Home » Google oglaševanje » Google oglaševanje za začetnike

Google oglaševanje za začetnike

Vsako podjetje dobro besedo o sebi razširi naokoli s pomočjo oglaševanja. Čeprav za oglaševanje izrabljamo različne medije, je spletno oglaševanje postalo nuja. In ko pomislimo na spletno oglaševanje, nam mora najprej na misel pasti Googlova storitev Google Ads. oglaševanje na google adwordsPriročnik ‘Google Adwords za začetnike vam bo odprl svet spletnega oglaševanja AdWords in vas naučil kako iz njega iztržiti največji dobiček z najmanjšim možnim vložkom.

Google AdWords je sistem spletnega oglaševanja. Deluje za vsak tip posla, ki ga podjetje izvaja. Ne glede na vaš proračun za oglaševanje lahko prikažete vaše oglase na Google-u in na njihovem oglaševalskem omrežju. Za oglas plačate le, če ljudje nanj kliknejo.

AdWords je zelo kompleksno oglaševalsko orodje, ki ima nešteto možnosti za ciljanje potencialnih strank. Obstaja cel spekter orodij, ki vam pomagajo prihraniti čas in najti nove tržne niše.
Če se še vedno sprašujete: »Zakaj bi uporabljal AdWords za svoje podjetje? Se mi splača? Ali je to prava odločitev zame?« potem vam bo priročnik dal vpogled ne le v to kako se z AdWords oglaševanjem ravna, temveč tudi kakšne so njegove prednosti. Tako bo vaša odločitev veliko lažja.

Za vse tiste, ki ste trdno odločeni, da je storitev Google AdWords prava za vas, manjka pa vam znanje, si boste lahko v priročniku prebrali:

  • Kako deluje AdWords
  • Kako vzpostaviti AdWords račun za svoje podjetje
  • Kako ustvarite oglaševalsko kampanjo
  • Kako vzpostavi strukturo v vašem AdWords računu za pregledno spremljanje vaših kampanj
  • Kako naredite raziskavo ključnih in negativnih ključnih besed
  • Kako sestavite besedilo oglasa
  • Kako merite vašo uspešnost

Večji del priročnika je vodič skozi AdWords, pozabili pa nismo tudi na tiste, ki še nimate veliko izkušenj z ustvarjanjem oglaševalskih akcij in kampanj in posvetili poglavje tudi spremljevalnim elementom vsake AdWords kampanje (vstopna in zahvalna stran), ki močno povišujejo stopnjo konverzije.

Za nameček smo naredili za uka željne tudi predstavitev AdWords zakulisja. Z razumevanjem tega si lahko močno znižate ceno vašega oglaševanja in stopite naprej ne le korak, temveč levji skok pred konkurenco.

V tem priročniku vam bomo dali dovolj informacij, da boste pogumno vstopili v svet spletnega oglaševanja z Google AdWords in v njem tudi uspeli!

Ekipa Spletnik

E-priročnik: Google AdWords za začetnike