Home » Google oglaševanje » Razlike med organskim uvrščanjem in Google oglaševanjem

Razlike med organskim uvrščanjem in Google oglaševanjem

Vsi si se trudimo, da bi na našo spletno stran oz. spletno trgovino pripeljali čim več relevantnega obiska za našo dejavnost. Velikokrat opažam, da lastniki spletnih mest niso ravno prepričani kakšna je razlika med »organskim« uvrščanjem in google oglaševanjem. Kakšne so pravzaprav razlike?

Organsko uvrščanje oz. organski zadetki

Predstavljajte si, da kupujete nove rolete za okna. Organski iskalni rezultat je označen na spodnji sliki, pojavi pa se BREZPLAČNO, ko nekdo v iskalnik vpiše »nove rolete za okna«.

Google organske rezultate prikazuje glede na relevantnost vsebine, uveljavljenost domene, pogostost osveževanja vsebine, uporabniško izkušnjo obiskovalcev, itn. (preko 100 različnih dejavnikov vpliva na boljši organski rezultat).

Kaj morate vedeti?

  • ne morete plačati Google-u, da bi se prikazovali z vašo spletno stranjo oz. spletno trgovino na top pozicijah na prvi strani organskih zadetkov.
  • optimizirati morate vašo spletno stran oz. spletno trgovino z uporabo SEO taktik, da se boste uvrščali višje med organskimi zadetki.

 

organska umestitev spletne strani na Google iskalniku

Google oglaševanje

Spodaj je ista slika, ampak tokrat prikazuje plačljive zadetke. No, pa poglejmo.

primer google oglasov v iskalniku

Direktno pod iskalnim poljem in na desni strani Google prikazuje »sponzorirane« zadetke. Včasih jih prikazuje tudi spodaj. Vendar samo takrat, ko jih algoritem ne prikaže ob strani.  “Sponzorirani oglasi” je le eden od načinov kako se temu reče, ampak bistvo je, da je za pravo ceno vaša spletna stran oz. spletna trgovina promovirana visoko med rezultati TAKOJ!

Tukaj je spet veliko dejavnikov, ki vplivajo na to kako Google prikazuje vaš oglas za spletno stran oz. trgovino. Več o tem, kako Google določi ceno na klik in pozicijo oglasa, si oglejte v našem videu, ki smo ga posneli posebej za vas.

Na kratko, od česa je odvisna uvrstitev vašega oglasa?

  • koliko ste pripravljeni investirati za CNK (ceno na klik) oz. vašega obiskovalca.
  • kvalitete in relevantnosti vaše spletne strani oz. trgovine kamor vodite obiskovalce preko oglasa. Ko bodo obiskovalci spleta kliknili na vaš oglas in jih bo peljal na vsebino o komarnikih namesto na nove rolete za okna, bo to znižalo relevantnost vašega oglasa in posledica je, da bo Google ključni besedi v tem primeru dodelil manjšo oceno kakovosti, ki je eden od pomembnih dejavnikov pri določanju izhodiščne cene na klik.
  • od relevantnosti razširitev oglasov, ki jih uporabljate.

Ostane nam le še vprašanje: KAJ NAJ IZBEREM – »ORGANSKI« ALI »PLAČLJIVI« REZULTATI na iskalniku Google?

Najboljši odgovor je OBOJE!

Če ste ravno na začetku vašega spletnega nastopa, je priporočljivo začeti z google oglaševanjem, ker se lažje in hitreje z vašo ponudbo uvrstite na top pozicije na prvi strani zadetkov. Da se na prvi strani uvrščate tudi v organskih rezultatih, pa je potrebno kar nekaj časa in predvsem konsistentnega dela na spletni strani in njeni vsebini. Z boljšimi uvrstitvami v organskih rezultatih pride tudi boljša ocena kakovosti, kar pomeni, da bodo cene za posameznega obiskovalca iz naslova plačljivih rezultatov nižje. Kombinacija obojega je torej pravi recept za uspeh na dolgi rok.

Poskrbite, da bodo ključne besede, oglasi in vstopna stran relevantni in dobro premišljeni. Pri tem pa vam lahko pomagajo naši izkušeni strokovnjaki za google oglaševanje.

Za več vprašanj nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.

Veliko uspeha vam želim,

Urška Ujc.