Home » Email marketing » 6 nasvetov za povečanje prodaje s pomočjo e-novic

6 nasvetov za povečanje prodaje s pomočjo e-novic

Kljub veliki priljubljenosti socilanih omrežjih je e-mail marketing še vedno zelo močno orodje na strani spletnega marketinga. Raziskava, ki jo je naredilo podjetje Custroa pravi, da 7% kupcev opravi nakup preko e-novice, le 15,8% pa je takih, ki do nakupa pridejo preko spletnega iskalnika.

Če si torej želite povečati prodajo v spletni trgovini, potem ne spreglejte teh 6 nasvetov, ki vam bodo v veliko pomoč.

1. Relevantnost poštnega seznama

Uspešnost e-mail kampanje vsekakor tiči v razdelitvi poštnega seznama. Baze prejemnikov je smisleno razdeliti glede na vire, preko katerih so prišli ali preko interesov, ki so jih skozi oddan e-mail naslov izkazali. Enako sporočilo ne bo motiviralo vseh iz vašega poštnega seznama, zato čas, ki ga boste investirali v segmentacijo poštnih seznamov, ne bo izgubljen.
Primer iz prakse:
Če prodajate tako moška kot ženska oblačila, nikar ne pošiljajte akcije za ženska oblačila moškim. Če bi sicer naredili obratno bi lahko nalateli na žensko, ki bo kupila nove hlače partnerju, moški pa sigurno ne bo kupil hlač ženski…

Razmislite torej kako bi razdelili svoj poštni seznam in temu primerno pripravite tudi vsebino e-novice, ki jo boste na te sezname pošiljali.Najnovejša študija pravi, da se e-novice, ki so bile poslane na segemntirane baze za 14% povecale število odprtih e-novic in za 15% povecale stopnjo konverzije! Hkrati pa segmentacija zmanjša tudi stopnjo odboja – procent tistih, ki takoj po odprtju e-novice, le to zaprejo.

spletna trgoivna in e-novice

2. Ne pozabite na ostale naprave

Dejstvo je, da gre trend v to smer, da računalnik ni več primarna naprava za brskanje po interentu, pisanje in branje e-pošte. Zato pri sami izbiri orodja s katerim pošiljate e-novice upoštevajte, da je sama predloga odzivna. Njen dizajn naj se odziva (se prilagaja) tako na mobitel, tablico in računalnik.
K uspešnosti e-novice vpliva uporabniška izkušnja, zato je pomembno kako se bo bralcu vsebina prikazala. In bolj ko bo uporabniška izkušnja zadovoljiva, več možnosti imate, da bodo novico prebrali do konca in celo opravili nakup.

3. Sledite vašim obsikovalcem

Obnašanje obiskovalcev v vaši spletni trgovini je za vas lahko ključ do strategije, da jih spremenite v kupce. Na tem mestu spet lahko omenim segmentacijo e-seznama. Posebno e-mail kampanjo lahko pripravite za tiste, ki so prišli do košarice, pa so jo pustili prazno, prav tako lahko posebno e-mail kampanjo pripravite za tiste, ki so košarico pustili polno… Na vas pa je, da si določite strategijo po kateri boste obiskovalce spremenili v kupce.

4. Bodite osebni

Personaliziranje e-novice je eno izmed najlažjih in najbolj učinkovitih načinov, da zgrabite vsako priložnost, da kupca pridobite in obdržite. Presonalizirano sporočilo izstopa že po naslovu, sploh v poplavi e-novic, ki jih vsak od nas vsakodnevno dobi v svoj e-nabiralnik. In če si upate stopiti iz povprečja, verjemite, da boste hitro opaženi.
Pri e-novicah, ki imajo v naslovu “ime” prejemnika beležijo 26% višjo stopnjo odrtih e-novic, kot tiste, ki naslov ni presonaliziran.
In ravno presonalizacija v e-novici odigra velikorazliko med vami in konkurenti, ki se takega načina ne poslužujejo. Predlagam, da kar poskusite že v naslednji e-novici!

5. Izkoristite moč naslove vrstice!

Bolj ko bo naslov privlačen, bolj si boste povečali možnost, da bodo vašo e-novico zaznali in jo tudi odprli. Pri pisanju naslova upoštevajte, da naj bo le ta kratek in opisen. Hkrati pa naj bo naslov presonaliziran in usmerjen glede na ciljno publiko (segemntirana e-mail baza).

6. Opremite e-novico s super slikami

Glede na to, da je vaš namen, da bralec vaše e-novice celotno novico vsaj preleti, potem z lahkoto ustavite njegov pregled s super slikami v vaši e-novici. Slika namreč pomaga povedati zgodbo o vaši ponudbi, je lahko razloga za nadaljno komunikacijo z vami. Ker slike povedo več kot 1000 besed lahko prav toliko tudi prodajo. Če v svojem arhivu nimate kakvostnih slik, potem naj vam ne bo škoda časa, jih poiščete na interenetu ali pa celo kupite. Tudi ta čas in denar je naložba v prodajni kanal.

Na žalost pa so slovenska podjetja še zelo zadržana pri uporabi e-mail marketinga, saj še vedno velja neko splošno prepričanje, da je to pošta s katero smetijo naše e-poštne nabiralnike. A je že dolgo časa več kot. E-mail markeitng je kanal, preko katerega lahko naredite več kot si sploh lahko predstavljate.
In ravno zato je danes zadnji čas, da si odprete naš Newsletter.si demo račun (ki je do 100 prejemnikov za vaš brezplačen!) in poizkusite.

Če pa ne veste kako bi se pošiljanja lotili, komu bi pisali in kaj bi napisala, pa nas pokličite, nam pišite na info@spletnik.si ali pa izpolnite kontaktni obrazec. Z vesejem vam bomo stali ob strani.

Andreja Ogrinc