Home » Google oglaševanje » Uporaba čustvenih ikon v besedilu oglasa povečuje CTR

Uporaba čustvenih ikon v besedilu oglasa povečuje CTR

Čustvene ikone oziroma »smeškoti« so postali vseprisotni v besedilnih sporočilih, zasebnih spletnih sporočilih in celo blogih ter drugih pisnih sporočilih. Ste si kdaj mislili, da jih bo Google dovolil v AdWords oglasih?

Pred kratkim smo ugotovili, da AdWords (sistem za ustvarjanje in vodenje oglasnih kampanj na Google isklaniku), v resnici, omogoča smeškote v nekaterih oglasih. Oglaševalci imajo veliko čustvenih ikon na voljo, ki jih morda lahko vključijo v svoje besedilo oglasa. Preverite spodnji seznam nekaterih bolj priljubljenih ikon:

ikone-1024x428

 

Kot lahko vidite, imate na voljo standardne smeškote, kot tudi nekatere predstavitve različnih tipov ljudi in poklicev. Če pogledamo malo bližje vidimo, da imamo na voljo tudi različne dele telesa, gibe rok, oblačila, živali, rastline, tehnologije, vremenske simbole, faze lun in cel kup grafov, grafikonov in ikon za aplikacije. Uporaba ikon v spletnih oglasih pravzaprav ni nov trend. O tem so poročali že lea 2012, vendar so bile ikone uporabljene le v oglasih prikazanih na mobilnih telefonih.

Kako lahko vstavite ikone v oglas

Najlažji način je, da greste na kakšno spletno stran in jih preprosto kopirate in prilepite v oglas.

Zdi se malce paradoksalno, da bi jih lahko uporabili, saj oglaševalci niti ne smemo uporabiti več kot en klicaj… Odveč je reči, da so nekateri oglasi seveda zavrnjeni ko jih želimo objaviti z ikonam, vendar nekatere med njimi vseeno potrdijo.

Zakaj bi morali poskusiti

Razpon ikon je zelo širok. V katerikoli industriji ste, vedno lahko najdete eno ikono, ki ustreza vašim produktom ali storitvam. Larry Kim, v svoji objavi o ikonah, primerja rezultate 2 variacij oglasov, pri katerih je v enem uporabil ikono in v drugem ne. V svoji analizi je opazil razliko v uspešnosti.

emojis

Klikni za povečavo

Kot lahko vidite v rezultatih od Kima je število klikov, CTR in povprečna pozicija boljša v oglasu z ikono.

Oglas z ikono bi lahko pritegnil uporabnike, saj se lahko videz blagovne znamke zdi bolj prijazen in dostopen. Lahko je odličen način za dvig prepoznavnosti blagovne znamke. Ti oglasi res lahko dobijo več pozornosti pod pogojem seveda, da so vaši izdelki res relevantni.

Zakaj ne poskusiti

Morda se zdi zelo vsiljivo vstaviti ikone v oglase. Predstavljajte si 11 oglasov na strani z rezultati iskanja in ima vsak oglas 2 ikone v naslovni vrstici… Medtem ko se podjetja poskušajo dobiti nekaj pozornosti in izstopati od drugih oglasov, lahko uporabniki dojemajo to kot negativno. Lahko pa vseeno eksperimentirate in uporabite 2 variacije oglasov, z ikonami in brez, in tako vidite, katera je boljša.

Imejte v mislih…

Če želite prepoznavnost blagovne znamke ali prodajate izdelke in storitve, ki so namenjene zabavi in vsakodnevnemu življenju, je mogoče dobra stvar da poskusite. Če pa ste v bolj resni industriji, kot na primer odvetniška pisarna ali zavarovanja, morda to ne bi bila dobra ideja.

Za več vprašanj nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.

Veliko uspeha vam želim,

Tina Capuder

 

 Povzeto po:

http://www.wordstream.com/blog/ws/2015/05/27/emojis-in-ad-text

http://reefdigital.com.au/blog/ppc-sem/emojis-in-ads-is-it-really-a-thing/