Home » Email marketing » Vaš e-mail marketing v letu 2015

Vaš e-mail marketing v letu 2015

6 fokusnih točk, ki morajo biti na vašem radarju.
Vaš e-mail marketing v letu 2015Marketing je zelo dinamičen in vsako leto terja nove smernice za uspešno poslovanje. Ena stvar pa ostaja že mnogo let stalnica: e-mail marketing. Tudi v letu 2015 je to še zmeraj eden izmed najbolj efektivnih marketinških kanalov. Kljub temu pa se znotraj njega ves čas spreminjajo trendi uspešnosti in efektivnosti. Leto 2015 prinaša zato nekaj novosti in malce predrugačeno prioritetno listo fokusa vaše e-mail kampanje. Pa si jo oglejmo …

 

0. Ampak najprej: mobilno

Tega ne morem dati niti na seznam. To je temeljni kamen, na katerem boste morali zgraditi vaš e-mail marketing. V primeru, da vaš newsletter še ni responziven, potem dobrodošli v letu 2000. Vedno več uporabnikov skoraj vso pošto pregleduje na mobilnikih in če si boste privoščili poslati mail, ki bo povzročil (vedno bolj zahtevnemu) uporabniku migreno, ko ga bo odprl, ga bo nemudoma izbrisal. Četudi bo notri zlata karta za ogled vaše magične tovarne.
Kaj to pomeni za vas? Vaše delo pripravljanja vsebin in marketinških kampanj gre po zlu, morda celo zmanjšate open rate na mailih, ustvarite negativen vtis na uporabnika, tvegate odjavo od vašega newslettra… Bi res radi šli po tej poti?

Ok, sedaj ko smo to razčistili, pa zares seznam 6 fokusnih točk, ki vam bodo v letu 2015 pomagale voditi brezhiben e-mail marketing.

1. Strategija

Strategija je osnova vsake uspešne dejavnosti. Ko boste planirali strategijo za svojo e-mail kampanjo v letošnjem letu, si pod cilje ne zadajte neuresničljivih, visokoletečih fantazij, ki jih ne boste nikoli dosegli in bodo ostali v vaši zavesti kot grenak priokus vaše neuspešnosti. S tem ne koristite nikomur.
Namesto da vse napore vložite v 3% višji open rate, raje z ekipo združite ideje, s katerimi boste ustvarili strategijo, ki bo temeljila na doseganju višje stopnje ROI. Ko boste znali zajeti te podatke (lahko si pomagate s številnimi spletnimi kalkulatorji) in jih prevesti v KPI, boste na pravi poti.

2. Avtomatizacija

Avtomatizacija e-mail marketinga

1 Ali že poznate “drip marketing”?

Če se je še niste poslužili, vam je lahko žal. Na voljo imate toliko oblik e-mailov, kot jih premore vaša domišljija. Lahko pa se poslužite tudi obstoječih oblik, kjer pustite svoj odtis s personaliziranim sporočilom, ki odraža vašo blagovno znamko.

Ideje za avtomatizirana sporočila: pozdravni e-mail, dnevni nasveti, ponujeni popust in čestitka za rojstni dan, poslovilni e-mail za odjavljene naročnike,…
Za bolj napredne pa pride v poštev »drip marketing«, ki je naslednja faza planiranja avtomatizacije.

3. Segmentacija

Vsi vaši naročniki na newsletter imajo nekaj skupnega. Vendar to še ne pomeni, da bodo enako odreagirali na vaše maile in da bodo vsi sprejeli iste odločitve ter zagrabili za iste ponudbe. Segmentirajte svoje uporabnike. Razdelite jih glede na interes ali glede na pretekli nakup ali glede na različne tipe vaših storitev ali glede na njihove preference ali glede na to kako so stopili v stik z vami ali glede na njihovo lokacijo. Možnosti za segmentacijo je neskončno. Poslužite se tistih, ki dejansko koristijo vašemu poslu.

4. Analitika

Ne morete izboljšati tistega, česar ne merite. Merjenje, analiza metrik in optimizacija je osnova za vašo konstantno rast in izboljšavo. Za to točko sem pripravljena staviti, da jo bomo obdržali na seznamu tudi po letu 2025.

Pri podjetju Spletnik smo zagovorniki analitike in sprejemanja odločitev na podlagi tega, poleg tega pa tudi rednega poročanja o ugotovljenih rezultatih:

  • Kaj deluje?
  • Kaj ne deluje in kako lahko popravimo?
  • Ali so kakšni rezultati še nedoločeni in ne dajejo odgovorov?

Merite ali ostanite v temi. 

5. Kakovost seznama kontaktov

Tega, da redno in konstantno povečujete vaš seznam kontaktov mi ni potrebno omenjati. Seveda to počnete, to je eden izmed vaši osnovnih ciljev. Vendar ali se trudite izboljševati kakovost pridobljenih kontaktov? Ali se trudite pridobiti čim več vitalnih informacij o vaših kontaktih? Vaš open in click rate sta dobra indikatorja tega. Najbolj pa od izboljšave zavisi stopnja konverzije. Se povečuje?

Če od starih naročnikov nimate dovolj kvalitetnih podatkov, dodajte na obstoječ newsletter v nogo poziv zanje, da posodobijo svoj profil.

6. Komunikacija

Ko so vse priprave in tehnikalije urejene, e-mail marketing zavisi od tega katere besede ste uporabili, ko ste nagovorili svoje naročnike. Naj vam za to ne zmanjka idej ali energije. Ne poskušajte vsakega maila napraviti za presežek, saj se boste tako hitro ‘skurili’. Ostanite zvesti svoji znamki, vlijte v e-mail malo svoje osebnosti, ne pozabite, da se pogovarjate s pravimi ljudmi, ostanite sveži, manj je več.

Za dodatna vprašanja smo vam seveda na voljo preko e-maila info@spletnik.si ali telefonske številke 080 33 39.

Lep dan in veliko supeha še naprej!

Maja Ptičar