Home » Google oglaševanje » Ocena kakovosti ključne besede. Kaj to je in kako vpliva na ceno na klik (CNK)?

Ocena kakovosti ključne besede. Kaj to je in kako vpliva na ceno na klik (CNK)?

Tokrat bomo skupaj preverili, kaj je tisto kar vpliva na izhodiščno ceno na klik za posamično ključno besedo, ki jo imate v google kampanji in kako lahko vplivamo na to.
Najprej poglejmo, kaj to je Ocena kakovosti? Ocena kakovosti je številka med 1-10, kjer 1 pomeni slabo in 10 zelo dobro, ki jo določi Google. kaj je ocena kakovostiTa ocena pa se razlikuje od besede do besede. In ko boste razumeli kaj vse vpliva na Oceno kakovosti, boste pripravljeni delati na izboljšavah.

Največji vpliv na oceno kakovosti ima koliko je ključna beseda relevantna z vsebino na spletni strani ter vsebina oglasa, ki obiskovalca pripelje do vaše spletne strani. Na primer: zakupljeno imate ključno besedo maskara za oči, ampak vi vozite obiskovalce na vsebino, kjer so predstavljeni električni transformatorji. V takem primeru imate zelo veliko možnosti, da boste imeli oceno 1 za to ključno besedo. Google ima rad, ko vaše obiskovalce vodi na relevantno vsebino, ker so tako uporabniki bolj zadovoljni.

Da bi dobili še boljšo Oceno kakovosti, morate imeti dobro oziroma boljšo spletno stran ali trgovino. Ampak s tem ne mislim, da mora biti vrhunska v smislu grafične podobe. Kar dejansko šteje je, da je spletna stran solidna in da vsebuje naslednje elemente: kontaktni obrazec, pravila zasebnosti in vsaj par strani solidne vsebine (tekst + fotografije). Kontaktni obrazec pomeni, da imajo obiskovalci vedno na voljo nekoga, ki jim bo svetoval. Pravila zasebnosti je dobro imeti že, da si zavarujemo lastne zadnjice :).Relevantna vsebina pa izkazuje dejansko vsebino na spletni strani in s tem daste vedeti, da ni to spletno mesto, ki je namenjeno zavajanju obiskovalcev.

Če in ko boste drobili ključne besede v primerne oglasne skupine in za te pripravili ustrezne oglase, ki vodijo na prav specifično mesto na spletni strani oz. trgovini, vam bo to pripomoglo k večjemu številu konverzij in višanju CTR – razmerje med prikazi in kliki.

Dokler boste imeli dobro oziroma boljšo spletno stran na katero boste vozili vaše obiskovalce preko zakupljenih ključnih besed, bo vaša Ocena kakovosti visoka. In s tem ste si prislužili tudi nižjo izhodiščno ceno na klik za posamezne ključne besede. Čisto preprosto je, višja kot je Ocena kakovosti, nižja je CNK. Zdaj pa veselo raziskovati kakšne besede so primerne za vašo google kampanjo in kaj lahko na spletni strani oz. trgovini še dodelate, da bo vaša google kampanja še boljša.

Potrebujete pomoč pri načrtovanju vaše oglasne kampanje? Za več vprašanj nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.

Veliko uspeha vam želim,
Urška Ujc.