Home » Google oglaševanje » Google oglaševanje kot dobra investicija in ne kot boleč strošek – 2.del

Google oglaševanje kot dobra investicija in ne kot boleč strošek – 2.del

V prvem delu članka smo osvežili ali pa se čisto na novo naučili kako vaš denar gospodarno investirati v google oglaševanje. Pogledali smo kako se ustvari oglasno kampanjo, oglasno skupino in na podlagi katerih dejavnikov se odločimo za višino investicije v google oglaševanje.  Tokrat vam bom dala še par napotkov za dobro oglaševanje na google-u.

 1. Koliko ključnih besed naj uporabim?

V našem blogu smo že pisali o ključnih besedah, tako da se v vse podrobnosti ne bomo spuščali. Ko imate ustvarjeno oglasno kampanjo ter skupino, je naslednji korak seznam ključnih besed. Naj vas spomnim, da se držite relevantnosti z oglasno skupino. Ko ste ustvarili seznam ključnih besed in jim določili pravilno obliko ujemanja, vam preostane le še spremljanje katera izmed njih je najboljša. To pomeni, katera pripelje največ obiska in iz obiskovalca naredi kupca.
Hkrati pa boste ključne besede, ki ne prinašajo obiska, dali na pavzo ali izbrisali. Ugotovili boste tudi katere ključne besede je smiselno dodati kot negativne ključne besede in se izogniti stroškom, ki nastanejo, ko na vaš oglas klikajo obiskovalci, ki jih vaš izdelek ali storitev dejansko sploh ne zanima.

Glede števila ključnih besed velja zlato pravilo: na začetku naj bo seznam malo večji (cca. 30 ključnih besed), nato pa jih skozi optimizacijo krčite ali širite po potrebi. Če pa želite na ključni besedi zapraviti manj, glejte predvsem na to, da se ta na vaši spletni strani ali trgovini tudi nahaja. Z večjo relevantnostjo vsebine se viša ocena kakovosti in posledično je izhodiščna cena na klik nižja.

Primer: narejeno imate oglasno skupino rafting. Znotraj oglasne skupine boste naredili seznam ključnih besed, npr.: rafting, rafting bovec, rafting soča, rafting teambuilding, raft,… . Jim določili tip ujemanja ključne besede in določili izhodiščno ceno na klik (dražba – koliko ste pripravljeni plačati za določeno ključno besedo). Tukaj naj vas opomnim, da so na začetku kampanje izhodiščne cene dražje, ki nato tekom kampanje padajo. Seveda ne padajo same od sebe, v vsakem primeru je potrebno seznam ključnih besed redno optimizirati.

Na sliki vidite Max CPC (koliko smo pripravljeni plačati za posamezni klik), Avg CPC (dejansko povprečno ceno na klik), QS (oceno kakovosti ključne besede) in spodaj še primer negativnih ključnih besed, s katerimi omejimo prikazovanje oglasa tistim uporabnikom, ki jih naša storitev dejansko ne zanima (Želijo rafting na Kolpi in ne na Soči)

Adwords-kbs

 

 

 2. Kako naredim oglas?

Smo že pri zadnjem koraku preden aktiviramo kampanjo in to je izdelava oglasa. Verjetno že veste, da je dolžina oglasa pri google oglaševanju omejena s številom znakov na vrstico.

Da si osvežimo spomin:

  • Naslovna vrstica 25 znakov,
  • 1. opisna vrstica 35 znakov,
  • 2. opisna vrstica 35 znakov,
  • Prikazni URL vrstica 35 znakov.

Tukaj se šteje kot znak tudi presledek. Velikokrat se vam bo zgodilo, da bi hoteli stlačiti več znakov v vrstico, ampak ne obupajte, tudi v parih besedah lahko sporočite veliko. Pri sami vsebini se držite relevantnosti oglasne skupine in uporabite ključne besede tudi v samem tekstu. Naredite vsaj 10 oglasov in skozi kampanjo spremljajte, kateri je najboljši in kateri ne. Slednje dajte na pavzo, učinkovite pa testirajte z novimi, še boljšimi različicami.

Primer:  imate storitev adaptacija objektov.  V naslovni vrstici uporabite Adaptacija hiše, V opisni vrstici uporabite močne besede: izdelamo v dogovorjenem roku. Preverite! Priporočam vam uporabo klica k akciji kot na primer :Preverite!, Pokliči!, Kupi!, … V URL vrstici  pa uporabite ime spletne strani oz. domene in dejavnosti: adaptacijesi.si/adaptacija-hiš.

adaptacija1

 

adaptacija2

 

Tako, pogledali smo še zadnja dva napotka za dobro investicijo. Ko imate enkrat postavljeno oglasno kampanjo vam preostane le spremljanje, testiranje in prilagajanje kampanje trenutnim razmeram. Bistvo marketinga je konstantno testiranje in iskanje novih poti.  Upam, da vam bodo ti napotki prišli prav in da bodo rezultati google oglaševanja še boljši.

Za več vprašanj nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.

Veliko uspeha vam želim,

Urška Ujc

E-priročnik: Google AdWords za začetnike