Home » Google oglaševanje » Google oglaševanje: 5 vročih trikov za več kontaktov

Google oglaševanje: 5 vročih trikov za več kontaktov

Vsi si želimo takojšnega efekta preko google oglaševanja, vendar malokrat pomislimo kaj bi lahko še izboljšali pri google kampanji, da bi iz obiskovalca vaše spletne strani ali trgovine naredili kupca. Pripravila sem 5 nasvetov kako »sfrizirati« kampanjo, da boste dosegli več konverzij.

 1. Nimate negativnih ključnih besed?

 Najbolj pogost vzrok za manjše število konverzij tiči ravno v neuporabi negativnih ključnih besed. Ste pozabili kaj so negativne ključne besede, osvežite si spomin s člankom Tipi ujemanja ključnih besed. Z neuporabo negativnih ključnih besed izčrpavate vaš oglaševalski proračun na slabih ključnih besedah. Velika verjetnost je, da trošite denar na terminu »zastonj okna«, vi pa prodajate okna in jih ne delite zastonj. Vzemite si čas in označite podobne ključne besede, ki niso v skladu z vašim poslovanjem, kot negativne.

 Nasvet kako to urediti:

 “Dodajte negativne ključne besede. Uporabite npr.: zastonj, poceni, rabljena, … kot negativne.“

 2. Nimate prilagodljive vstopne strani?

 Če še niste, boste kmalu ugotovili, da se procent uporabe interneta preko mobilnih in ostalih naprav drastično zvišuje. Ta številka raste zelo hitro, in ne manjka veliko, ko bo prevladalo nad uporabo stacionarnih računalnikov.

Kakšna je uporabniška izkušnja vaše spletne strani preko mobilnih in ostalih naprav? Kako hitro pridobite vse potrebne informacije? In kako hitro lahko oddamo povpraševanje oziroma opravimo nakup? Imejte to vedno v mislih, ko želite pridobiti več konverzij.

 Nimate primerne odzivne verzije spletne strani ali trgovine? Naroči jo že danes!  

google oglaševanje, oglaševanje na googlu

5 trikov za več konverzij

 Nasvet kako to urediti:

 »Izboljšajte uporabniško izkušnjo, ker boste na ta način pridobili več konverzij. Skrajšajte kontaktne obrazce ali obrazce za povpraševanja. Ponudite že na začetku vse najbolj nujne informacije o vas, npr.: telefonska številka, posebna ponudba, kontaktni obrazec, … .«

 3. Slaba vstopna stran?

Dobra vstopna stran je ena izmed najpomembnejših dejavnikov pri google oglaševanju, tako, da bi lahko v našem primeru z lahkoto zasedla 1. mesto po pomembnosti. Kot verjetno že veste je dobra vstopna stran bistvena pri Google oglaševanju. V našem blogu smo se že kar nekajkrat razpisali na to temo. Več pa si preberite v članku Vstopna stran po meri Google AdWords. Ugotovili smo, da je to najpomembnejši dejavnik, mene pa zanima ali jo testirate? Spreminjate dizajn? AB testirate? Uporabljate Google analytics za izboljšave? To so le nekatere stvari, ki vam pomagajo narediti kakovostno vstopno stran.

 Imate problem kako narediti dobro vstopno stran? Klikni tukaj.

 Nasvet kako to urediti:

 »Poizkusite Heat mapping orodje in poizkušajte razumeti kaj vaši obiskovalci dejansko počnejo, ko pridejo na vašo spletno stran ali trgovino.«

 4. Imate nizko stopnjo prikazovanja oglasov (Impression Share)?

 Če imate nizko stopnjo prikazovanja oglasov, je potrebno pregledati seznam ključnih besed ter oglasov. In sicer kako relevantni so med seboj in vstopno stranjo.

Imate več proračuna na voljo? Ni nujno, da to pripomore k večji stopnji konverzij, ampak z višjim proračunom povečate stopnjo prikazovanja vaših oglasov in seveda tudi število konverzij.

 Želite povečati stopnjo prikazovanja oglasov? Klikni tukaj.

 Nasvet kako to urediti:

 »Optimizirajte vašo google kampanjo, da bi pridobili večjo stopnjo prikazovanja oglasov, hkrati pa se zavedajte kakšne obiskovalce si želite in delajte na tem.«

 5. Nimate vklopljenega Remarketinga?

 Če še nimate vklopljenega Remarketinga potem ni dvoma, da tukaj izgubljate vaš denar in konverzije. V tem članku si preberite Kaj je remarketing?. Sprijaznimo se, da vsi obiskovalci vaše spletne strani ali trgovine ne konvertirajo, ampak naj vas to ne ustavi. Z vsemi orodji, ki vam jih ponuja Google AdWords je remarketing dokaj lahek, cenovno ugoden in efektiven. Testirajte in spremljajte povečanje konverzij brez, da bi morali zapraviti veliko več.

 Si želite vklopiti Remarketing v vaši google kampanji? Klikni tukaj.

 Nasvet kako to urediti:

 »Če še vedno berete ta članek, je zdaj pravi čas, da začnete uporabljati Remarketing.«

 Seveda je to le nekaj izmed nasvetov, ampak, če se jih boste začeli posluževati danes, bodo kaj kmalu vidne konverzije.

 Za več vprašanj nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.

 Veliko uspeha vam želim,

 Urška Ujc.

E-priročnik: Google AdWords za začetnike