Home » Google oglaševanje » Kam peljati obiskovalce, ki kliknejo na vaš oglas na Googlu?

Kam peljati obiskovalce, ki kliknejo na vaš oglas na Googlu?

Če imate iz tehničnega in uporabnega vidika učinkovito spletno stran, je to lahko že velik doprinos k boljši oceni kakovosti (Quality Score), ki jo določa Google kot pogoj za določanje izhodiščne cene na klik.  Od trenutka, ko obiskovalec pride na vašo vstopno stran, mora biti vse pripravljeno, da v čim manj korakih izpolni cilj, ki ste si ga predhodno zastavili (npr.: oddaja povpraševanja, nakup, prijava na e-novice, prenos priročnika,..). V bistvu jih morate pripeljati do točke, kjer se
spremenijo v kupca ali oddajo kontakt. Da torej “konvertirajo”.

Dobra vstopna stran potrebuje kar nekaj različnih elementov. (O tem smo že govorili v članku
Vstopna stran po meri Google AdWords.

Tukaj pa je nekaj hitrih nasvetov v razmislek:

  • Segmentacija ključnih besed – vsaka oglasna skupina naj ima svoj nabor ključnih besed in vsaka oglasna skupina svojo vstopno stran.
  • Navigacija- omogočite obiskovalcem, da brez problemov najdejo tisto zaradi česar so prišli na vašo spletno stran. Manj klikov, manj uporabnikov odide.
  • Atraktivna ponudba – če vaš oglas sporoča posebne produkte, naj bodo ti izpostavljeni na vstopni strani. Dajte svojim obiskovalcem razlog, da ostanejo. Počutili se bodo varneje, če bodo takoj zagledali isto sporočilo kot je bilo v oglasu na katerega so kliknili.
  • Ciljana vsebina – optimizirajte vsako vstopno stran glede na to kaj sporočate preko oglasov in glede na to, katero iskalno frazo uporabniki vpišejo v iskalnik Google.

Boljša, ko je vsebina na vstopni strani, več konverzij si lahko obetate. Dobro premišljene spletne strani in podstrani imajo lahko močan vpliv PR strani in posledično na cene na klik, v sklopu Google oglaševanja.

  • Koristi v organskih zadetkih: relevantnost ključnih besed v vsebini vam omogoča boljše uvrščanje v naravnih zadetkih. Boljše kot imate pozicije več prometa dobivate na spletno stran.
  • Koristi pri google oglaševanju: vstopne strani, ki so namenjene določeni oglasni skupini imajo več možnosti, da dosežejo boljšo oceno kakovosti in posredno tudi več konverzij.

Primer dobre vstopne strani:

PO_landing2

„Dobra“ stopnja konverzije je odvisna od želenega cilja, ki ste si ga postavili. Stopnja konverzije  bo višja, če obiskovalce povabite, da se prijavijo na nekaj brezplačnega oz. koristnega. Če morajo izpolnjevati dolge kontaktne obrazce ali da naj pustijo kakšne bolj osebne podatke, bo stopnja konverzije nižja.

Poskrbite, da bo vaša vsebina na spletni strani vsebinsko povezana z vsebino, ki jo komunicirate preko oglaševanja. Tako boste obiskovalcu zagotovili dobro uporabniško izkušnjo in povečali želene konverzije.

Za več vprašanj nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.

Veliko uspeha vam želim,

Urška Ujc.

E-priročnik: Google AdWords za začetnike