Home » Google oglaševanje » Tip ujemanja ključne besede – bistvo Google oglaševanja!

Tip ujemanja ključne besede – bistvo Google oglaševanja!

Da bi dobili največ iz vašega oglaševanja na Googlu, je najpomembnejša pravilna izbira ključnih besed. Velikokrat se pojavi vprašanje katera je prava, kako moje potencialne stranke iščejo mojo dejavnost oziroma produkte? Vedeti pa moramo, da samo izbor ključnih besed ni konec ampak šele začetek postavitve dobre kampanje na Googlu.
različne funkcije ključnih besedTukaj se bom osredotočila na posebne vrste ujemanja ključnih besed (Match Type op.a.)in kako lahko te pripomorejo k boljšemu obisku na vašo spletno stran ali spletno trgovino. Te so pogosto prezrt proces v izdelavi kampanje na Googlu. Ampak, če jih uporabimo so nagrade lahko velike.

Obstaja 5 vrst ujemanja ključnih besed:

Široko ujemanje: Broad match

Tukaj se gre za standardni vnos ključnih besed brez narekovajev oz. brez kakršnihkoli simbolov. Na te ključne besede, se bodo pojavili vaši oglasi, tudi če bodo obiskovalci tipkali v ednini, različne sklanjatve ali če se zatipkajo-kar je super. Ampak s širokim ujemanjem se lahko pojavite z oglasom osebi, ki ni relevantna za vas.

notranja vrata

Vaš oglas se lahko pojavi tudi na “stara notranja vrata”, “rabljena notranja vrata”. Vi pa prodajate le nova notranja vrata. Tukaj velja biti pozoren, da ne pritegnete pozornosti ljudi, ki tega ne iščejo. S tem le zapravljate vaš denar.

Frazno ujemanje: “Phrase match”

Tukaj se na začetku in na koncu besede uporabi narekovaje. Ko to uporabite pri ključni besedi, vam to zagotavlja, da ključna beseda ostane v istem vrstnem redu, brez druge vstavljene besede v sredini.

»notranja vrata«

Vaš oglas se bo pojavil na: nova notranja vrata, stara notranja vrata, notranja vrata bela,…
Ne bo pa se pokazal na: notranja bela vrata, notranja stara vrata,…

Točno ujemanje: [Exact match]

Tukaj se ključne besede uporabi v oglatih oklepajih [notranja vrata]. Oglas se bo sprožil le takrat, ko bo obiskovalec vtipkal točno to ključno besedo, katero ste vstavili v oglati oklepaj.
Na te variacije ključnih besed, se vaš oglas ne bi pokazal:

Stara notranja vrata
Kavarniška notranja vrata
Vrata zaščitna

Dopolnjeno široko ujemanje: +Modified +broad +match

Tukaj dodamo ključni besedi znak +, za katero želimo, da mora biti nujno v isklanem nizu obiskovalca. V našem primeri bi zgledalo tako +notranja + vrata . Ta vrsta iskanja zagotavlja, da je med iskalnim nizom tudi vaša ključna beseda.
V teh primerih, bi se pojavil vaš oglas: nova notranja vrata, lesena notranja bela vrata, notranja ročno delana vrata,….

Negativne ključne besede: -Negative -keywords

Čeprav so vsi tipi ujemanja ključnih besed zelo pomembni, so negativne ključne besede zelo v ospredju. Pred ključno besedo date znak – (znak za odštevanje). To povzroči, da se vaši oglasi na to ključno besedo ne bodo pojavljali. Tako boste zožali prikaz oglasov, vendar pa vam omogoča, da dosežete določeno ciljno skupino, kateri se želite prikazovati s svojim oglasom.

Na primer, ne želite se prikazovati, ko nekdo išče poceni vrata za svoj dom ali prostor. Tako, da boste besedo zastonj označili kot negativno.

-poceni

Vsakega od teh tipov ujemanja ključnih besed pri google oglaševanju je potrebno uporabiti v celotni kampanji. S pravilno uporabo boste opazili več klikov, nižji bounce rate in upajmo, da tudi višjo oceno kakovosti spletne strani.

Če rabite profesionalno pomoč ali nasvet nas vprašajte in pomagali vam bomo. Začnite čim prej pridobivati kvaliteten obisk na vašo spletno stran oz. spletno trgovino! Pokličite naše strokovnjake na brezplačno številko 080 3339 ali oddajte neobvezujoče povpraševanje preko kontaktnega obrazca.

Lep pozdrav,

Urška Ujc