Home » Marketing in prodaja » Želite biti uspešni pri pridobivanju kupcev tudi v času sejma?

Želite biti uspešni pri pridobivanju kupcev tudi v času sejma?

Ko se podjetje pripravlja na sejemski nastop, je fokus ponavadi na dekoriranju razstavnega prostora, izročkih, predstavitvenem gradivu, hostesah in da ne naštevamo, skratka vsemu, za kar bi na prvi pogled rekli, da nas bo naredilo vidne v poplavi sejemske ponudbe. Resnica ni čisto takšna. Za to, da na svojo stojnico privabite idealne obiskovalce, lahko ogromno postorite že zdavnaj predno se sejemska vrata odpro in veliko tega dela ne bo imelo popolnoma nobene veze s fizičnimi pripravami. Če se bo vaš fokus opiral na spletni marketing, se vam bo trud močno obrestoval. Definitivno!

S pomočjo spletnega marketinga lahko namreč že mesece pred sejmom obvestite svoje obstoječe stranke na prihajajoči dogodek in jih pozovete, da vas pridejo obiskat. Prav tako lahko oglašujete vašo sejemsko predstavitev in ekskluzivno ponudbo, ki jo boste tam predstavili. Na takšen način lahko besedo razširite tudi med vsemi, ki z vami še ne sodelujejo, in jim je vaša ponudba zanimiva, ne glede na to ali se boste na sejmu predstavili ali ne. Ne le, da lahko že mesece pred samim sejmom v svet pošljete naznanila in obvestila, temveč ste lahko tudi bolj iznajdljivi in obiskovalce pozovete k temu, da se prijavijo na osebni posvet z vašimi strokovnjaki. Tako vam ni potrebno čakati in upati na to, da boste na sejmu opaženi (v primeru, da so vam dodelili »slepo črevo«, kamor obiskovalci zaidejo redkeje).

Ne le, da je izraba spletnega marketinga koristna in enostavna, je tudi veliko cenejša kot najem okraševalcev razstavnega prostora in kvalitetnih hostes. In to je pomemben faktor na katerega boste sigurno pozorni, ko boste planirali razdelitev budgeta, ki ste ga nameravali investirati v vašo sejemsko ali obsejemsko predstavitev.

 

Sejemski spletni ekosistem

Spletni marketing vam bo najbolje koristil, če ga boste izkoristili v njegovi polnosti. Kanale, ki ste jih že do sedaj vajeni izrabljati za promocijo, oglaševanje in stik z vašim občinstvom (Google, Facebook, e-mail marketing, … ), izrabite tudi pri promociji vaše sejemske predstavitve. Vendar ne ostanite le pri tem, kjer vam je najbolj udobno. Razširite krila tudi na preostale kanale, saj vam bo le celostna podpora dala najboljši rezultat.

Naš predlog idealnega sejemskega spletnega ekosistema je v štirih ključnih točkah:

  1. Izdelava učinkovite vstopne strani, na kateri zbirate kontakte vaših obiskovalcev
  2. Izraba storitve Google AdWords za plačljivo oglaševanje
  3. Pošiljanje e-poštnih sporočil na vašo bazo kontaktov (e-novice)
  4. Izraba Facebook objav in oglasov za brezplačno in plačljivo oglaševanje vaše sejemske predstavitve, prisotnosti in ponudbe

 

idealni sejemski ekosistem

Seveda lahko temu dodate tudi svoje priljubljene kanale, na katerih ste dejavni in ste v njih vešči: Instagram, Pinterest, Tumblr, Twitter, LinkedIN … Nikakor jih ne izključujte, temveč jih enostavno vdelajte v predlagani ekosistem kot sami najbolje znate.

 

  1. Vstopna stran

Ne glede na to po katerih kanalih se boste odločili ljudi obveščati o vaši prihajajoči sejemski predstavitvi, je vstopna stran ključen element vašega spletnega marketinga, na katerem morajo pristati vsi obiskovalci. Tukaj iz interesentov pridobite kontakte.

Kako se boste tega lotili?

SAMI? Z NAMI?
Če se boste izdelovanja efektivne vstopne strani lotili sami, smo za vas pripravili priročnik, s katerim boste dobili vsa navodila in pripomočke, da za to ne boste potrebovali zunanje pomoči. Izdelavo vstopne strani, ki bo svojo vlogo opravila najbolj kvalitetno, lahko zaupate tudi nam. Sporočite nam, da potrebujete le izdelavo vstopne strani za sejemsko ali obsejemsko predstavitev in poslali vam bomo neobvezujočo ponudbo.
PRENESI PRIROČNIK ZAHTEVAJ PONUDBO

 

  1. Facebook

Svojo Facebook stran lahko preuredite in tako obiskovalce že pripravite na to, da se nekaj obeta. Skrbno lahko načrtujete svoje Facebook objave, ki bodo vzbudile zanimanje in obiskovalce angažirale v diskusijo o prihajajočem dogodku. Nadaljnje lahko v kombinaciji objav s plačljivim oglaševanjem dosežete, da čim širše občinstvo izve za vašo prisotnost na sejmu in posledično tudi za vas in vašo ponudbo. Tako lahko že preden sploh obiščete sejem močno povečate vašo bazo Facebook oboževalcev.

Kako se boste tega lotili?

SAMI? Z NAMI?
Facebook kampanj, oglaševanja in preureditve strani se lahko lotite sami. Če to že obvladate, le tako naprej. Če ste na Facebooku še malce nesigurni, pa naročite pri nas brezplačno analizo vaše Facebook strani in z nasveti vam bomo pomagali, da v tem napredujete. Če Facebook profila še nimate ali če se na njem nabira prah, potem potrebujete bolj strokovno pomoč. Pri podjetju Spletnik vam lahko izdelamo rešitev po vaši meri, nagradno igro, tekmovanje, … če nam boste zaupali svoje želje in potrebe. Kontaktirajte nas in oddajte brezplačno povpraševanje.
NAROČI BREZPLAČNO ANALIZO ODDAJ POVPRAŠEVANJE

 

  1. E-mail marketing

Ne glede na to ali že pošiljate redne tedenske, mesečne ali občasne e-mail novičke svojim strankam ali tega še ne počnete, je vaša sejemska predstavitev dobra priložnost, da se tega poslužite. Sigurno razpolagate z bazo kontaktov vaših strank in ne glede na to kako zajetna je ta baza, je nanjo pametno nasloviti vašo vročo sejemsko ponudbo.

Kako se boste tega lotili?

SAMI? Z NAMI?
Če se boste sestavljanja in pošiljanja e-poštnih sporočil o vašem prihajajočem sejemskem dogodku lotili sami, potem smo za vas pripravili brezplačni e-priročnik 7 korakov do dobičkonosne e-mail marketing strategije.
Z njim vas bomo naučili vsega, da bo postalo pošiljanje tovrstnih sporočil hitro in enostavno.
Pri podjetju Spletnik vam ponujamo storitev Newsletter.si, ki predstavlja orodje za izvajanje e-mail marketing kampanj. Izrabite ga lahko za vašo sejemsko predstavitev in z njim sestavite vabljiva grafično oblikovana sporočila, pošiljate e-novice, testirate, merite in analizirate odziv prejemnikov.
PRENESI PRIROČNIK ODPRITE SI BREZPLAČNI RAČUN

 

  1. Google oglaševanje

Google oglaševanje je zelo učinkovit način za pridobivanje novih kupcev! S spletnim oglaševanje si povečate obiskanost vaše spletne strani, izboljšate vašo prodajno učinkovitost in omogočite obiskovalcem, da vas najdejo na sejmu. Ko ga vzpostavite, je pomembno, da se držite le oglaševanja vaše sejemske ponudbe in da obiskovalce preko oglasov vodite direktno na vašo vstopno stran, ki ste jo pripravili za vašo sejemsko predstavitev. Preko oglasov na Googlu pridobivate le tiste obiskovalce, ki se zanimajo za vaš produkt ali pa imajo potrebo po njem. Še posebej, če se ne uvrščate visoko v iskalnikih, je ta rešitev kot nalašč za vas.

Kako se boste tega lotili?

SAMI? Z NAMI?
Če se boste oglaševanja na Googlu lotili sami, potem smo za vas pripravili brezplačni e-priročnik Google AdWords za začetnike. Z njim boste dobili vsa navodila in pripomočke, ki vam bodo pomagali izrabiti to močno orodje za spletno oglaševanje in ljudi obvestiti o tem, da ste na sejmu. Pri podjetju Spletnik vam izdelamo oglase in pripravimo seznam ključnih besed ter redno optimiziramo vaše oglasne kampanje in vas o uspešnosti dnevno obveščamo. Celostno poskrbimo za vaše spletno oglaševanje, medtem ko se vi lahko posvetite pripravi za sejem.
PRENESI PRIROČNIK ODDAJ POVPRAŠEVANJE

 

Naj vam spletni marketing ne predstavlja le še ene zajetne zadolžitve v že tako napornih pripravah za sejem. Kar zmorete, opravite sami, preostalo pa prepustite strokovnjakom. Zaradi rezultatov , ki vam jih spletni marketing lahko omogoči, je trud vanj vreden vaše pozornosti že od samega začetka. Še več, vedeti morate, kam in zakaj ste investirali vaš denar!

Upamo, da smo vam s tem prispevkom pomagali do vaše nove izboljšane strategije, kako uspešno “poloviti” tiste kupce, ki bodo kupili pri vas in pri nikomur drugemu.

Za več informacij oz. pomoč pri implementaciji vaše strategije, nas lahko kontaktirate preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali telefona 080 33 39.

Želimo vam veliko uspeha! 🙂