Home » Izdelava spletnih strani » Google spremenil algoritem za iskanje. Kaj to pomeni za vašo spletno stran?

Google spremenil algoritem za iskanje. Kaj to pomeni za vašo spletno stran?

Se še spomnite sprememb Googlovega algoritma, ki smo jima rekli Panda in Pingvin? Marsidko se je takrat pošteno zasekiral. No, tukaj pa je še nekaj večjega, kot Panda in Pingvin skupaj. Google naredil zgodovinsko spremembo v algoritmu za iskanja na mobilnih napravah.

Glavni kriterij pri tej veliki zgodovinski spremembi je, kako je spletna stran prilagojena mobilnim napravam.

To pomeni, da se bodo uporabnikom, ki bodo na iskalniku Google preko mobilne naprave iskali določeno ponudbo, od zdaj naprej prikazovale le še spletne strani, ki so prilagojene mobilnim napravam. Ostale, neodzivne spletne strani, pa bodo počasi drsele po lestvici, oz. jih tam kmalu niti ne bo več.

V preteklosti, so bile mobilne strani na poddomenah tiste, ki so še nekako prevzemale “odgovornost” za promet iz mobilnih naprav, od danes naprej, pa če spletna stran ni odzivna na različne naprave, to lahko dejansko zelo slabo vpliva na uvrstitve v iskalnikih, ne glede na to, preko katere naprave iščete preko Googla.

algoritemSicer naj bi bil iskalniški pajek še nekako dovzeten za tiste prvotne različice mobilne strani, ki se nahajajo na mobilni poddomeni (m.domena.si), ker je algoritem povsem nov in še neomadeževan, vendar pa tu ne gre zgolj za uporabniško izkušnjo na pametnem telefonu, tu govorimo tudi o namiznih računalnikih, tablicah, igričarskih konzolah, pametnih TV-jih in celo “pametnih urah”. Vsaka naprava tukaj nastopa s svojo velikostjo zaslona, barvami in ločljivostjo. In če je spletna stran ena, lahko pa se prikazuje enako kakovostno, ne glede na napravo, je to seveda najbolje.

Cilj te spremembe je zadovoljiti uporabniško izkušnjo na kar najvišji možni ravni in Google pri tem ne odstopa.

Za spletno stran, ki se slabo prikazuje, ki se prepočasi nalaga in ki jo zelo težko beremo in s
e po njej težko sprehajamo (ker moramo recimo scrollati v desno), to pomeni, da bo uporabnik na njej preživel veliko manj časa. Glede na to, da se bo obisk iz mobilnih naprav le še povečeval, pa je le še vprašanje tega istega časa, kdaj bo, zaradi slabše uporabniške izkušnje in posledično slabšega uvrščanja v iskalnikih, podjetje močno občutilo zmanjšanje pri obisku in posledično zmanjšanje tudi pri prodaji.


Eno od vprašanj, ki se poraja, je, ali sprememba neposredno vpliva tudi na uvrstitve spletne strani, v primeru, da uporabljamo notesnik ali namizni računalnik?

Ne, neposredno ta sprememba ne vpliva na rezultate v iskalniku Google, vpliva pa posredno, in sicer tako, da se zaradi slabše uporabniške izkušnje zvišuje stopnja obiskanosti ene strani in prej ali slej to nehote lahko “okuži” tudi zdravje organskih rezultatov, pri iskanju preko vseh ostalih naprav.

Kako lahko sami ugotovite, ali je vaša spletna stran prijazna mobilnim napravam?

Uporabite lahko Googlov test za “prijaznost do mobilnih naprav”. Preverite tukaj >>
Podajam vam še nekaj podatkov o tem, kakšna je povprečna uporaba mobilnih naprav pri iskanju v različnih dejavnostih.

Da dobite občutek, za kakšno količino obiskovalcev tukaj gre. Prepričan sem, da se jim niste pripravljeni kar tako odpovedati.

  • Toplotne črpalke – 29% obiska preko mobilnih naprav
  • Prodaja vozil – 35% obiska preko mobilnih naprav
  • Prodaja kozmetike – 51% obiska preko mobilnih naprav
  • On-line prodaja mešano – 40% obiska preko mobilnih naprav
  • Turistične atrakcije – 44% obiska preko mobilnih naprav
  • Keramične ploščice – 37% obiska preko mobilnih naprav

V dobi, ko velika količina prometa prihaja preko mobilnih naprav, ni več priporočljivo zgolj optimizirati povezave za mobilne uporabnike in jih prilagajati z “dodatnimi paddingi”, nujno je, da vašo spletno stran prilagodite tako, da podpira promet iz različnih naprav in se prilagaja različnim dimenzijam zaslona. Če se vsebina zlaga zaslonu primerno in so še vedno izpostavljene glavne informacije, povezave in možnost oddaje kontakta, potem je to to.

Želite izdelati spletno stran prilagojeno tablicam in mobilnim napravam?

Naša storitev Spletnik za izdelavo spletne strani vključuje tudi izdelavo spletne strani ali spletne trgovine z odzivnim grafičnim dizajnom. S tem imamo ogromno izkušenj in vam zagotovo znamo odlično svetovati. Preveri neverjetno ceno izdelave spletne strani z odzivnim dizajnom >>

Preizkusite odzivne grafične dizajne BREZPLAČNO.

Če želite lahko Spletnik preizkusite brezplačno 14 dni in na tablici ali pametnem telefonu takoj preizkusite katerega od odzivnih grafičnih dizajnov.
Preizkusi Spletnik brezplačno 14 dni in testiraj odzivni grafični dizajn >>
(
Odzivni grafični dizajni so Capella, Merak, Molsa, Nuova, Pixelo …)

Sicer pa, zagotovo tudi samo dosti brskate z mobilnimi napravami oz. če še ne, še boste. Ponudite tudi vi vašim kupcem prvovrstno uporabniško izkušnjo.

Želim vam veliko uspeha!

Lp,
Uroš Bogdanović