Home » Izdelava spletnih trgovin » Kako prodati več v vaši spletni trgovini?

Kako prodati več v vaši spletni trgovini?

Spletni nakupi se iz dneva v dan povečujejo, vedno več ljudi nakupuje iz naslonjača, zato je tudi vedno več takih, ki košarico zapustijo preden končajo nakup.
Najbolj pogosti razlogi za to, da nakup ne opravijo so:
– 25% obiskovalecv zapusti košarico, ker ima spletna trgovina nejasno navigacijo
– 21% jih zapusti proces nakupa, ker je le ta predolg


Število zapuščenih košarice se povečuje iz dneva v dan, kar vpliva na uspešnost spletne prodaje. Business Insider poroča, da naj bi se v letošnjem letu izgubilo kar 4 trilione dolarjev v zapuščenih košaricah!

Če si torej želite povečati število nakupv in zmanjšati število zapuščenih košaric, potem je prva stvar za katero se morate odločiti – odziven dizajn! Zakaj? Ker iz dneva v dan narašča število takih (med njimi sem tudi jaz in verjetno tudi vi), ki splet obiskujemo preko mobilnih in drugih naprav. Dostopnost interenta ni več povezana z računalniki in pisarnami, ampak je dostop možen že v gozdu. Statistike predvidevajo, da se bo spletna prodaja na drugih napravah dvignila na 25% do leta 2017! Torej, ne oklevajte!

A sam odziven dizajn še ne bo dovolj, da boste prodali več kot konkurenca. Obstaja še nekaj strateških korakov, ki vas bodo naredili drugačne od konkurence. Saj si tega želite, kajne?

                                                                                                                                                                                                                 košarica

1. Negujte svoje obstoječe kupce

Vedno sem bila mnenja, da je lažje obdržati svoje kupce, kot pridobiti nove. In ker verjamem, da se s tem strinjate tudi vi, potem se boste stinjali, da je potrebno v spletni trgovini poskrbeti tudi za njih. To lahko naredite tako, da jim omogočite program zvestobe, jim omogočite popuste, cenejšo/brezplačno poštnino pri naslednjem nakupu. Lepa gesta je tudi darilo ob prvem nakupu. To se mi je zgodilo zadnjič, ko sem naročila paket zdrave hrane. Zraven so mi dali še mini organsko čokoladico, ki mi je polepšala dan! In pa prijazno sporočilo, ki so ga napisali kar na list papirja. Da izpade še bolj osebno.

2. Nudite kupcem pomoč

Nič me ne spravi bolj iz tira kot to, da se v nakupnem procesu ne morem obrniti na nekoga, ki bi mi v najkrajšem možnem času odgovoril na vprašanje. In enako je z ostalimi kupci, sploh tistimi, ki kupujejo prvič. Zelo pomemben vidik pa je tudi proces vračila blaga. Če bodo kupci ugotovili, da je ta proces zapleten za njih, verejemite, da bodo šli po enak izdelek k konkurenci, ki je ta postopek poenostavila. Če boste dali poudarek na ta dva procesa v spletni trgovini, potem boste svoje kupce obdržali, saj jim bo nakupovanje v vaši spletni trgovini prijetna izkušnja in se bodo vrnili.

3. Dajte kupcem razlog, da se vrnejo v vašo spletno trgovino

In kako to najlažje, najhitreje in z najmanj denarja naredite? Pošljite jim e-novico! V e-novicah jih obveščajte o ugodnostih, popustih, akcijah, nagradnih igrah in vsem ostalim, kar je v njihovih očeh vredno, da se vrnejo nazaj. Če je možno, baze prejemnikov segemntirajte po izkazanem interesu in jim tako pošiljajte še bolj ciljana sporočila.

4. Uporabljate najlepše slike!

Je že res, da kvalitetne slike lahko kupite, a če le lahko, pojdite korak dlje. Najemite profesionalnega fotografa in naj poslika vaše produkte kot se šika. Da pa fotografije ne bodo preveč dolgočasne, postavite svoje izdelke v situacijo, v uporabo, kot del dekoracije. Boste videli, da bo konkurenca zelena od zavisit!

5. Lahko vas je najti

Če vas ne bo na prvi strani Google iskalnika je čisto ves trud zaman. To je tako, kot če bi fizično trgovino postavili globoko v gozd, do kamor ne vodi nobena pot, niti ni nikjer nobene reklamne table, ki bi lahko razkrila, da obstajate. Ključna je prva stran, pa naj bo to s pomočjo optimizacije za iskalnike ali pa Google oglaševanja. Prvo kar pa lahko naredite sami,  je to, da preverite, če ima vsak produkt v spletni trgovini optimizirano svojo podstran, če so meta opisi in če google pajki pravilno indeksirajo vašo spletno trgovino.

Takih in podobnih trikov obstaja še kar nekaj, da pa ne bo preveč, za danes samo 5. Če se vam zdi, da smo vam povedali premalo, nas pokličite na 01 600 99 30, nam pišite na info@spletnik.si ali pa izpolnite kontaktni obrazec!

Andreja Ogrinc