Home » Google oglaševanje » Kako izboljšati CTR kampanje na Googlu?

Kako izboljšati CTR kampanje na Googlu?

Izboljšava stopnje CTR je odličen cilj za povečanje relevantnosti vaših oglasov. Kaj s tem pridobite? Zagotovo se otresete nepotrebnih klikov in drastično prihranite na oglaševalskem proračunu. Ker privabite relevantnejše kupce, povečati tudi možnost višjega dobička. V nadaljevanju bom napisala par predlogov kako izboljšamo CTR kampanje.

Kaj je CTR?

kako izboljšamo ctrPreden se spustimo kako izboljšati CTR najprej preverimo, če še vemo kaj to točno pomeni. CTR je uspešnost izražena v procentih in se nanaša na razmerje med številom klikov in številom prikazov oglasov (prikazi/impression).

Primer:
Če se je na prikazan oglas kliknilo 1 krat na vsakih 100 prikazov oglasa ima CTR 1/100 =1%.

Kdaj smatramo da je CTR dober?

Da lahko rečemo da je CTR dober je odvisno od kar nekaj faktorjev od teh pa sta dva vredna diskusije.
Prvič, veliko je odvisno v kateri dejavnosti ste. Če ste v tehnološki dejavnosti je CTR nižji kot v turistični dejavnosti. Drugič, oglas lahko drastično spremni pričakovan CTR. Kot primer: display oglaševanje ima nizek CTR (v povprečju 0.25%), medtem ko ima oglaševanje preko ključnih besed višji CTR (v povprečju 3%, vse kar je nad to mejo, je odlično). Za video oglaševanje pa se CTR giblje med 1% in 3%.
Ne glede na to kakšno je vaše trenutno stanje CTR, vedno je prostor za izboljšave.

Targetiranje

Zelo pomembno je da poznate svoje potencialne stranke, ker tako jih boste lažje nagovarjali in izbirali prave ključne besede. Če bi oglaševali barbike na display omrežju in bi se ta oglas pojavljal na lovski strani, ne boste dobili dobrega CTR.
Ciljanje z oglasi je zelo močen dejavnik in seveda potreben, da se vam bo izboljšala stopnja CTR.

Plasiranje

Kje se pojavljajo vaši oglasi je zelo pomembno, da bodo obiskovalci kliknili nanj.
Oglasi, ki se pojavijo na zgornjem delu zadetkov v iskalniku ali na spletni strani imajo več možnosti za klike.

Velikost
V tem primeru je večje veliko boljše :). Večji kot je oglas, več možnosti ima za klik. Vendar nikoli ne pozabite na sam izgled oglasa.

Ponavljanje

Konstantno oglaševanje zvišuje stopnjo CTR. Dlje časa, kot je kampanja aktivna, več relevantnega obiska dobite na spletno mesto, vse to pa zvišuje stopnjo CTR.

Če pogledamo pod črto, dobro premislite kdo so vaša ciljna publika, kakšne imajo interese in jih tam obveščajte o svojih storitvah in produktih. Prav tako pa oglašujte konstantno. Če boste to upoštevali, dobri rezultati ne uidejo 🙂 Seveda pa ima to blagodejne učinke na količino denarja, ki ga namenite za google oglaševanje ali pa za isti denar pričakujte veliko več.

Za več vprašanj nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na brezplačno številko 080 33 39.

Veliko uspeha vam želim,
Urška Ujc.

spletnik-blog-google-oglasevanje-povecaj-obisk