Home » Google oglaševanje » Kako izbrati pravega izvajalca Google AdWords/google oglaševanje

Kako izbrati pravega izvajalca Google AdWords/google oglaševanje

Kot veliko stvari v življenju, je tudi pri izbiri izvajalca google oglaševanja težko ločiti seme od plevela. Ampak, če veste katera so prava vprašanja boste dobili tudi pravega izvajalca. Seveda je tukaj kar nekaj postranskih zadev zraven vprašanj, ampak te pokrivajo osnove. kako izbrati pravega Google partnerjaKo se boste pogovarjali s pravim izvajalcem google oglaševanja, vam naj bo to vodilo, da je/so naredili veliko kampanj, seveda uspešnih. To pomeni, da so naročnikom za njihov vloženi denar naredili največ, kar se da.

1. Katere tipa ujemanja bodo uporabljene v sami kampanji?

Vedno imejte v mislih, kako vaše potencialne stranke iščejo po internetu ravno vašo storitev oz. produkt. Če tega ne veste, prepustite to izvajalcu, saj je njegova naloga da iz seznama nabranih ključnih besed tekom kampanje izlušči tiste prave, ki delujejo. Da delujejo pa morajo biti v ustreznem načinu ujemanja. Več o tipih ujemanja ključnih besed, si preberite v naši starejši objavi.

Primer: zakupite besedo masaža, ker se ukvarjate s terapevtsko masažo. Na to ključno besedo boste ujeli veliko obiskovalcev, ki iščejo ostale vrste masaž in ne vaše. Tako bi bilo v tem primeru boljše, da ključna beseda v exact match type in sicer [terapevtska masaža]. V tej situaciji se boste prikazovali le tistim, ki iščejo točno vašo storitev.

2. Koliko oz. ali sploh boste uporabili negativne ključne besede?

To lahko zelo izboljša samo kampanjo, saj se z negativnimi ključnimi besedami zavarujemo, da se oglas ne prikazuje na napačne ključne besede.

Primer: prodajate strešnike, več kot očitno niso brezplačni. Zato bomo v kampanji uporabili negativno ključno besedo in sicer – brezplačno. Tako si zagotovimo, da se bo oglas prikazoval le potencialnim kupcem.

3. Kje se bo izvajalo oglaševanje – geografska lokacija?

Pri google oglaševanju se lahko omejimo na določeno regijo ali pa oglašujemo po celotni državi. To pa je odvisno od tega kje poslujete.

Primer: če poslujete samo v Murski Soboti, potem bomo oglaševanje omejili na MS z radijem 50km okoli. Če imate spletno trgovino, seveda poslujete po celotni državi.

4. Kakšna je kvaliteta moje spletne strani oz. trgovine za izbrane ključne besede?

Ko se kampanja aktivira, vprašajte izvajalca kakšno oceno kakovosti ima spletno mesto za zakupljene ključne besede. Kot smo že pisali, to zelo vpliva na izhodiščno ceno na klik.

Primer: imate zakupljeno ključno besedo steklenice za vodo, ampak na spletni strani ni nikjer omenjena. To bo pomenilo višjo CNK.

5. Koliko konverzij ste dobili takrat ko ste se začeli pojavljati z oglasi?

Če vam izvajalec govori, da ste dobili 500 klikov in da je kriva vaša spletna stran in da zaradi tega ne dobivate konverzij, bi vam morali A) svetovati kaj je dobra vstopna stran za oglase in kako jo narediti dobro, B)povedati po katerih besedah vas potencialne stranke najdejo.

6. Kakšna naj bo vstopna stran za dobro oglaševanje?

Najboljši odgovor je relevantna. Ko bo kampanja nekaj časa aktivna, se bo pokazalo katere so tiste ključne besede, ki delujejo. Nato točno te besede uporabimo na tej vstopni strani, kamor vodimo obiskovalce preko oglasov. Kajti to vpliva na samo oceno kvalitete in zagotovi nižjo izhodiščno ceno na klik. Vse to pa zato, ker ima Google rad spletna mesta, ki so relevantna iskanjem obiskovalcev.

Primer: tekom kampanje smo ugotovili, da vas obiskovalci iščejo po ključni besedi steklenica za vodo, je priporočljivo oziroma nujno to dodati na spletno stran v sam tekst.

To je samo nekaj nasvetov, kako se lažje odločiti za dobrega izvajalca google oglaševanja. In če vam ne zna odgovoriti na to, potem je čas, da ga/jih zamenjate in prihranite svoj denar.

Za več vprašanj nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.

Veliko uspeha vam želim,
Urška Ujc.

spletnik-blog-google-oglasevanje-povecaj-obisk