Home » Izdelava spletnih strani » Google Analytics » Google analytics: slovar izrazov

Google analytics: slovar izrazov

Google analytics je orodje, ki vam pomaga razumeti kaj uporabniki počnejo na vaši spletni strani in kako so na vašo spletno stran sploh prišli. Tisti, ki ste ga vsaj enkrat obiskali verjetno poznate kako obsežno in zakomplicirano to orodje je. Že v osnovno nastavljeni verziji ponuja veliko možnosti. google-analyticsČe orodje malce ponastavite, pa je teh možnosti še veliko več. Kot vsako orodje ima tudi Google analytics zbirko izrazov, ki jo je potrebno osvojiti in razumeti, saj se ti pojavljajo znova in znova. S spodaj navedenimi termini se boste srečevali in prav je, da jih razumete.

Dimensions (razsežnosti): je opisni atribut ali podatek. Dodelimo jim lahko različne vrednosti. Podatek geografska lokacija ima lahko razsežnosti imenovane: zemljepisna širina, zemljepisna dolžina ali ime mesta.

Metrics (meritve): so posamezni elementi razsežnosti. Te je mogoče izmeriti kot seštevek in razmerje. Če pogledamo razsežnost vstopna stran, so njene meritve lahko: ogledi strani in stopnja obiskov ene strani.

Sessions (seje-obiski): je časovno obdobje, ko je obiskovalec na spletni strani (ali aplikaciji). V temu obdobju je obiskovalec aktiven in na spletni strani “sodeluje”.

Users (uporabniki): podatek se nanaša na nove in ponovne uporabnike (obiskovalce). Dolča pa število uporabnikov, ki si je ogledalo spletno vsebino v določenem časovnem obdobju.

Pageviews (ogledi spletne strani): podatek prikazuje vsoto vseh ogledov strani na vaši spletni strani. Vanj so vključeni tudi ponovni ogledi.

Pages/session (strani/obisk): je povprečno število ogledanih strani med obiskom spletne strani. Tudi ta podatek vsebuje ponovne oglede strani.

Avg. sessions duration (povprečno trajanje seje): povprečno izmerjen čas, ko ga je obiskovalec porabil na spletni strani med obiskom.

Bounce rate (stopnja obiskov ene strani): odstotek obiskov ene strani (obiskovalec je stran zapustil na tisti strani, skozi katero je prišel na vašo spletno stran).

New sessions (nova seja): v odstotku izražena ocena prvih obiskov.   

Goals (cilji): so cilji, ki jih nastavite v orodju. Omogočajo vam izmeriti kolikokrat so obiskovalci na spletni strani določen cilj napravili. Cilji so lahko različni: od ogleda videa na spletni strani do oddaje povpraševanja poreko kontaktnega obrazca.

Conversions (konverzije): podatek prikazuje kolikokrat so obiskovalci vaš nastavljeni cilj dosegli.

Campaigns (oglaševalske akcije po meri): s pomočjo tega podatka ugotovite kako obiskovalci preko napotitev pridejo do vaše vsebine. 

Acquisition (Pridobitev): podatek prikazuje kako pridobivate uporabnike na vašo spletno stran – iz katerih spletnih kanalov.

Behavior (vedenje): s pomočjo vedenjskih podatkov boste lahko izboljšali vašo vsebino na spletni stani.

Upam, da sem vam z razjasnitvijo pojmov uspel približati osnovne izraze s katerimi se boste srečevali skozi vašim brskanjem v orodju Google analytics. Ste vedeli, da je kombinacija Google analytics in Google AdWords močno oglaševalsko orodje? Želite izvedeti več? Stopite v stik z našimi certificiranimi strokovnjaki preko telefonske številke 080 3339 ali izpolnite kontaktni obrazec.

 

Za vas sem pisal,

Damjan Avsec