Home » Google oglaševanje » Ali vaša vstopna spletna stran ubija vaš CTR?

Ali vaša vstopna spletna stran ubija vaš CTR?

Ste obstali v začaranem krogu nizkih številk in trenutno praznujete vsako 0,5 odstotno povečanje konverzij kot zmago? Potem sem vam dolžna povedati, da vaša ciljna stran ubija vaše konverzije. Še delate vedno iste stvari, ki ste jih vedno počeli, vendar pričakujete različne rezultate? Če želite izvesti smiselno optimizacijo ciljne strani, ki lahko poveča vašo stopnjo konverzij krat 3, 5 ali celo 10, preverite naslednje trike.

1. Uporabite razširitve klicev

Normalni pogoji za pretvorbo konverzij preko namiznih računalnikov obsegajo 4 korake: ogled oglasa, klik oglasa, obisk ciljne strani in konverzija. V svojo oglasno kampanjo vedno vključite tudi mobilne oglase. Z uporabo razširitve za klic, se v nekaterih primerih lahko izognete slabostim pristajalne strani. Uporabniki, ki vidijo oglas, lahko direktno pokličejo vaše podjetje vi pa zabeležite konverzijo. Dejstvo je, da so klici direktno v podjetje lahko vredni 3x več kot kliki na spletno stran – seveda pa je pogojeno z vašo dejavnostjo.
Ta razširitev vam lahko pomaga dramatično povišati vaše kontakte. Sicer pa ta možnost ni vedno priporočljiva za vsa podjetja. Super je za podjetja kot so npr: dostava hrane, taxi podjetja, avto vleke, pomoč na cesti,… vsa podjetja, ki jih uporabniki iščejo preko mobilnih naprav in nujno ter hitro potrebujejo številko podjetja.

2. Prelisičite obiskovalce spletne strani s »triki«

  • uporabite kampanjo za nakupovanje, kjer dodate oglase za izdelke
  • uporabite razširitve za prilagajanje oglasov s sprotnimi posodobitvami
  • dodajte podobne ciljne skupine in s tem najdite obiskovalce za katere je bolj verjetno da bodo konvertirali

3. Vključite v vaše oglaševanje tudi ponovno trženje (remarketing)

Ponovno trženje doseže vse tiste obiskovalce, ki so vašo spletno stran že obiskali in niso izvedli željene konverzije. Vaši oglasi nato vse obiskovalce »zasledujejo« preko spletnih mest v Google prikaznem omrežju in tudi po novem z oglasi v iskalnem omrežju..
Veliko obiskovalcev pride na vašo spletno stran in dodajo v košarico kak izdelek ali pa so obiskali stran, kjer se nahaja kontaktni obrazec in nato niso izvedli konverzije. Take obiskovalce potem lahko sledite in jih vabite, da pridejo nazaj na stran in izvedejo konverzijo. Več o ponovnem trženju (remarketingu) si preberite tukaj.

 

4. Spremenite vaš prijavni tok

Poenostavite korake, ki pripeljejo obiskovalca do konca – oddaje konverzije. Če imate na vaši strani samo kontaktni obrazec, naj le ta vsebuje čim manj korakov do oddaje povpraševanja. Na primer pomembni podatki so ime in priimek, e-mail in polje za sporočilo oz. povpraševanje.
Če pa imate nakupni proces, naj tudi ta vsebuje čim manj korakov do končnega nakupa, saj si tako zagotovite, da si kupec ne bo sredi procesa premislil in odšel iz vaše spletne strani.

Velike spremembe v barvi gumbov, fontov in izgleda kontaktnega obrazca oz. košarice, lahko tudi drastično vplivajo na uspešnost in povečanje konverzij.
Zapomnite si: Povprečno ni več dovolj dobro. Peljati se vzdolž in početi iste stvari kot vsi ostali, nikoli ne bo povzročilo dviga nad povprečjem. Pozabite na 0,5 % zvišanja. Ciljajte na eksponentne izboljšave in se osredotočite na taktiko s potencialom za izboljšanje konverzij za 3x, 5x ali celo 10x. Bodite samorogi v morju oslov!

Za več vprašanj nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.

Veliko uspeha vam želim,

 

Tina Capuder