Home » Google oglaševanje » Kaj je remarketing?

Kaj je remarketing?

V prvi vrsti je remarketing (ali ponovno trženje) del oglaševanja na Google-u. Ta način oglaševanja vam pomaga doseči obiskovalce, ki so že bili na vaši spletni strani. Hkrati pa vam omogoča, da točno tem obiskovalcem prikazujete vaše oglase. Prav tako pa omogoča, da se jim prikazujejo oglasi glede na to kaj so si ogledali na vaši spletni strani oz. trgovini. Oglasi se jim začnejo prikazovati, ko zapustijo vašo spletno mesto in odidejo na druge spletne strani, ki imajo možnost prikazovanja le teh oglasov – prikazujejo se v googlovem prikaznem omrežju. Kaj je prikazno (Display) omrežje, si preberite v tem članku.

Kaj je potrebno narediti, da aktivirate remarketing?

  1. adwords ponovno trženjeNajprej morate na spletno mesto vstaviti remarketing kodo, katero prejmete brezplačno v orodju Google AdWords. Ta koda pa naj bo na celotnem spletnem mestu (v tistem delu spletne strani, ki se pojavlja na vseh podstraneh, v večini je to noga oz. glava spletnnega mesta).
  2. Ko imate vstavljeno kodo za remarketing, zdaj vam ostane, da se odločite kateri del spletnega mesta vam je interesanten, da zasledujete potencialne stranke. Lahko je to določena kategorija v spletni trgovini, kontakt na spletni strani, lahko sledite tudi tistim, ki so imeli vaš izdelek v košarici in nakupa niso opravili do konca, … . Ko se odločite kateremu segmentu obiskovalcev boste sledili z oglasi, to zastavite kot cilj. In, ko bodo obiskovalci prišli na ta del spletnega mesta, se jim bo zapisal id piškotek in ta jim bo na drugih spletnih mestih prikazoval vaš oglas.
  3. Kreirajte oglase, ki se nanašajo prav na tisti del spletnega mesta, ki ste ga korak prej določili kot cilj. Če ste določili, da boste oglase prikazovali tistim obiskovalcem, ki so si ogledali npr.: zunanji bazen, pripravite posebno ponudbo prav za zunanje bazene, saj boste tako dosegli večjo konverzijo oz. povratek nazaj na spletno mesto in na koncu tudi nakup.

Ta opcija google oglaševanja je odlična, da potencialnega kupca spominjate, da imate tisto, kar si želi kupiti. Naj omenim še, da je princip zaračunavanja isti kot pri klasičnem oglaševanju na Google-u, plačate le klik in ne prikaz.

Če si tudi vi želite poizkusiti vzpostaviti ta način ponovnega kontakta z vašimi potencialnimi kupci, ne odlašajte. V primeru, da rabite pomoč, se obrnite na naše strokovnjake za google oglaševanje.

Za več vprašanj nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.

Veliko uspeha vam želim,

Urška Ujc.

 

spletnik-blog-google-oglasevanje-povecaj-obisk