali marketing načrt. sezona nakupovanja in oglaševanjeŠe vedno velja, da je dobra reklama tista, ki potuje od ust do ust oz. preko priporočil. Ne glede na to, koliko priporočil dobite, pa zagotovo želite svoj “performance” ali učinek potisniti na naslednji nivo in poiskati nove, naključne kupce, ki se sprehajajo po vseh živih kanalih, ko iščejo prav vaš izdelek. Prav zaradi tega, je zelo pomembno, da na njih prežite iz vseh mogočih kanalov. Če prodajate izdelke ali produkt, ki gre proti koncu koledarskega leta za med, ste zagotovo v veliki prednosti. Tudi če prodajate sezonski izdelek, ki je vezan na decembrsko sezono, je visoki dobiček, realno pričakovanje. Eden segment, ki mi pade izrazito na misel, je poslovna darila. Mesece pred božičem, je prava iskalna norišnica po njih (tudi na spletu). Kdo pa bo tukaj iztržil največ? Tisti, ki bo pripravljen v tem času veliko vložiti v oglaševanje.

Menim, da je v tem času, malce zgrešeno “stiskaško” razmišljanje, v smislu, optimizacije konverzij in iskanju nizkega CPA. Prvi pogoj, ki ga morate imeti vzpostavljenega, za to vrsten pristop k digitalnemu oglaševanju, je urejeno merjenje spletnih aktivnosti: merjenje zbiranja kontaktov, merjenje nakupov, merjenje prijav itd…Te spletne aktivnosti so sledljive in nobenega izgovora ni, da jih ne postavite. Šele takrat boste (vsaj približno) vedeli, kako se obrestuje vaš vložen oglaševalski denar. Ker je čas pred božičom in novim letom, čas nakupov, ni nič narobe, če se osredotočite na vašo ponudbo in jo potiskate v ospredje pred ostalo vsebino. Pravzaprav, je zaželjeno prav to, saj je to čas obdarovanj, nakupov, in čas iskanja ugodnejših ponudb. Zaradi tega smo tudi potrošniki bolj aktivni in na preži.

Zares se izplača v času vašega “vrhunca” sezone, oglaševati bolj intenzivno, in večji del proračuna nameniti v spletne kampanje, ki vam ustvarjajo dobiček. Morda, ni najboljša pot, da se osredotočite na optimizacijo konverzij, ampak, da se osredotočite na dobiček. Primer: tekom optimizacije ste spravili strošek akvicije na 5€ in na mesec prodali 20 izdelkov. Sedaj je napočil čas agresivnejšega oglaševanja. Vaš vložek v oglaševanje ste podvojili, ker oglašujete bolj agresivno, ste strošek akvicije nekoliko povišali (7€), prodali pa ste 43 izdelkov. Če potegnete črto, ste prodali več in ustvarili tudi več dobička, kot če bi ostali na enaki ravni, kot v preteklih mesecih.

In še zaključek: za čas praznikov imejte jasno razdelani prodajni načrt: privalčno akcijsko ponudbo, ki jo komunicirate preko vseh digitalnih kanalov in zaradi katere vam ni “škoda” zapraviti večji znesek za oglaševanje. Pomembno je, da se s komuniciarnjem privlačne akcije in s poudarjanjem vaših prednosti ločite od konkurence in pritegnite pozornost kupcev.

In ja! Akcijsko ponudbo imamo pripravljeno tudi mi, da vam bo lažje oglaševati na Googlu, s certificirano ekipo strokovnjakov, ki skrbi, da bo vaša Google kampanja uspešna. Več o naši zimski akciji, si priberite tukaj!

Za vas sem pisal,

Damjan Avsec