Home » Izdelava spletnih strani » 6 trendov, ki postajajo nujnost, če želite izstopati z grafično podobo spletne strani v letu 2015

6 trendov, ki postajajo nujnost, če želite izstopati z grafično podobo spletne strani v letu 2015

Ko smo bili pred leti na neki konferenci, mislim, da je bilo leta 2011, so nam govorili, da bo video vsebina leta 2015 kraljevala na spletnih straneh, ki bodo poleg tega še lepe, funkcionalne in predvsem prilagodljive in odzivne na različne vrste naprav. Kaj je torej res od tega? Pred vami je 6 trendov za leto 2015.

20151. Celozaslonska ozadja

Ozadje spletne strani se je iz enobarvnih, vzorčastih in kičastih v letošnjem letu ustavilo na celozaslonskih kvalitetnih fotografijah. Pri tem je pomembno poudariti, da tukaj res ne gre za generične slike iz različnih Stockov. Trend je v res vrhunskih, personaliziranih fotografijah podjetja, produkta ali vzdušja v ekipi.

2. Dooooooolge spletne strani

Če je še včasih veljalo, da je potrebno spletno stran razbiti na prafaktorje in posamezno stran narediti čim krajšo, da uporabnika ne bomo utrudili pri skrolanju z miško, je temu danes drugače. Vedno bolj postajajo popularne dooooolge spletne (pod)strani, ki z vsakim pomikom miške vabijo še bolj dol, dol, dol… Do zadnjega klica k akciji. Skrivnost je v tem, da uporabnika angažirajo z zgodbo, ki jo dinamično prepletajo od začetka do konca.

3. Tipografija

Ste opazili, da spletne strani dandanes premorejo veliko več kot tipično Verdano? Ne le, da se je s porastom Google Fontov močna povečala uporaba ‘eksotičnih’ pisav na spletu, spremenila se je tudi njihova raba. Premišljena uporaba tipografije zato ni nobena novost. Kar trenda, so veliki naslovi in napisi, ki včasih zasedejo kar celoten zaslon. Umakne se jim tudi fotografija in ikonografija. Če imate dober slogan, veste kaj bi radi sporočili ali veste, kaj bo zažgalo, potem v letu 2015 kar pogumno s celozaslonskim napisom!

tipografija

4. Parallax

Za tiste, ki morda ne veste kaj je parallax, je morda najbolje, da vam to enostavno pokažem na primerih, kjer lahko vidite točno kaj je to:
http://www.alquimiawrg.com/#/home
http://poppyspend.britishlegion.org.uk/
http://www.flatvsrealism.com/

Ker gre za dinamičnost, je opisovanje podobno opisovanju okusa sladoleda. Ko doživite tovrstno skrolanje po spletni strani pa boste vedeli o čem govorim. Zakaj tovrstna interakcija postaja vedno bolj priljubljena? Ker angažira. Namesto, da spletna stran statično le hrani uporabnika z informacijami, ga z uporabo parallaxa angažira v interakcijo.

Za takšno ikono se dandanes skriva celoten navigacijski meni

Za takšno ikono se dandanes skriva celoten navigacijski meni

5. Skriti meniji

Ja, takšni kot na tablicah in pametnih telefonih. Vedno bolj prihaja v veljavo navigacijski meni, ki je skrit za eno samo ikono. S tem se daje še večja prednost vsebini. Navigacija, čeprav ves čas prisotna, pa je vseeno skrita. Ko jo aktiviramo, se naš fokus lažje osredotoči zgolj na iskanje določene vsebine, ki jo želimo. S tem so lahko postali navigacijski meniji tudi veliko bolj kompleksni.

6. Video

Video je vitalen del vaše spletne predstavitve. Sploh če uvajate na tržišče nov produkt ali storitev. Video bo angažiral vaše občinstvo bolj, kot karkoli drugega. Vendar to spada bolj v kategorijo vsebinskih izboljšav spletne strani. Iz oblikovnega vidika pa se video vedno bolj pogosto uspešno postavlja na spletne strani za ozadje in tako deluje ambientno. Njegova funkcija ni izobraževati ali informirati, temveč zgolj ustvarjati vzdušje: prijetno, umirjeno, akcijsko, dinamično,… karkoli že pritiče spletni strani.

V primeru, da želite še več takšnih nasvetov, si oglejte še naše ostale članke, sicer pa nas kontaktirajte in z veseljem vam bomo pomagali pri podobi vaše spletne strani.

Veliko uspeha!

Maja Ptičar