Home » Google oglaševanje » Remarketing z Google Analytics

Remarketing z Google Analytics

Funkcijo remarketing ali ponovno trženje verjetno že poznate, kaj ne? O tem smo kar nekaj pisali . Gre za izviren način privabljanja oseb, ki so vašo spletno stran obiskali in niso opravili nobene “akcije”, nazaj na stran. Preberite več o remarketingu. Načeloma je potrebno remarketing kampanjo postaviti tako, da remarketing kodo vnesete na spletno stran, znotraj AdWords sistema pa potem s pomočjo pravil določite remarketing sezname ali pravila.

remarketing z Google AnalyticsOsnovni remarketing dogodek bi lahko izgledal na primer tako: prikazujete remarketing pasice samo tistim obiskovalcem, ki so imeli produkt v spletni košarici, ampak niso opravili nakupa.

Ste vedeli, da lahko remarketing kampanje izdelate brez vstavljanja nove kode, s pomočjo Google Analytics. Pravzaprav v obstoječo Analytics kodo vstavite 1 vrstico kode in vaš Google Analytics račun je pripravljen na remarketing. V primeru, da uporabljate “novo” Google Analytics kodo (to bi morali uporabljati že vsi, saj ponuja veliko več analitičnih možnosti), dodate ukaz:

ga(‘require’, ‘displayfeatures’);

Ta ukaz dodate med funkcijama: ‘create’ in ‘send’, ki ju najdete v kodi.

V primeru, da ste še zmeraj “oldskul” in uporabljate klasično Analytics kodo, pa zamenjate ukaz,ki ga najdete v kodi:

ga.src = (‘https:’ == document.location.protocol ? ‘https://ssl’ : ‘http://www’) + ‘.google-analytics.com/ga.js’;

s spodnjim ukazom:

ga.src = (‘https:’ == document.location.protocol ? ‘https://’ : ‘http://’) + ‘stats.g.doubleclick.net/dc.js’;

Sedaj, ko je Analytics račun pripravljen na remarketing, se verjetno sprašujete, kakšne prednosti ponuja ta metoda vzpostavitve. Prvo prednost smo lahko opazili v primeru zgoraj. Ne strani ne potrebujete dodatne javascript kode. Te kode vsako spletno mesto nekoliko obremenijo oz. za odtenek upočasnijo zato si želite imeti čim manj takih kod. Druga prednost je ta, da je priprava remarketing okolja hitrejše na zgoraj opisan način.

Najvažnejša prednost remarketinga s pomočjo Analytics pa je ta, da je ustvarjanje remarketing pravil oz. seznamov veliko bolj dodelano in ponuja večje možnosti ciljanja. Remarketing lahko izvajate tako rekoč vsem segmentom. S pomočjo filtrov in seznamov, ki so v Google Analytics dobro definirani, lahko ponovno trženje izvajate na zelo domiselne načine. Lahko ciljate samo tiste obiskovalce, ki se na spletno stran vračajo. Lahko greste korak dlje in ciljate tiste zveste kupce, ki se vračajo na vašo spletno stran in so opravili nakup. Kaj pa če bi izvajali remarketing tistim obiskovalcem, ki so prišli na stran iz družabnih omrežji? Možnosti segmentiranja so v Google Analytics zelo obsežne. Ste dobili kakšno idejo, za remarketing seznam? Delite ga z nami!

Remarketing oglaševanje preko spleta zagotovo prinese veliko uspeha in vašemu poslu zagotovi ugled in korenito promocijo blagovne znamke. Ne odlašajte, kontaktirajte strokovnjake PovečajObisk.si in naredite vašo spletno stran vidno na Googlu. Imejte vse pod nadzorom in sproti prilagajajte vaša vložena sredstva. Tako boste z najmanj vložka dosegli maksimalne rezultate. Bodite vidni!

Za vas sem pisal,

Damjan Avsec

 

 

E-priročnik: Google AdWords za začetnike