Home » Google oglaševanje » Google oglaševanje kot dobra investicija in ne kot boleč strošek – 1.del

Google oglaševanje kot dobra investicija in ne kot boleč strošek – 1.del

Nekateri bi rekli, če ne iščete najboljših poti in načinov za izboljšanje vaše Google kampanje, potem niste v koraku s trendom. Ampak saj veste kaj pravijo, bolje pozno kot nikoli. Kdo ve? Lahko da je vaša konkurenca prav tako zaposlena kot ste vi in si do sedaj še niso utrgali časa, da bi izboljšali svojo Google kampanjo. Priznam, da vidim kar nekaj takšnih primerov. Če si le lahko utrgate čas za izboljšave na vaši Google kampanji, si ga vsekakor dajte, ker vsak vložen trud, se lahko dokaj hitro povrne. Pa poglejmo nekaj napotkov, ki sem jih pripravila, da bo ta pot lažja.

1. Koliko naj investiram v Google oglaševanje?

Odvisno kako uspešno kampanjo želite. Verjetno poznate frazo: “kolikor denarja, toliko muzike”. Isto je pri Google oglaševanju. Vedno imejte v mislih vašo dejavnost in kolikšno je povpraševanje po vaši ponudbi na trgu. To vam bo dalo pravo smer, da dobite občutek koliko je teh iskanj na spletu. Pri tem si lahko pomagate z orodjem za načrtovanje vašega seznama ključnih besed, v sklopu katerega lahko ugotovite, kakšen je trend iskanj po vaših produktih v Sloveniji ali v tujini in hkrati naredite simulacijo morebitne porabe proačune dnevno, mesečno, letno …

Primer: če izdelujete okna, notranja vrata, ali prodajate kozmetiko …, potem lahko pričakujete ogromno število iskanj. Tam kjer je ogromno število iskanj, je seveda tudi večje število ponudnikov. In ker je višina investicije odvisna od števila prikazov in klikov na oglas, potem je formula sledeča: več proračuna ko namenite na dnevni ravni, večkrat se bo prikazal vaš oglas in tako si boste zagotovili tudi večji obisk na spletni strani oz. trgovini in posledično tudi več prodaje. Enostavno.
Podatek o deležu prikazov najdete v poročilu o deležu prikazov (impression share)

Delež prikazov za posamezno ključno besedo

Delež prikazov za posamezno ključno besedo

2. Kako ustvarim oglasno kampanjo?

Pol dela je narejenega že z dobrim načrtom in izdelano strukturo oglasne kampanje. Vsaka kampanja naj ima svoj lastni proračun. Primer: če promovirate v različnih mestih kot so Berlin, Munchen, itd. je dobro da ima vsako mesto svojo kampanjo, saj boste tako lažje merili uspešnost glede na lokacijo in temu primerno razporejali proračun.

Izdelava kampanje

Pomembno je da veste, kaj lahko nastavite na nivoju oglasne kampanje in kaj na nivoju oglasne skupine. Razlog za “drobljenje” je enostaven – Več nadzora in več možnosti za kakovostno optimizacijo kampanje.

3. Kako ustvarim oglasno skupino?

Glede na to, da Google z nizko ceno na klik nagrajuje ključne besede z visoko oceno kakovosti, je najboljša praksa v tem primeru, da ima vsak produkt (izdelek ali storitev) svojo lastno oglasno skupino s svojim seznamom ključnih besed in oglasov. Na ta način bo relevantnost na najvišjem možnem nivoju. Zadovoljni bodo uporabniki (ker jih boste usmerili točno tja, kamor želijo priti), zadovoljni boste vi (ker bodo uporabniki zaradi tega kupili več, cena na kupca pa bo manjša) in zadovoljen bo Google (ker boste zaradi tega v oglaševanje vlagali vedno več).

oglasne-skupine

Primer: Kampanja se bo imenovala “čevlji” in oglasne skupine bodo: moški čevlji, ženski čevlji, otroški čevlji itd. V vsaki oglasni skupini naredite vsaj 10 oglasov in od tega naj nekateri vsebujejo dinamično ključno besedo, drugi vprašanje, tretji pa naj bodo prilagojeni za mobilne naprave. Vsi pa naj vsebujejo vsaj eno ključno besedo iz seznama ter klic k akciji, ki bo izstopajoč iz množice enakih oglasov.

 

Za danes toliko. za domačo nalogo preverite, kakšna bi za vas bila najbolj optimalna investicija v oglaševanje, seveda ob pogoju, da zavzamete glavno pozicijo na iskalniku. Zakaj bi pobirali drobtinice ;).

Za več vprašanj nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.

Veliko uspeha vam želim,

Urška Ujc.

E-priročnik: Google AdWords za začetnike