Home » Google oglaševanje » Nizki proračuni in visoka cena na klik

Nizki proračuni in visoka cena na klik

To je zgodba stara kot čas – visoka cena na klik in nizek proračun… gresta skupaj kot… no olje in voda. To ni nič nenavadnega med franšiznimi podjetji ali majhnimi lokalnimi podjetji, da vidimo scenarij, kjer imamo zelo konkurenčne ključne besede, ki imajo tako visoko CNK ali celo višjo kot je višina dnevnega proračuna za celotno oglaševalsko akcijo. A na žalost, ni veliko kar lahko naredite, da ustavite konkurenco da zakupuje ključne besede s katerimi bi tudi vi radi oglaševali. Lahko pa naredite nekaj, da dobite čim več za svoj denar in si zagotovite najboljši dragoceni visok delež prikazov.

Izkoristite deljeni proračun

Deljeni proračun seveda ima svoje slabosti, vendar je lahko zelo koristen v primerih, kot je ta, ko so proračuni nizki in CNK visoka. Nastavitev skupnega proračuna za nekaj drugače nizkoproračunskih akcij jim daje malo več manevrskega prostora. V nekaterih primerih, bo to omogočilo besedam, ki so imele v prvotni kampanji višjo CNK da se prikazujejo. Je pa zelo pomembno, da budno spremljamo deljene proračune, da zagotovimo da ena kampanja ne porabi celotnega proračuna predno ima druga kampanja sploh priložnost da ustvari prikaze. Glede na število kampanj, ki jih imate, je bolje da nastavite neko stopenjsko strukturo skupnih proračunov in namenite več proračuna kampanjam, ki bolje delujejo.

Skupini prorčan v Google oglasni kampanji

Določite kaj deluje

To je mogoče očitno, vendar gre proces optimizacije dlje kot samo določitev katera ključna beseda generira konverzije ali prodajo. Če v vašem računu sledite konverzijam, je pomembno, da poznate povprečno vrednost nakupa ali vrednost kupca, saj samo tako lahko določite in resnično razumete vrednost vsake ključne besede za določitev donosa. Če imate spletno trgovino ali prodajo, morate dobro razumeti vaše marže in uporabiti meritve za povrnjen nakup in se prepričati, da ključne besede ki ustvarjajo največ prihodkov tudi ustvarjajo največ dobička.

Pojdite na dolge besede in pojdite lokalno

Ko ste v konkurenčni industriji, je ena izmed najboljših stvari, ki jih lahko storite, da poskušate odkriti izraze, ki imajo manj konkurence. Če vaše podjetje deluje lokalno, so lahko izrazi, ki vsebujejo ime lokacije, zlata jama. Take besede imajo po navadi manj konkurence in imajo še vedno dostojen obseg iskanj, seveda odvisno od kraja lokacije.

Preverite druge kanale

Če se iskalno omrežje izkaže za drago, se mogoče izplača preveriti še druga omrežja, če se mogoče tam pokaže, da bi se investicija bolje povrnila. Iskalno omrežje ima po navadi najboljšo stopnjo konverzije (čeprav ne vedno), vendar, če lahko ustvarite klike za bistveno nižjo vrednost, potem si lahko privoščite imeti nižjo stopnjo konverzije in ugotovite, da se vam investicija še vedno lahko povrne. Vmes pa še vedno lahko delate na optimizaciji ciljne strani za povečanje vaše stopnje konverzije.

Tina Capuder

spletnik-blog-google-oglasevanje-povecaj-obisk