Home » Google oglaševanje » Največje napake pri samostojnem oglaševanju na Googlu

Največje napake pri samostojnem oglaševanju na Googlu

Veliko je novih uporabnikov oglaševanja na Googlu, ki mislijo, da so to sanje o uspehu. Prepričanje, da lahko s tradicionalnimi tehnikami oglaševanja in zgolj z izpostavitvijo domene v oglasih, začnejo delati denar, je nažalost velikokrat le utopija.  Potrebna je namreč celovita marketinška strategija. To je namreč prvi pogoj, da se lahko oglaševanja na Googlu lotimo pravilno.  Kot začetnik v poslu si ne morete privoščiti, da bi izgubljali denar zaradi nepopolnega koncepta oglaševanja preko interneta. Ravno zaradi tega je AdWords prepovedal vstavljanje domene v sam oglas.Ugotovili so (Google), da tako prakticiranje oglaševanja ponuja zelo nizko uporabniško izkušnjo za njihove uporabnike. 

Tokrat sem se odločila, da pogledamo še en primer slabe prakse v Google oglaševanju. To je nekaj kar uporabniki google oglaševanja velikokrat spregledajo in hkrati mislijo, da izvajajo dobro kampanjo, kajti promet na spletno stran oz. trgovino narašča in tako seveda stvari izgledajo “dobro”. Če delate stvari samo zato, da izgledajo “dobro”, boste sčasoma izgubili denar v poslu.

Tukaj vam predstavljam slabo prakso, ki je ne želite izvesti na google oglaševanju:

– zapraviti veliko denarja na Display omrežju

Ne morete se kar strinjati med postavitvijo kampanje, da se oglasi, ki se prikazujejo v Display omrežju, prikazujejo vsepovsod – ja, tudi tam, kjer ne želite 🙂
Možnost je, da boste v zelo kratkem času zapravili veliko denarja in hkrati ne boste dobili nobenega pričakovanega odziva, tudi če imate najboljšo in najkvalitetnejšo ponudbo na planetu. Zgodilo se bo to, da se bodo vaši oglasi prikazovali na spletnih mestih, ki tudi približno niso vsebinsko povezane z vašo ponudbo, kar pomeni, da nagovarjate napačne ljudi. Obiskovalci bodo na oglase klikali, ampak pozitivnih rezultatov bo bore malo. Zakaj je dobro imeti Display oglaševanje si preberite tukaj >

Primer 1:

Prodajate vse vrste roza zapestnic in želeli bi jih prodati čim več. Odločite se za google oglaševanje in med postavitvijo niste bili pozorni na display oglaševanje. Vaš oglas, bi se v takem primeru pojavljal tudi na avtomehaničnih straneh, darkerskih oblekah, piercingih… To bi pomenilo, da nagovarjate napačne obiskovalce, kjer je zelo majhna verjetnost, da se bo kdo odločil za nakup.
Najboljše je, da res specificirate na katerih spletnih mestih bi oglaševali ali izberete spletna mesta, ki tematsko ustrezajo vašim produktom oz. storitvam. Izberete interesno ali kontekstualno filtriranje ciljne publike.

Primer 2:

Roza zapestnica je vaš produkt. Oglas na Display omrežju opredelite na dejavnost kozmetike, lepotičenja, portali o lepoti… tukaj je bolj verjetno, da nagovarjate potencialne kupce.

V primeru, da s tem nimate izkušenj, je bolje, da ostanete le na Google oglaševanju preko zakupa ključnih besed v iskalniku Google. S tem ni čisto nič narobe. Vendar v kateremkoli primeru sledite prometu na vašem spletnem mestu. Če ga znate uporabiti, vam bo v veliko pomoč, pri postavitvi celovite oglaševalske strategije.

Google oglaševanje je zelo učinkovito in vam lahko veliko pripomore, pri povečevanju zaslužka skozi poslovanje. Toplo vam priporočam, da se te oblike oglaševanje poslužite sami ali zaupate to delo strokovnjakom. Videli boste, da se vam lahko samo spremljanje dogajanja na spletni strani in pravilna uporaba google oglaševanja na daljši rok zelo obnese.

Za več vprašanj nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.

Veliko uspeha vam želim,
Urška Ujc.

E-priročnik: Google AdWords za začetnike