Home » Email marketing » Pošiljanje masovne pošte preko Outlooka. Nikakor!

Pošiljanje masovne pošte preko Outlooka. Nikakor!

Če imate namen vašim prejemnikom (ki jih je recimo več kot 100) pošiljati ponudbo ali e-novice preko Outlook-a, raje še enkrat premislite!

E-mail-marketingLahko naredite več škode kot koristi.

Naj vam naštejem nekaj razlogov, zakaj ni dobro pošiljati masovne e-pošte preko Outlooka in zakaj se za takšne primere bolje odločiti za orodja, ki so temu namenjena. Je že res, da so ponavadi takšna orodja (kot je Spletnik Newsletter.si) plačljiva, vendar pa so prednosti neznatne!

  •  Črni seznam

Obstaja možnost, da bo vaša domena zaradi pošiljanja masovne e-pošte preko Outlooka na t.i. črnem seznamu in označena kot “spammer”. To pomeni tudi, da bodo na tem seznamu vaši službeni elektronski predali (z isto domeno) iz katerih redno pošiljate pošto recimo vašim strankam. Ne želite si torej, da bi vaše stranke ali partnerji morali brskati po predalu z “nezaželjeno pošto”.

  •  SPAM

To je lahko resna zadeva. Ker se je v zgodovini količina nezaželjene e-pošte samo še povečevala, se je hkrati pojavila tudi tehnologija, ki se bori proti temu. Skoraj na vsakem koraku lahko označite določeno e-sporočilo kot spam, če vam gre seveda na živce. Rezultat prekomernega označevanja vašega e-sporočila za spam, lahko pomeni, da bo na črni seznam uvrščen tudi vaš IP naslov. Glede na to pa, da t.i. Third-party orodja pošiljajo masovno e-pošto “z dovoljenjem” in se nahajajo na t.i. belih seznamih, se s tem drastično zmanjša možnost, da bo vaše e-sporočilo avtomatsko romalo v SPAM. To je zagotovo ena velika prednost.

  •  Počasno Nalaganje strežnika

Outlook je recimo odličen program za pošiljanje in prejemanje individualne e-pošte. Ni pa izdelan za pošiljanje masovne pošte. Če pošljete e-sporočilo 1000 prejemnikom naenkrat, se s pritiskom gumba “pošlji”, zgodi masovna izmenjava podatkov preko vašega odhodnega in dohodnega strežnika in tukaj gre včasih lahko za obremenitev strežnika, ki nato posredno vpliva na celoten prenos podatkov v vašem podjetju. Odvisno seveda od strežnika.

  •  Povrnitev investicije (ROI)

Outlook nikoli ni bil mišljen kot orodje za masovno pošiljanje e-pošte. Nima namreč niti nekaterih enostavnejših lastnosti, kot jih imajo temu namenjena orodja. Ena takšnih je zagotovo zmožnost sledenja uspešnosti posamezne e-mail kampanje. Ko enkrat pošljete e-mail preko Outlooka, je nemogoče izslediti, kdo je vaše e-sporočilo odprl in kdo ne. V orodju Newsletter.si vidite detajlno statistiko, kdo je e-sporočilo odprl, kdo je kliknil na povezavo in katero povezavo je kliknil. Vidite pa tudi, kdaj prejemniki najpogosteje odpirajo e-pošto in kateri e-mail predali dejansko ne obstajajo več. Ni več potrebno igračkanje z raznoraznimi excell datotekami. Regulira pa tudi avtomatske odjave od e-sporočil, kar je seveda po Anti-spam določilih pri pošiljanju masovne pošte nujen element vsake e-mail kampanje. Outlook tega nima.

Sleherni kontakt vašega potencialnega kupca, ki ga uspete pridobiti, nikakor ni samoumeven. Zato morate te kontakte negovati. Pošiljanje masovne e-pošte je za večino podjetij velik zalogaj. Za to namreč moraš imeti “jajca”. Ni vseeno, kaj pošiljaš ljudem. Napačno sporočilo (neprimeren naslov, vsebina ali čas), se namreč lahko hitro pretvori v nezadovoljstvo pri prejemnikih, ki imajo nato ob vaši znamki lahko zelo slab občutek. Zaradi enega “napačnega” sporočila, ki ste si ga morda zamislili čisto drugače.

Kako pošiljati masovno e-pošto, če ne preko Outlooka?

V primeru, da želite pošiljati e-novice ali ponudbo na več prejemnikov hkrati, vam seveda predlagam, da preizkusite zelo enostavno orodje za masovno pošiljanje e-pošte Newsletter.si. Izbirate lahko med različnimi predlogami, upravljate lahko s seznami vaših prejemnikov in hitro pošiljate ter merite učinek vaših e-mail kampanj. Če vas zanima še kaj več, pa nas vsekakor kontaktirajte.

Odpri si Newsletter.si račun brezplačno takoj

Želim izvedeti več o Newsletter.si storitvi

Veliko uspeha!

Uroš Bogdanović