Home » Google oglaševanje » Kako izboljšati obstoječo Google kampanjo

Kako izboljšati obstoječo Google kampanjo

Vsekakor je uporaba Google oglaševanja pameten način za povečanje obiska na vašo spletno stran oziroma spletno trgovino in zelo dober način za pridobivanje obetavnih priložnosti. Kampanjo imate aktivno, ampak ste opazili, da se oglasi ne pojavljajo tako kot ste upali. S temi preprostimi koraki boste izboljšali svojo Google kampanjo in od nje imeli več koristi.

5 načinov za izboljšanje vaše Google kampanje

kako izboljšati Google kampanjo1.  Optimizirajte ključne besede. Napačne ključne besede in preveč nepomembne ključne besede bodo „dušile“ vašo kampanjo. Priporočam, da uporabljate ozko targetirane ključne besede, namesto splošnih (npr.: oprema za kampiranje, boljša ključna beseda: zložljiva miza za kampiranje). Dobre ključne besede so tiste, ki bodo pritegnile vašo ciljno publiko in ki se nanašajo na ciljano vstopno stran. Ko boste optimizirali vaše ključne besede z namenom izboljšanja Google kampanje, ne pozabite vključiti negativne ključne besede.

2.  Uporabite ciljano vstopno stran. Če želite predstaviti eno izmed dejavnosti, ki jo imate na spletni strani, potem oglasu določite pravilen url, kamor bo vodil vašo potencialno stranko in ne na stran “Domov”. Ključne besede, tekst v oglasu in vstopna stran naj komunicirajo isto, saj bo tako ocena kakovosti boljša in seveda tudi cena na klik nižja.

3.  Naredite kampanjo zanimivo. Imate 95 znakov in manj kot 10 sekund, da naredite vtis na iskalca vaše ponudbe. S tem mislim, da je naslov oglasa zanimiv in jasen – jasno sporoča vašo ponudbo. Google priporoča, da v naslovu in tekstu uporabite iste ključne besede. Poudarite vse, kar naredi vašo ponudbo drugačno od konkurence. Vsebuje naj tudi klic k akciji, kar pomeni, da obiskovalcu poveste kaj bo naredil, ko pride na vstopno stran spletne strani oziroma trgovine.

4.  Uporabite razširitev oglasa. Oglasi ponujajo možnost razširitve in orodja, ki vam pomagajo izboljšati vašo Google kampanjo. Možnost razširitve naslova oglasa, dosežete s tem, da stavku v tekstu dodate ločilo in ko bo opcija bo Google prikazal daljši naslov. Uporabite “Call out” možnost, kjer navedete vaše konkurenčne prednosti. Možnost je da dodate telefonsko številko, tej pa lahko določite čas prikazovanja (npr.: da se prikazuje samo med delovnim časom).

5.  Sledite konverzijam. Tukaj je odvisno kaj ste si zastavili kot cilj, ki ga naj obiskovalec izpolni, ko pride na vašo spletno stran oz. trgovino. V večini je na spletni strani cilj oddaja povpraševanja, na spletni trgovini pa nakup. Google oglaševanje vam omogoča, da brezplačno pridobite kodo, ki te cilje meri. To kodo vstavite na ustrezno mesto na spletni strani oz. trgovini. S tem orodjem boste točno videli katere so tiste ključne besede in oglasi, ki prinašajo nakup oz. povpraševanje in tem v nadaljevanju google oglaševanja posvetili več pozornosti.

Google oglaševanje deluje tako, kot ga sami oblikujete. Uporabite te načine in bodite pripravljeni na boljše rezultate.:)

Za več vprašanj nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.

Veliko uspeha vam želim,

Urška Ujc.