Home » Google oglaševanje » Preverite ali je vaša AdWords kampanja zdrava, z oceno kakovosti

Preverite ali je vaša AdWords kampanja zdrava, z oceno kakovosti

Ocena kakovosti je v prvi vrsti orodje, ki vam pove kako zdravi so vaši oglasi in nabor ključnih besed, vaše Google AdWords kampanje. Pravzaprav je vloga ocene kakovosti podobna vlogi opozorilnih lučk, v avtomobilih. Ko gre nekaj narobe, ta posveti. Ključne besede in ooglasi, ki dobivajo nizko oceno kakovosti, so slabši, in bodo težje uživalih naslednje koristi:

  • nižje cene na klik
  • boljšo umestitev oglasa
  • pravico razširitev oglasov

prednosti visoke ocene kakovostiSte vedeli, da ocena kakovosti, ki jo vidite v vašem AdWords računu, ni do pike  natančna. Ob vsaki poizvedbi oz. takrat, ko obstaja možnost, da se vaš oglas prikaže, se izračuna ponovno in pri izračunu upošteva dejavnike kot so: natančna poizvedba, naprava ki je v rabi, lokacija uporabnika in čas poizvedbe. Imate slabo oceno kakovosti? Razlog za to, so trije glavni dejavniki:

  • predvideno razmerje med prikazi in kliki
  • relevantnost oglasa
  • relevantnost vstopne strani

Vsak izmed teh dejavnikov ima status: pod povprečjem, povprečen in nad povprečjem. Ko uporabnik vnese poizvedbo, Google tri dejavnike preračuna in jih uporabi pri določanju umestitve oglasa. Ocena kakovosti ne sme biti glavni cilj. Služi zgolj kot opozorilo in oglaševalce usmeri v smer, ki jo je potrebno izboljšati.

Slaba relevantnost oglasa

Poizkusite v besedilo oglasa bolj točno povezati z vašimi ključnimi besedami. Če imate preveč ključnih besed v oglasnih skupinah, je čas da jih grupirate in iz njih naredite več oglasnih skupin. Dodajte negativne ključne besede in preprečite prikaz oglasov za tiste poizvedbe, ki niso relevantne.

Izboljšajte razmerje med prikazi in kliki

Napišite bolj prepričljive oglase. Izpostavite edinstvene prednosti vašega produkta. Uporabljajte različne klice k akciji. Uporabljajte jasno in jedrnato besedilo v oglasu tako, da boste pritegnili pozornost samo tistim iskalcem, ki jih izdelek dejansko zanima. Vsebine oglasa morajo biti tesno povezan s ključnimi besedami.

Slaba izkušnja vstopne strani

Poskrbite, da je vstopna stran zares povezana z izdelkom, ki ga oglašujete. Vstopna stran mora ponujati točno to, kar piše v oglasu. Je vaš klic k akciji “kupi na spletu”? Vstopna stran mora ponuditi točno to možnost.

Ocena kakovosti naj vam predvsem služi kot opozorilo, da je potrebno na določenih delih kampanje, nekaj izboljšati.

Ker pa verjamem, da nimate časa in (nekateri) znanja, da bi z Google kampanjo upravljali učinkovito, vam predlagam, da se obrnete na nas, in vašo kampanjo zaupate nam, kot so nam že nešteti zadovoljni naročniki. Stopite v stik z našimi strokovnjaki na brezplačni številki 080 3339 ali preko kontaktnega obrazca tukaj in pričnite oglaševati takoj!

Za vas sem pisal,

Damjan Avsec