Home » Google oglaševanje » Google prikazno omrežje: Izboljšano ciljanje po interesih

Google prikazno omrežje: Izboljšano ciljanje po interesih

Oglaševalci lahko že nekaj časa uporabljamo ciljanje na prikaznem omrežju po interesnih kategorijah. To pomeni, da se vaši oglasi prikazujejo na tistih spletnih mestih, ki so vključeni v AdSense program, njihova vsebina pa je zgrajena okoli interesne teme, ki jo ali ki jih določite vi. Izbor interesnih skupin je pred kratkim postal še bolj zmogljiv v smislu ciljanja. Po novem lahko ciljate po različnih interesnih skupinah:

  • Ciljne skupine glede na afiniteto
  • Ciljne skupine glede na afiniteto po meri
  • Ciljne skupine aktivnih potrošnikov (v temu segmentu se nahajajo aktivni potrošniki)
  • Druga zanimanja (ta kategorija se počasi poslavlja)

Ciljanje je na ta način postalo še bolj akcijsko usmerjeno saj se naslanja na različne nakupne stopnje. Orodja za targetiranje občinstev so postala zelo fleksibilna in omogočajo večji nadzor nad prikazi vaših oglasov. Zaradi tega se bo kategorija “druga zanimanja” v pričetku leta 2015 poslovila.

 

interesno-ciljanje-v-prikaznem-omrežju
Obstoječe kampanje, ki uporabljajo “druga zanimanja” za ciljanje spletnih mest se bodo izvajale vse do junija 2015. Po tem datumu pa bodo samodejno posodobljene na način, da bodo ciljale spletna mesta na enega izmed spodaj navedenih načinov:

  • Afinitetno občinstvo: Dosezite občinstvo, ki se obnaša podobno, kot TV občinstvo, le da je bolj ciljano. Prodajate kuharsko opremo za dom? Oglas lahko prikazujete samo kuharskim navdušencem. Cilj takšne kampanje je grajenje blagovne znamke in produktnega zavedanja na bolj ciljan način.
  • Afinitetno občinstvo po meri: Nišni segmenti, ki so po meri vašega produkta oz. blagovne znamke. Tukaj lahko ustvarite občinstvo po meri in jih potem tudi ciljate.
  • Aktivni potrošniki: Dosezite potrošnike takrat, ko aktivno brskajo, primerjajo in raziskujejo produkte, ki so povezani z izbrano kategorijo, glede na njihove pretekle obiske strani, opravljenih konverzijah in glede na preteklo klikanje oglasov.

Boste raje prepustili izvedbo vaše kampanje strokovnjakom? Pridružite se že preko 1500 zadovoljnim naročnikom, ki so izvedbo kampanj prepustili nam. Oddajte povpraševanje še danes.

Za vas sem pisal,

Damjan Avsec