Home » Izdelava spletnih strani » Izdelava spletne strani po dejavnosti » Izdelava spletnih strani za mizarstvo

Izdelava spletnih strani za mizarstvo

Mizarstvo je v Sloveniji zelo razširjena dejavnost, je pa res da ogromno mizarstev še nima spletne strani. Ste eden izmed njih? Danes je splet že izredno napredoval in ljudje ravno v tem trenutku po Googlu že iščejo vaše storitve. Skrajni čas, da se takim ljudem pokažete tudi vi.

Spletna stran je neke vrste spletna vizitka, ki vam pomaga pripeljati ogromno novih strank. Na enkrat lahko vsem ljudem predstavite svoje podjetje, izpostavite vaše prednosti in jim poveste, da obvladate svoj posel.

Ne veste kaj na spletni strani objaviti?

Najboljše pri spletni strani je, ker lahko na enem mestu predstavite vse pozitivne lastnosti vašega mizarstva. Ne veste kaj vse bi na spletni strani lahko objavili? Za vas imam nekaj nasvetov:

  • napišite nekaj o samem mizarstvu
  • izpostavite slike vaših preteklih projektov
  • objavite obrazec za oddajo povpraševanja in vašo telefonsko številko
  • naštejte vse storitve, ki jih ponujate (npr. projektiranje, izris pohištva, izdelava, montaža, …)
  • naštejte vse izdelke, ki jih ponujate (kuhinje, spalnice, vrtne garniture, sobe po meri, …)
  • dajte ljudem nasvete za opremljanje doma

Ravno vi ste strokovnjak za opremljanje stanovanja. Če veste kakšno pohištvo je danes najbolj moderno, kako oblikovati prostorsko najbolj izkoriščene kuhinje in sobe, potem to povejte tudi ljudem. Ko se nekdo odloča za prenavljaje ali opremljanje stanovanja, po navadi ideje išče na spletu. Stopite iz ozadja in bodite vi tisti, ki boste s strankami delali posel. Vas zanima kako?

troles

tro-les.si

Na spletno stran objavite slikovne primere dobro opremljenega stanovanja oziroma lepo oblikovanega pohištva. Predlagam vam, da ob vsaki sliki (z gumbom “želim si tako pohištvo”) ponudite ljudem možnost, da si tako pohištvo tudi naročijo. Izpostavite vašo telefonsko številko IN obrazec za oddajo povpra
ševanja
ter tako stopite v stik s stranko.

Ponujate pohištvo po meri?

Kdo si ne bi želel pohištva po svojih željah, oblikovano točno po merah svojega stanovanja. Če to storitev tudi ponujate, je         potrebno to poudariti. Cilj spletne strani je, da stopite v stik s stranko, ji pomagate pri načrtovanju stanovanja in na koncu sklenete posel. Ker je za pohištvo po meri potrebno natančno poznati vse mere stanovanja, se v kolikor imate možnost,            odpravite k svoji potencialni stranki, ji svetujete pri izbiri pohištva, povejte ji kar je najbolje zanjo in že ste samo korak stran od “biznisa”.   Kako boste tako potencialno stranko sploh dobili? S spletno stranjo namreč!

Ponudite ji brezplačno svetovanje na domu, stranka lahko izpolni obrazec na vaši spletni strani, z njo boste stopili v stik in prodaja se začne.

mizarstvoŽe veste zakaj torej potrebujete spletno stran?

Ker vam bo to prineslo nove stranke! Ljudje se za novo pohištvo ne odločijo kar čez noč. Tedne in mesece premišljujejo kaj bi bilo najbolje za njih, na spletu iščejo ideje in navdih in ravno vi ste tisti, ki lahko s tako stranko sodelujete. Pri tem je pomembno tudi, da bodo ljudje vašo spletno stran sploh našli, ko bodo na Googlu iskali mizarstvo. Tu vam lahko pomagamo z oglasno kampanjo na Googlu.

Kaj je pri spletni strani najbolj pomembno?

Zavedajte se, da je izdelava spletnih strani za vaše podjetje vaš novi prodajni kanal, zato bodite pozorni, da bo poleg dobrega dizajna tudi prodajno naravnana. Poskrbeti je treba, da boste zaradi spletne strani pridobili nove stranke – izpostavite kontakte, ne pozabite na kontakte obrazce, vstavite zanimivo vsebino, da se človek na spletni strani zadrži čim dlje. Ogromno je stvari, na katere je treba biti pozoren, zato je dobro, če izdelavo spletne strani prepustite strokovnjakom.

Ekipa Spletnik vam bomo z dolgoletnimi izkušnjami in znanjem z veseljem izdelali spletno stran “po vaših merah”. Ne odlašajte in povprašajte po neobvezujoči ponudbi na 0803339, preko kontaktnega obrazca ali na info@spletnik.si

Matjaž Sedlar

E-priročnik: Spletna stran v letu 2015: kaj JA in kaj NE?