Home » Email marketing » Google oglaševanje in e-mail marketing: Z roko v roki

Google oglaševanje in e-mail marketing: Z roko v roki

Ko odpremo podjetje najprej razmišljamo o tem kako pridobiti kupce in nato kako te kupce obrdžati. Vprašanje je kako? Seveda je potrebno na začetku poti dobro vedeti kdo so naši potencialni kupci. Najbolj odzivna pot je spletni marketing.

Kako pridobiti kvaliteten obisk na spletno stran?

Z Google oglaševanjem na vašo stran pridobite obiskovalce, ki se zanimajo za vaš produkt ali storitev in si s tem zagotovite takojšnjo izpostavljenost ciljnim potrošnikom. Prav tako pa boste pridobili kontakte za nadalnje marketinške aktivnosti. Google AdWords vam ponuja zelo širok spekter omrežij, v katerem se oglašujete. Najbolj poznano je oglaševanje po ključnih besedah, prav tako pa vam ponuja Google možnost, da se izpostavite na Youtube kanalu, uporabite možnost Remarketinga ali Display oglaševanja.

e-mail marketing, pošiljanje e-novic

Kako sedaj obiskovalce, ki pridejo na spletno stran, spremeniti v kupce?

Glede na to, da vemo, da nas vsak obiskovalec »stane«, ker klikne na naš oglas, mora biti prioriteta, da če že ne kupijo nič, da vseeno pridobimo kontakt. In glede na to, da so obiskovalci, ki pridejo že interesenti za produkt in ne »padalci«, bodo veliko lažje oddali kontakt za nekaj, kar jim »brezplačno« dodaja vrednost. Zato je priporočljivo poleg možnosti nakupa in oddaje kontakta izpostaviti še kakšno vsebino, ki je tam samo z namenom pobiranja kontaktov tistih obiskovalcev, ki produkta še ne bodo kupili zdaj v tem momentu.

Tako preidemo na obiskovalca, ki je oddal svoj kontakt in tudi obiskovalca, ki ni oddal svojega kontakta. Slednjega lahko na spletno stran vrnemo preko remarketing kampanje v sklopu Google oglaševanja, s temi, ki pa so nam zaupali kontakt, pa lahko zaupanje vzpostavljamo bolj dolgoročno s pomočjo e-mail marketinga, e-novic, nasvetov, trikov za uporabo produkta itd.

Ta dva načina sta torej zelo primerna za »vračanje starih obiskovalcev«, ki so bolj dovzetni za nakupe iz dveh razlogov. Takšen obiskovalec je cenejši, stopnja konverzije iz »obiskovalca« v kupca pa je lahko tudi nekajkrat višja.

Skratka, lahko rečemo, da gresta v tem primeru Google oglaševanje in e-mail marketing z roko v roki.
Več o tem, kako kontakte skozi čas s pomočjo e-mail marketinga spremeniti v stalne kupce, pa si lahko preberete v naši rubriki o e-mail marketingu.
Za več vprašanj nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na080 33 39.

Veliko uspeha vam želim,
Urška Ujc