Home » Google oglaševanje » Google oglaševanje – 5 nasvetov za več obiska za isti denar!

Google oglaševanje – 5 nasvetov za več obiska za isti denar!

Lahko rečem, da si vsi lastniki spletnih strani ali trgovin, brez izjeme, želimo čim več obiska. Pa ne kateregakoli, ampak potencialnih strank. Seveda je res, da smo v izdelavo sletne strani vložili veliko truda in ur, ampak tukaj se šele vsa spletna zgodba prične. Ok, spletno stran imamo narejeno, zdaj imamo nalogo, da nanjo pripeljemo čim več potencialnih kupcev. V ta namen sem vam pripravila 5 nasvetov, ki vam bodo definitivno pripomogli k izboljšanju obiskanosti vaše spletne strani.

 1. Uporabljajte Search Query data

To je eno izmed Googlovih orodij, ki vam omogoča vpogled v zelo dragocene podatke. Prikaže vam, po katerih ključnih besedah so obiskovalci prišli na vašo spletno stran. Prav tako pa dobite podatke o vaših straneh katere so se prikazovale v top rezultatih. Povezava do orodja se nahaj tukaj > Search Query data

2. Testirajte vaše oglase v Google kampanji

Vedno naredite več oglasov in jih testirajte kateri so boljši in delajte na teh. Nikoli, se ne zadovoljite prehitro. Če je oglas zdaj dober, ne pomeni, da bo dober za nagovarjanje potencialnih kupcev čez pol leta. Tako, da jih prilagajajte sproti glede na potek kampanje.

3. Preglejte prednastavljena pravila (Automated Rules) v Google kampanji

Ta pravila so dobra le v redkih primerih in najboljša lastnost je, da ti prihranijo čas. Ampak le če veste kaj delate medtem ko jih uporabljate. Ko boste spremljali kampanjo nekaj časa in imeli dovolj informacij, začnite sami urejati pravila. Le tako Google oglaševanje delovalo za vas na dolgi rok.

 4. Uporabite dinamične oglase (Dynamic insertion)

Če imate slab CTR in ste še vedno prepričani, da imate prave ključne besede, potem je čas da začnete uporabljati dinamične oglase. Na tak način boste oglas naredili relevanten vaši potencialni stranki.

Primer: Naslovna vrstica naj vsebuje naslednje {Keyword: naslov}. V delu kjer piše naslov, bo Google tja vpisal ključno besedo (katero imate zakupljeno), če le ni daljša od 25 znakov.

5. Spremljajte kdaj imate visoko in nizko sezono za vaš produkt oz. storitev

Večina izdelkov in storitev imajo visoko in nizko sezono. Tako, da še ne pomeni če je bila google kampanja prejšnji mesec uspešna, še ne pomeni, da bo naslednja dva tudi.

Poiščite svojo sezono in se temu prilagodite. Kot pomoč uporabite Google Keyword Planner tool.

adwordsmdsm

Da bo vaša kampanja res dobra, si vzemite čas in jo pregljete in testirajte, da bodo rezulati še boljši.

Če pa bi radi, da vam Google kampanjo naredijo certificirani strokovnjaki, potem nas pokličite na 01 600 99 30, nam pišite na info@spletnik.si ali pa izpolnite kontaktni obrazec!

Urška Ujc