Home » Marketing in prodaja » [Video] Idealni cikel kupca

[Video] Idealni cikel kupca

Ste kdaj pomislili kako pomembna je še vedno komunikacija preko e-pošte? Kljub mobitelom in raznoraznim socialnim medijem na internetu, je to danes namreč še vedno daleč najbolj pogosta oblika komunikacije. Če recimo dnevno v povprečju komuniciramo z 10 ljudmi, strankami ali recimo poslovnimi partnerji, takšna komunikacija poteka z vsaj 8 od njih.YouTube Preview Image

Koliko e-mail sporočil pošljete vašim kupcem še preden se ti odločijo za nakup?

Koliko jih recimo pošljete, ko je nakup enkrat že opravljen? Ali jih spomnite na to, da imajo ob ponovnem nakupu popust, da naj rešijo anketo o zadovoljstvu oziroma, da naj vas priporočijo prijateljem?

Pogledali si bomo eno zelo zanimivo stvar, kako izgleda idealna nakupna pot oziroma cikel vašega kupca in pri tem komunikacija preko e-maila seveda igra zelo veliko vlogo.

Najprej je potrebno imeti kakovostno spletno stran, ki je sposobna pridobivanja kontaktov in pa vzpostavljen sistem pridobivanja kupcev preko virov kot so Google, Najdi.si, Facebook… Cilj je jasen, pridobivanje kontaktov. To je seveda mogoče le, če imate na spletni strani kontaktne obrazce.

Vzpostavitev odnosa s kontakti

Naslednji korak je zelo zanimiv in verjemite mi, izvaja ga zaenkrat zelo malo podjetij. Kot sem rekel, so tudi takšni obiskovalci, ki sicer vašega produkta ne bi radi narocili takoj, vendar pa bi vseeno radi pridobili še kaj več informacij. Zato so voljni oddati tudi svoj kontakt. Če pogledate sebe, ste pripravljeni oddati kontakt, četudi niste prepričani ali vas bo sedaj nekdo nadlegoval po telefonu oziroma vaš e-mail naslov delil naokoli ali ga celo prodajal? Obiskovalec ki odda kontakt že mora imeti doloceno zaupanje. še posebej v teh časih, ko na vse gledamo zelo skeptično.

V tem sklopu skušamo s kontakti vzpostaviti odnos. Tukaj svojo veliko vlogo prične igrati e-mail marketing. Obiskovalci, ki so si prenesli brošuro, so želeli pridobiti določeno informacijo. To pomeni, da bodo zagotovo veseli tudi dodatnih informacij, ki jih brošura ali spletna stran morda ne navajata.

Količino informacij lahko zapolnimo s tako imenovano sekvenco e-mail sporočil. V roku nekaj dni lahko pošljemo nekje od 5 do 7 e-mail sporočil, v katerih podamo dodatne informacije, nekaj nasvetov iz industrije, to kako so s produktom zadovoljne druge stranke, kakšen zanimiv video na to temo in pa recimo kako posebna in ekskluzivna je vaša ponudba za njih. To navedete recimo v zadnjem elektronskem sporočilu.

Ne morete si predstavljati, kako tak enostaven korak lahko poveča prodajo. Vendar to še ni vse.

Nekateri bodo produkt naročili takoj ob vstopu na spletno stran, nekatere je potrebno še malo dregniti in z njimi vzpostaviti odnos ter v njih vzbuditi zaupanje, nekateri pa produkta za zdaj ne bodo kupili. Takšni gredo v bazo, ki ji e-mail sporočilo pošiljamo tedensko ali pa mesečno v obliki e-novic. Torej bodo od nas še vedno prejemali e-mail sporočila, vse dokler jih stvar ne bo več zanimala in se bodo od prejemanja odjavili ali pa bodo postali naši kupci, ko bodo naš produkt bolj potrebovali.

Ko naše kontakte končno konvertiramo v kupce, pa jih ne smemo pozabiti vprašati, kako so s produktom zadovoljni. Ali jim dobro služi, ali so imeli dobro izkušnjo, v primeru da gre recimo za kakšno storitev. In spet, ker imamo vedno veliko za povedati o samem produktu in njegovi uporabi, te informacije lahko obstoječemu kupcu posljemo tudi naknadno. Saj veste, navodila in nasveti za uporabo, primeri dobre prakse. Skratka zopet sekvenca e-mail sporočil v sklopu katerih želimo še nadgraditi naš produkt za kupca, mu podati še več infomracij, mu ponuditi komplementarni produkt in ga nagovoriti ali bi nas priporočil svojim prijateljem.

V primeru, da je kupec s produktom zadovoljen, mu ne bo težko enkrat tedensko ali mesečno odpirati e-novic. Tako kupec zopet pade v našo bazo za e-novice in prej ali sej bo zopet nekaj kupil, oziroma rekel kakšno dobro besedo o nas. 🙂

Kot vidite, ima e-mail marketing zelo pomembno vlogo pri vzpostavitvi idealnega cikla vašega kupca. Ta način promocije je stroškovno zelo ugoden način oglaševanja, poleg tega pa vam omogoča nagovarjanje potecialnih kupcev na osebni ravni.

Lep pozdrav do prihodnjič,

Uroš Bogdanović

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*