Home » Email marketing » 5 nasvetov za pisanje učinkovitih e-novic – 2.del

5 nasvetov za pisanje učinkovitih e-novic – 2.del

V prvem delu članka smo pregledali  5 nasvetov za pisanje učinkovitih e-novic, s katerimi boste začeli pridobivati prave kupce.Danes nadaljujemo z novimi petimi.

1. Vključite gumbe za socialna omrežja

Če svojim bralcem ne boste omogočili, da vsebino delijo s svojimi sledilci in prijatelji na socialnih omrežjih, potem zgubljate na možnosti, da bi za vas izvedelo še več ljudi. Lahko, da bralec misli, da je vaša vsebina primerna tudi za druge njegove prijatelje, ki so tako že potencialne stranke. Pot je preprosta. Mia prebere vaš članek in se ji zdi tako zanimiv, da ga bo objavila na svojem LinkedIn profilu. Na tem istem profilu ga opazi Niko, ki ga deli na svojem Facebook profilu, kjer ga vidi velika večina njegovih prijateljev. In tako se vaša vsebina razširi dlje kot ste si sploh lahko predstavljali. Obvezen del vsake e-novice so torej gumbi za deljenje vsebine na Facebook-u, Twitterj-u, LinkedIn-u in drugih.

2. Privlačna e-novica

Ključnega pomena je, da je e-novica prijazna za oko. Tako grafična postavitev kot elementi, ki se v e-novici nahajajo. To vključuje alineje, lomljena besedila, odstavke in seveda tekste v besedilu, a z zmernostjo. Prav tako so pomembni “klici k akciji”, ki spodbujajo bralca, da opravi akcijo, ki ste si ji zamislili. Če bo vaša e-novica izgledala dolgočasno, se vam kar hitro lahko zgodi, da jo bo bralec pobrisal.

3. E-novice prilagojene mobilnikom in ostalim napravam

Danes je pomembno tudi to, da se e-novica pravilno pokaže tudi na mobilnih telefonih in ostalih napravah. Zakaj? Ker vedno več ljudi (vključno z mano), uporablja pametni telefon in ostale naprave za prebiranje tako e-pošte kot raziskovanje po internetu. In če se vaša e-novica ne bo prilagodila mobilnemu ali drugemu zaslon lahko kar pozabite, da jo bodo zato odprli na računalniku. Žal. Lahko si pomagate tako, da je vaša e-novica sestavljena samo iz enega stolpca, enega klica k akciji in z uporabo velike pisave za tekst.

e-mail marketing

 4. Sledite in analizirate rezultate poslanih e-novic

Kot pri vsakem oglaševanju, je prav, da vas tudi pri pošiljanju e-novic zanima statistika. Osredotočite se predvsem na to, koliko % ljudi je e-kampanjo odprlo, saj je to največji pokazatelj uspešnosti vaše poslane e-mail kampanje. Določena orodja za pošiljanje e-novi vam celo omogočajo, da vidite kdo je e-kampanjo odprl, tako, da lahko točno vidite koga zanima to kar imate povedati. Hkrati pa lahko vidite kdo e-sporočila ni odprl, kar vam da spet dodatne možnosti za delo z njimi. Zanimiva je tudi informacija o tem koliko in kdo klikne na povezave, ki jih omenite v samih e-novicah. Tudi tako lahko vidite v katero smer gre zanimanje vaših bralcev. Vse to so koristne informacije o izkazanem zanimanjem vaših bralcev. Dodatno statistiko za vaše e-novice pa si lahko omislite tudi s pomočjo Google Analytics napredne statistike, saj lahko na vsak članek v e-novicah dodate delček kode, ki bo obnašanje vaše povezave prikazovala v celotni Google Analytics statistiki. Orodje za to se imenuje URL graditelj  (URL builder)

 5. A/B testirajte

S pomočjo A/B testiranje vaše e-mail kampanje boste v kratkem času prišli do najbolj optimalne grafične predloge za pošiljanje e-novic. Pri takem načinu testiranje lahko testirate grafično postavitev e-mail kampanje, naslov kampanje, uro pošiljanja, dan pošiljanja, različne barve gumbov v e-novicah in vse ostale elemente za katere niste prepričani, da so na pravem mestu v pravih barvah. A/B testiranje vam omogoča, da bo vaša e-mail kampanja vedno boljša, bolj privlačna in kar je najbolj pomembno – bolj učinkovita!

Tako, pa smo na koncu. Imate tudi vi kakšen trik, ki ga uporabljate pri pisanju e-novic pa bi ga delili z naimi in našimi bralci? Kar z besedo na plan!

Če pa do danes še niste uspeli preizkusit našega orodja za pošiljanje e-novic je sedaj pravi trenutek. Preizkusi brezplačno!

Pišite nam lahko na info@spletnik.si, pokličete nas lahko na 01 600 99 30, imamo pa tudi kontaktni obrazec.

Andreja Ogrinc