Home » Izdelava spletnih strani » Zajemalec kontaktov – kaj je to?

Zajemalec kontaktov – kaj je to?

Zajemalec kontaktov je prevod besede “lead generator”, ki se ga v praksi bolj uporablja. Gre namreč za marketinško strategijo, katere rezultat je zajem kontaktov vaših potencialnih strank, ki gradijo bazo ljudi, ki jim nato pošiljate e novice. Se sliši zapleteno? Berite naprej…

Če je vaš namen spletne strani, da iz obiskovalca naredite kupca, potem najbrž veste, da je prvi korak to, da se približate njihovim potrebam. Najlažje pa to naredite tako, da jih skozi preprosto uporabniško izkušnjo (struktura strani) in vsebino, ki jo razumejo, čim bolj približate.

Danes vam najbrž že odmeva v glavi, da je vsebina kralj na spletni strani, kajne? Je pa res, da je sama vsebina premalo, da bi ljudi motivirala do te mere, da se bodo brez dodatne vzpodbude  prijavili na e novice, ali oddali povpraševanje. Zato je trend pokazal pot, ki vključuje različne spletne zajemalce kontaktov, ki bistveno vplivajo na število  e-mail naslovov vaših potencialnih strank.

Katere zajemalce kontaktov lahko uporabite za vaš posel?

Zajemalci kontaktov so lahko vodiči, navodila, webminarji, blog zapisi in ostal marketinški material, ki je obiskovalcu spletne strani dostopen po vpisu svojih podatkov v temu namenjen obrazec.

Pobližje si poglejmo nekaj najbolj razširjenih zajemalcev kontaktov:

a.)    Webinar

Webinar je spletna oblika predavanja, ki ga lahko spremlja vsak, ki se nanj prijavi. Največkrat gre za vsebino, ki je uporabljena na seminarjih in predavanjih in je največkrat tudi brezplačen. No, »plačilo« je e mail naslov. Bolj napredni webinarji imajo možnost komentiranja s strani gledalca in postavljanja vprašanj. Glavna prednost je ta, da je uporabnik lahko doma na kavču ali pa pod palmo in je deležen celotne vsebine webinarja. Največkrat se taka oblika uporablja prav zato, da  lahko podjetje doseže velik krog publike, ne da bi pri tem imelo velike stroške organizacije.

b.)    E-Priročniki

Prepričana sem, da ste si do sedaj že prenesli vsaj en priročnik. No, če ne, potem vam dam na izbiro, da si prenesete najmanj enega!E priročniki » Spletnik

Priročniki so namenjeni tistim, ki bi si o določeni temi radi prebrali več. Podjetja jih uporabljajo tudi zato, da izobražujejo in informirajo svoje potencialne in obstoječe naročnike. Priročniki so lahko kartki in jedrnati ali pa daljši in bolj specifični. Prav vsak priročnik pa je odličen zajemalec kontaktov, saj obiskovalcu spletne strani v zameno za oddan e mail naslov brezplačno podari zakladnico znanja.

 

c.)     E-Katalog

Veliko podjetij ima svoje izdelke in storitve v različnih PDF katalogih, ki so poleg enostavne predstavitve ponudbe odličen zajemalec kontaktov. Ker so ti PDF katalogi že v naprej pripravljeni, podjetju niti ne vzame veliko časa, da z njimi začne zajemati kontakte. Potrebna je le objava na spletni strani, ki jo podprta z novim obrazcem za »naročilo« kataloga. Bodite prepričani, da si bo zaradi tega vaš katalog mogoče prenesel 1 uporabnik manj, večina pa vam bo brez problema pustila svoj kontakt.

Zajemalci kontaktov so lahko tudi kaj drugega, le da je »darilo« za e mail obiskovalca uporabno oz. mu doda neko vrednost. Pa še nekaj! Če ne želite, da bi obiskovalec odšel iz vaše spletne strani po izpolnjenem kontaktnem obrazcu, mu predlagajte še kakšno drugo vsebino, ki ga lahko pritegne.

Če ste brez ideje kako bi se tega lotili na vaši spletni stran, nas pokličite (01 600 99 30). Lahko pa nam pišete. Kar vam je lažje.

Andreja Ogrinc

E-priročnik: Spletna stran v letu 2015: kaj JA in kaj NE?