Home » Google oglaševanje » Ključne besede: Zakaj je “manj” bolje kot “več”?

Ključne besede: Zakaj je “manj” bolje kot “več”?

Ključne besede so tisti del vaše kampanje, ki vas lahko stanejo veliko oglaševalskega denarja za nič učinka. To se zgodi takrat, ko jih ne znate pravilno izbrati, strukturirati in sproti preverjati. V praksi sem opazil, da nekateri naročniki izbirajo neskončno ključnih besed, ker želijo, da se oglasi pojavijo za vsako iskanje, ki samo približno spominja na izdelek, ki ga prodajajo.

strategije ključnih besedKje se tukaj pojavi problem? Oglašujejo lahko tako rekoč na vsako ključno besedo, ki jim pade na pamet. Pozabljajo pa, da je njihov oglaševalski proračun omejen. Ob tem se zgodi, da veliko ključnih besed ne pride do izraza. Ponavadi so to prav tiste ključne besede, ki so bolj ciljane in za oglaševanje  njihovega posla bolj primerne oz. učinkovite.

Google pregleda nabor ključnih besed, preveri oglaševalski proračun in prične s kampanjo. Oglasi se običajno hitreje prikažejo oz. prednostno za širše ciljane in bolj splošne ključne besede. Takemu sklopu ključnih besed potem poda prednost pri prikazovanju oglasov. Ker se oglas pogosto pojavlja, ima več možnosti, da dobi klik. Ker so ključne besede bolj splošne, tudi kliki niso zelo relevantni. Tako je lahko običajno. Proračun se potroši še preden bolj ciljane, specifične ključne besede, pridejo do izraza.

Predstavljajte si, da prodajajte le notranja vrata in oglašujete na ključno besedo “vrata”. Kako boste vedeli, da bo nekdo, ki bo vnesel besedo “vrata” želel kupiti prav notranja vrata? Ali pa, da bo sploh želi kupiti vrata? Morda išče garažna vrata. Morda išče nasvet za montažo notranjih vrat. Je tak kupec za vas zanimiv, če klikne na oglas? Se mi je zdelo, da ne. Je že res, da lahko vsebina oglasa, v veliki meri pripomore k temu, da jasno sporočite kaj oglašujete. Ljudje pa smo lahko hitre, površne narave in brez težav kliknemo na oglas – saj nas prav nič ne stane. Lahko, da smo samo zvedavi in malo “firbcamo”.

Kaj lahko storite?

1. Razpolagajte z večjim proračunom.

2. Ključne besede omejite.

3. Če je preveč relevantnih ključnih besed, jih grupirajte in ustvarite več oglasnih skupin.

4. Sam priporočam do 15 ključnih besed, na oglasno skupino.

Ne pozabite: ključne besede lahko dodate, menjate, kadar koli, če ugotovite, da obstoječe niso v redu. Nenazadnje se izognite neprimernim iskanjem tako, da dodate negativne ključne besede. Prodajate omare? Potem ne vidim razloga, da se vaš oglas prikaže na ključno besedo “brezplačne omare”. Ne hecam se: veliko je iskanj po brezplačnih produktih.

Ste že pričeli oglaševati vašim božičnim kupcem? Malo ste že pozni, ampak vseeno: akcijsko ponudbo imamo pripravljeno mi, da vam bo lažje oglaševati na Googlu s certificirano ekipo strokovnjakov, ki bo poskrbela, da bo vaša Google kampanja uspešna. Več o naši zimski akciji si preberite tukaj!

Za vas sem pisal,

Damjan Avsec

 

 

E-priročnik: Google AdWords za začetnike