Home » Google oglaševanje » Vodič po izrazih za Google oglaševanje

Vodič po izrazih za Google oglaševanje

Tokrat sem se odločila, da osvežimo izraze, ki so uporabljeni v Google kampanjah. Nekateri od vas si boste osvežili spomin, nekateri pa naučili nekaj novega :). Velikokrat se srečam ravno s temi vprašanji, kaj pomenijo določeni izrazi. In ta članek je namenjen prav temu.

zmogljive adwords funkcionalnostiNaj še povem, da se bomo posvetili tistim najbolj pogostim izrazom, seveda pa jih obstaja več – te pa pustimo za kdaj drugič.

No, pa začnimo.

Vidno polje (Above the fold)

Ta izraz izhaja iz časnikarske branže. Vidno polje je izraz, ki je uporabljen takrat, ko opisujemo zgornji del spletne strani, ki se prikaže, ko pridemo na spletno stran oz. trgovino.

AdSense

Google -ovo omrežje oziroma založniški program, ki umešča oglase na spletne strani, ki to predhodno dovolijo.

AdWords

Plačaj na klik oglaševanje, ki ga uporabite takrat, ko želite na vašo spletno stran oz. trgovino pridobiti čim več relevantnega obiska, ki jih zanimajo vaše storitve ali produkti.

Algoritem

Algoritmi so kompleksna pravila, ki temeljijo na matematičnih enačbah. Če imamo v mislih optimizacijo za spletno mesto (SEO) je algoritem to kako iskalniki rangirajo spletne strani in trgovine in ti jih servijo kot rezultate. Če razumete logiko določenega iskalnika, potem je optimizacija dober način za boljše uvrščanje v rezultatih.

CTR (Click Through Rate)

To je stopnja klikanosti oziroma razmerje med prikazi oglasov in kliki. Če se oglasi prikažejo 100 ljudem in jih 12 klikne na oglas, potem je CTR 12%.

Stopnja konverzije (CR)

Stopnja konverzije je zelo pomemben podatek o tem, kako napreduje vaša online prodaja oz. oddaja povpraševanj na spletni strani. Če vaša spletna stran ali trgovina proda npr. e-knjigo na 100 obiskovalcev 3 osebam je vaša stopnja konverzije 3%.

Cena na klik- CNK (CPC)

Znesek, ki ga plačate, ko obiskovalec klikne na vaš oglas. Vsaka ključna beseda ima svojo CNK, ki pa je odvisna od kar nekaj zadev. Več o tem si lahko ogledate v videu >>

Konverzija

Konverzija je v naprej zastavljen cilj, ki ga želimo doseči z oglaševanjem. Nekaterim je to oddaja povpraševanja, nakup, prenos e-priročnika. Te cilje merimo z kodo, ki jo vstavimo na spletno stran ali trgovino.

Povprečna pozicija oglasa (PPO)

Kot verjetno že veste, se oglasi na Google-u pojavijo pod iskalnim poljem, na desni strani in v nekaterih primerih tudi spodaj. Program vam izračuna povprečno pozicijo kjer servira vaš oglas. Npr.: PPO = 1.5, to pomeni, da je vaš oglas v večini primerov na prvi poziciji, vsake toliko pa pade na 2. mesto zaradi konkurence, ki ponudi večjo izhodiščno ceno ali pa ima boljšo kvaliteto spletne strani.

To je zaenkrat to.
Vedno je dobro, da veste s čim imate opravka in vse funkcionalnosti in podatke uporabite še za boljši “performans” vašega spletnega nastopa in seveda posledice so – večja prodaja 🙂

Za več vprašanj nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.

Veliko uspeha vam želim,

Urška Ujc.

E-priročnik: Google AdWords za začetnike